Ultrarychlé nabíjení elektromobilů už nemusí být jen sci-fi, je tu řešení

Saman  |  05. 10. 2017 08:46  |  [188.120.212.xxx]

no neni to na uatomobilkach, ale spise na tech kdo vyvyjeji a vyraby baterie pro ty automobilky, protoze limitem v rychlosti nabijeni jsou dnes spise baterky a prozatim to stoji nekde u 400kW pri 800V, prave zvedani napeti je asi nejhojneji vyuzivana cesta, jsou tam pak mensi ztraty, tedy i mene zahrivani

jinak Tesla nema 100kW, ale 120kW ci delenych 145kW, to zalezi jak je dany SC vytizen na sudem a lichem stojanu, maximum na stojan je 120kW

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 10. 2017 10:03  |  [109.107.210.xxx]

článek o hovně (možná-musí přijít -blablabla) a autor neumí česky ("automobilky navrhli" !!!)

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  05. 10. 2017 10:57  |  [83.34.26.xxx]

To je úspěch vynalézt větší kolo. 500 kW je běžný stroj ve fabrice.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  05. 10. 2017 12:01

Bezny stroj ve fabrice? Napada me mozna tak indukcni pec.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  05. 10. 2017 10:58  |  [88.101.88.xxx]

Aha, takže chladenie. No, to dáva príležitosť využiť chladenie ako tepelnú elektráreň, ktorá bude produkovať ďaľšiu elektriku. Oni sa tie socialistické zelené hlavy k tomu perpetuum mobile nakoniec dopracujú.

Odpovědět  |   | 
USA  |  05. 10. 2017 11:54  |  [192.162.96.xxx]

z hlediska celkových ztrat muze byt jedno, jestli mas ztraty male ale po dlouhou dobu, nebo velke ale kratkou dobu. z hlediska chlazeni ale ty velky ztraty po kratkou dobu muzou byt problem.
nemysli si, ze všichni ti inzenyri co tohle resi jsou uplni pitomci a jedinej ty vis, jak to nemá byt

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 10. 2017 14:20  |  [37.48.40.xxx]

Ok, chlazeni stojanu je vymyšlené. A co chlazeni baterie vozu? Ta se musí prehrivat uplne stejne.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2017 10:35  |  [188.120.212.xxx]

dnes maji vsechny prodavana BEV jak chlazeni baterii tak i zahrivani baterii, proste podle potreby aby byla dosazena idelani provozni teplota ptas se na veci co jsou davno vymyslene a davno se pouzivaj

ocekavam ze se ted zeptas a co klimatizace, maji elektricka auta klimatizaci? .....NE nemaj, jeste ji totiz nikdo nestihnul pro elektromobily vymyslet

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  05. 10. 2017 13:20  |  [94.112.68.xxx]

Možná že by tyhle vynálezy a výmysly někdo mohl zkusit posoudit i jinak než optikou nějakýho doktoranda v bílém plášti s čerstvým diplomem zavřeným mezi 4 stěnama někde v laborce. Taková normální benzínová pumpa má aspoň 4 stojany. Nelze vyloužit, že budou obsazené všechny 4. Pokud by každý měl mít příkon 500kW, tak jsou to 2MW?
Už se nad tím vůbec někdo zamyslel?

A to vůbec nepíšu o tom, že ty elektromobily nejezdí po zelené louce. Jezdí po silnici, kterou musí někdo postavit, opravovat a udržovat. A nedělá to zadarmo. Dělá se to z dálničních známek, mýta a spotřební daně z benzínu a nafty. Kolik na to přispívají elektromobilisti? Asi by také měli vylézt ze své bubliny a začít se na těchto nákladech podílet.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  05. 10. 2017 14:03  |  [86.49.189.xxx]

Ale vždyť jsou na obrázcích nad těmi stojany nad těmi stojany fotovoltaické panely. Za jak dlouho asi takové panely vyrobí 2MW pro 4 nabíjecí stojany po 500kW? Na tom by mohla značně záviset ta "ultrarychlá" doba pro dobíjení jednotlivých vozidel.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  05. 10. 2017 14:09  |  [94.112.68.xxx]

Prostou násobilkou soudím, že pro jednu nabíječku 500kW je potřeba cca 1ha solárů?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_nejv%C4%9Bt%C... ...
Já fakt těm ekologům fandím. Fakt se tu naší planetu snaží zachránit, ale je to banda dětinskejch zblblejch zmanipulovanejch idiotů, co žijou v bublině nějakého bludu = totálně mimo realitu

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  05. 10. 2017 16:01

To tem solarkum dost fandis. Realny prumerny vykon FVE je asi 15 % instalovaneho vykonu. Takze tech hektaru bys potreboval cca 8.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 10. 2017 19:24  |  [46.29.227.xxx]

ty soláry nad tím jsou jen jako symbol "eko", aby měli e-motoristi pocit, že jezdí ze slučníka ... a na druhé straně je přípojka kterou krmí tepelné elektrárny

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2017 10:40  |  [188.120.212.xxx]

"Nelze vyloužit, že budou obsazené všechny 4. Pokud by každý měl mít příkon 500kW, tak jsou to 2MW?
Už se nad tím vůbec někdo zamyslel?"

ne nad tim se urcite nikdo nikdy nezamyslel vsichni ti co se tim zivej a maj to nastarost se v praci koukaj na porno a misto zamysleni se nad takovejma vecma si uzivaj hodiny a hodiny placeneho koukani na to porno

a ty naklady na silnice, napis to vlade CR, co s tim ma jako delat ten vlastnik elektromobilu? nebo ty snad lidem co maj naftak pises ze se podilej min na tom kolaci ze ktereho se stavej a udrzujou silnice, protoze maj nizsi spotrebni dan ne lidi co jezdi na benzin, a co teprve ty co jezdej na plyn, tam je ta dan jeste o hodne nizsi

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  05. 10. 2017 20:03  |  [213.181.132.xxx]

Tesla tiež pripravuje niečo výkonnejšie, ale nie trápnych 350 kW - ako povedal o nemeckom konzorciu E.Musk.
Osobne si myslím, že v budúcnosti sa stane štandardom 1000 kW - teda 1 MW s tým, že výkon nabíjania sa automaticky prispôsobí možnostiam batérií nabíjaného auta.
Samozrejme v súčasnosti by elektrická infraštruktúra asi ťažko zvládla hromadné zavedenie 350, 500 či 1000 kW nabíjačiek. Ale tak to bolo vždy s každou technológiou. Keď bude dopyt /poptávka/ po takto výkonných nabíjačkách, tak múdre hlavičky určite vymyslia nejaké nové technické riešenie, aby to elektrická sieť vydržala. Stačí si len spomenúť na mobilné telefóny - aké bolo pokrytie signálom pred 20 rokmi, aká bola výdrž ich batérií, vybavenie a koľko stálo vtedy telefonovanie z mobilu. A ako sa dal na nich používať internet...

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  05. 10. 2017 20:49  |  [89.177.92.xxx]

A tem milionarum v teslach to zaplati vsichni ostatni

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2017 02:41

Speciálně ty ze svýho

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  06. 10. 2017 11:39

Ano. Jestli stat naridi povinne pripojovani nabijecek jako naridil povinne pripojeni solarnich elektraren, tak to zaplatim v uctu za elektrinu, protoze to CEPS promitne do plateb za systemove sluzby.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2017 00:08

Tak hlavně, že ti nevadí že každej rok vyvezeme třetinu elektrický energie do zahraničí za paktel a rubem si na to vlastní uhlí, který budem potřebovat až se v budoucnu fakt dostanem do srategickýho průseru, jakej má třeba teď Ukrajina, který uhlí obsadili Rusáci a musí si ho za dvonásobek dovážet z USA...

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  09. 10. 2017 12:15

A zachranej nas solarka, ktery vyrobej kulovy

Odpovědět  |   | 
Sorryyaco  |  07. 10. 2017 18:19  |  [146.185.31.xxx]


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A