Ultralevný elektromobil Tata Tiago EV strčí do kapsy i Dacii Spring. Stojí 250 tisíc a ujede 250 km

17 komentářů

mark132123
31. října • 9:34

A bude tu k dostání nebo to dopadne jako vždycky? Články, články, bombastická prohlášení a v Evropě nebude kde to sehnat?

Rejpal
4. října • 15:58

To je dobrá cena. 1 Kč za jeden metr dojezdu.

Mark123123
31. října • 9:42

umíte jen papouškovat hloupé MEMY ? Nebo o tom dojezdu skutečně i něco více - Z PRAXE ?

JAC
1. října • 17:28

Tady se to stejně prodávat nebude, tak zbytečně různé ty elektro nadšence jen zbytečně dráždíte. Pokud by to mělo vyhovět EU bezpečnostním standardům bude to i přirážkou dovozce, cla a daní stejně za půl mičudy.

Mark123123
31. října • 9:39

To je asi bohužel pravda, stejně jako to že ty "standardy" které tomu prodeji zde skutečně brání nemají fakticky s bezpečnostní společného nic a jde jen o standardní nástroje tržního protekcionismu.

Mark123123
31. října • 9:41

Vždyť se tu prodává i dacia spring a jaké ta prosímvás splňuje standardy (krom toho že tedy pro Evropu zvýšili cenu na dvojnásobek, čímž jistě naplnil minimálně standard předraženosti) ... spring nemá nic, žádnou asistenci řízení, nezastaví ani před chodcem který vám vlítne do cesty, prostě nic - a na zdejší trh prošel.

Zlej pán
1. října • 19:10

Kdyby to reálně mělo vyhovět bezpečnostním normám EU, museli by celé auto kompletně přestavět, to není ani na půl miliónu. Tyhle indické křápy jsou vždycky levné jen doma v Indii, protože jsou to slepence z papundeklu.

Mark123123
31. října • 9:47

máte ten pocit, že DACIA SPRING někdo kompletně přestavěl a nějak zásadně se liší od původního RENAULT K-ZE prodávaného v číně? ... nepřestavěli vůbec nic, jen tomu ztrojnásobili cenovku, to je zřejmě jediný "bezpečnostní standard" který tu před vstupem na trh musí splnit, nesmí být levní.

Mark123123
31. října • 9:48

jo a pardon, změnili tomu standardní dobíjecí zástrčku a lokalizovali software do několika jazyků, to jo, to změnili ... úpravy které rozhodně neospravedlňují nárust ceny na několikanásobek původní.

JAC
1. října • 19:54

Tak oni odvozují bezpečnostní standardy z trojkolky Tuc-Tuc, a je jich víc jak miliarda.

legr
1. října • 16:23

Ta , ta , ta .... vypadá!

mark132123
31. října • 9:35

jako normální auto, ...co chcete?

legr
1. října • 16:23

Ta , ta , ta .... vypadá!

elis
1. října • 16:12

nabíjet každý den jako mobil? nevím nevím, a ty parametry za ty peníze..., to reálně dojede o pětinu méně a v zimě o polovinu... hmmm tak to bude hit!

mark132123
31. října • 9:37

No hit by to klidně mohl být, bez ohledu na obvyklé pindy petrolheadů, že "elektrická auta nikam nedojedou". Představte si, že někdo fakt potřebuje auto s malým dojezdem protože má předvídatelné cesty (četné, každodenní, ale předvídatelné) v okruhu nižších desítek km. Takových lidí je obrovské množství a těm je opravdu úplně buřt, zda auto má baterii na 500 kilometrů nebo na 100, pokud bude dostupné a umožní šetřit na provozních nákladech..

smějící se bestie 2
1. října • 16:57

Na ježdění " kolem komína " i tak drahé.

JAC
1. října • 17:35

Tak pro manželku / děti do školy, práce nakup a domů / max 30 km denně/ nabíjet o víkendu doma by to úplně marné nemuselo být.
Nezapomínej, že motor klasiky dostává nejvíc na zadek za studena na krátkých trasách.
Jak ale píši níže, za tu cenu se to tady nikdy prodávat nebude.
A to píši jako velký odpůrce elektromobility, ale úplně z jiných důvodů.

Doporučujeme

Články odjinud