Ultralevná Tata Nano se bude vyrábět v Gujaratu

Indická automobilka Tata po několika měsících konečně našla vhodné místo pro výrobu svého ultralevého modelu Nano, jež svým představením rozpoutal kolem sebe mnoho diskusí. Zatímco jen před několika dny automobilka prohlásila, že projekt tohoto modelu pravděpodobně ztroskotá na tom, že tento model zkrátka nebude kde vyrábět, dnes už víme, že produkce modelu Nano probíhat bude a to v novém závodu v západoindickém městě Gujarat.

Zde by se ročně mělo vyrobit až 300 tisíc kusů a díky této investici se z tohoto regionu zaměstná více než 10 000 lidí. Podle původních plánů měla automobilka postavit závod v Západním Bengálsku, kde však nastaly problémy s vykupováním půdy od místních farmářů a Indická vláda trvala na tom, aby společnost své plány změnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků