Ultralevná Tata Nano se bude vyrábět v Gujaratu

Indická automobilka Tata po několika měsících konečně našla vhodné místo pro výrobu svého ultralevého modelu Nano, jež svým představením rozpoutal kolem sebe mnoho diskusí. Zatímco jen před několika dny automobilka prohlásila, že projekt tohoto modelu pravděpodobně ztroskotá na tom, že tento model zkrátka nebude kde vyrábět, dnes už víme, že produkce modelu Nano probíhat bude a to v novém závodu v západoindickém městě Gujarat.

Zde by se ročně mělo vyrobit až 300 tisíc kusů a díky této investici se z tohoto regionu zaměstná více než 10 000 lidí. Podle původních plánů měla automobilka postavit závod v Západním Bengálsku, kde však nastaly problémy s vykupováním půdy od místních farmářů a Indická vláda trvala na tom, aby společnost své plány změnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků