Ultrarychlé nabíjení elektromobilů už nemusí být jen sci-fi, je tu řešení

Saman  |  05. 10. 2017 08:46  |  [188.120.212.xxx]

no neni to na uatomobilkach, ale spise na tech kdo vyvyjeji a vyraby baterie pro ty automobilky, protoze limitem v rychlosti nabijeni jsou dnes spise baterky a prozatim to stoji nekde u 400kW pri 800V, prave zvedani napeti je asi nejhojneji vyuzivana cesta, jsou tam pak mensi ztraty, tedy i mene zahrivani

jinak Tesla nema 100kW, ale 120kW ci delenych 145kW, to zalezi jak je dany SC vytizen na sudem a lichem stojanu, maximum na stojan je 120kW

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 10. 2017 10:03  |  [109.107.210.xxx]

článek o hovně (možná-musí přijít -blablabla) a autor neumí česky ("automobilky navrhli" !!!)

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  05. 10. 2017 10:57  |  [83.34.26.xxx]

To je úspěch vynalézt větší kolo. 500 kW je běžný stroj ve fabrice.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  05. 10. 2017 12:01

Bezny stroj ve fabrice? Napada me mozna tak indukcni pec.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  05. 10. 2017 10:58  |  [88.101.88.xxx]

Aha, takže chladenie. No, to dáva príležitosť využiť chladenie ako tepelnú elektráreň, ktorá bude produkovať ďaľšiu elektriku. Oni sa tie socialistické zelené hlavy k tomu perpetuum mobile nakoniec dopracujú.

Odpovědět  |   | 
USA  |  05. 10. 2017 11:54  |  [192.162.96.xxx]

z hlediska celkových ztrat muze byt jedno, jestli mas ztraty male ale po dlouhou dobu, nebo velke ale kratkou dobu. z hlediska chlazeni ale ty velky ztraty po kratkou dobu muzou byt problem.
nemysli si, ze všichni ti inzenyri co tohle resi jsou uplni pitomci a jedinej ty vis, jak to nemá byt

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 10. 2017 14:20  |  [37.48.40.xxx]

Ok, chlazeni stojanu je vymyšlené. A co chlazeni baterie vozu? Ta se musí prehrivat uplne stejne.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2017 10:35  |  [188.120.212.xxx]

dnes maji vsechny prodavana BEV jak chlazeni baterii tak i zahrivani baterii, proste podle potreby aby byla dosazena idelani provozni teplota ptas se na veci co jsou davno vymyslene a davno se pouzivaj

ocekavam ze se ted zeptas a co klimatizace, maji elektricka auta klimatizaci? .....NE nemaj, jeste ji totiz nikdo nestihnul pro elektromobily vymyslet

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  05. 10. 2017 13:20  |  [94.112.68.xxx]

Možná že by tyhle vynálezy a výmysly někdo mohl zkusit posoudit i jinak než optikou nějakýho doktoranda v bílém plášti s čerstvým diplomem zavřeným mezi 4 stěnama někde v laborce. Taková normální benzínová pumpa má aspoň 4 stojany. Nelze vyloužit, že budou obsazené všechny 4. Pokud by každý měl mít příkon 500kW, tak jsou to 2MW?
Už se nad tím vůbec někdo zamyslel?

A to vůbec nepíšu o tom, že ty elektromobily nejezdí po zelené louce. Jezdí po silnici, kterou musí někdo postavit, opravovat a udržovat. A nedělá to zadarmo. Dělá se to z dálničních známek, mýta a spotřební daně z benzínu a nafty. Kolik na to přispívají elektromobilisti? Asi by také měli vylézt ze své bubliny a začít se na těchto nákladech podílet.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  05. 10. 2017 14:03  |  [86.49.189.xxx]

Ale vždyť jsou na obrázcích nad těmi stojany nad těmi stojany fotovoltaické panely. Za jak dlouho asi takové panely vyrobí 2MW pro 4 nabíjecí stojany po 500kW? Na tom by mohla značně záviset ta "ultrarychlá" doba pro dobíjení jednotlivých vozidel.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  05. 10. 2017 14:09  |  [94.112.68.xxx]

Prostou násobilkou soudím, že pro jednu nabíječku 500kW je potřeba cca 1ha solárů?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_nejv%C4%9Bt%C... ...
Já fakt těm ekologům fandím. Fakt se tu naší planetu snaží zachránit, ale je to banda dětinskejch zblblejch zmanipulovanejch idiotů, co žijou v bublině nějakého bludu = totálně mimo realitu

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  05. 10. 2017 16:01

To tem solarkum dost fandis. Realny prumerny vykon FVE je asi 15 % instalovaneho vykonu. Takze tech hektaru bys potreboval cca 8.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 10. 2017 19:24  |  [46.29.227.xxx]

ty soláry nad tím jsou jen jako symbol "eko", aby měli e-motoristi pocit, že jezdí ze slučníka ... a na druhé straně je přípojka kterou krmí tepelné elektrárny

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2017 10:40  |  [188.120.212.xxx]

"Nelze vyloužit, že budou obsazené všechny 4. Pokud by každý měl mít příkon 500kW, tak jsou to 2MW?
Už se nad tím vůbec někdo zamyslel?"

ne nad tim se urcite nikdo nikdy nezamyslel vsichni ti co se tim zivej a maj to nastarost se v praci koukaj na porno a misto zamysleni se nad takovejma vecma si uzivaj hodiny a hodiny placeneho koukani na to porno

a ty naklady na silnice, napis to vlade CR, co s tim ma jako delat ten vlastnik elektromobilu? nebo ty snad lidem co maj naftak pises ze se podilej min na tom kolaci ze ktereho se stavej a udrzujou silnice, protoze maj nizsi spotrebni dan ne lidi co jezdi na benzin, a co teprve ty co jezdej na plyn, tam je ta dan jeste o hodne nizsi

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  05. 10. 2017 20:03  |  [213.181.132.xxx]

Tesla tiež pripravuje niečo výkonnejšie, ale nie trápnych 350 kW - ako povedal o nemeckom konzorciu E.Musk.
Osobne si myslím, že v budúcnosti sa stane štandardom 1000 kW - teda 1 MW s tým, že výkon nabíjania sa automaticky prispôsobí možnostiam batérií nabíjaného auta.
Samozrejme v súčasnosti by elektrická infraštruktúra asi ťažko zvládla hromadné zavedenie 350, 500 či 1000 kW nabíjačiek. Ale tak to bolo vždy s každou technológiou. Keď bude dopyt /poptávka/ po takto výkonných nabíjačkách, tak múdre hlavičky určite vymyslia nejaké nové technické riešenie, aby to elektrická sieť vydržala. Stačí si len spomenúť na mobilné telefóny - aké bolo pokrytie signálom pred 20 rokmi, aká bola výdrž ich batérií, vybavenie a koľko stálo vtedy telefonovanie z mobilu. A ako sa dal na nich používať internet...

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  05. 10. 2017 20:49  |  [89.177.92.xxx]

A tem milionarum v teslach to zaplati vsichni ostatni

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2017 02:41

Speciálně ty ze svýho

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  06. 10. 2017 11:39

Ano. Jestli stat naridi povinne pripojovani nabijecek jako naridil povinne pripojeni solarnich elektraren, tak to zaplatim v uctu za elektrinu, protoze to CEPS promitne do plateb za systemove sluzby.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2017 00:08

Tak hlavně, že ti nevadí že každej rok vyvezeme třetinu elektrický energie do zahraničí za paktel a rubem si na to vlastní uhlí, který budem potřebovat až se v budoucnu fakt dostanem do srategickýho průseru, jakej má třeba teď Ukrajina, který uhlí obsadili Rusáci a musí si ho za dvonásobek dovážet z USA...

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  09. 10. 2017 12:15

A zachranej nas solarka, ktery vyrobej kulovy

Odpovědět  |   | 
Sorryyaco  |  07. 10. 2017 18:19  |  [146.185.31.xxx]


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků

Nejčtenější články

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil

Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. …

Automobilky se snaží všemi možnými způsoby zabezpečit své výrobky proti krádeži, mnohdy je to ale marné. Systém otce a syna Vámošových se však vrací ke kořenům, což je jeho největší výhoda.

23.  11.  2017 | | 38 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A
Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problé…

Přeplňované tříválcové agregáty jsou v malých vozech velmi rozšířené. Škoda Fabia jej dostala teprve nedávno a pasuje přímo ukázkově i k praktičtějšímu kombíku.

3.  12.  2017 | | 127 N/A
Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Ta…

Minulý týden se vůz začal vyrábět, dnes známe jeho kompletní ceník. Za akčních 380.000 Kč je výrazně levnější než hlavní sok z Mladé Boleslavi.

22.  11.  2017 | | 78 N/A