Ultralevná Tata Nano se bude vyrábět v Gujaratu

Ultralevná Tata Nano se bude vyrábět v Gujaratu

Indická automobilka Tata po několika měsících konečně našla vhodné místo pro výrobu svého ultralevého modelu Nano, jež svým představením rozpoutal kolem sebe mnoho diskusí. Zatímco jen před několika dny automobilka prohlásila, že projekt tohoto modelu pravděpodobně ztroskotá na tom, že tento model zkrátka nebude kde vyrábět, dnes už víme, že produkce modelu Nano probíhat bude a to v novém závodu v západoindickém městě Gujarat.

Zde by se ročně mělo vyrobit až 300 tisíc kusů a díky této investici se z tohoto regionu zaměstná více než 10 000 lidí. Podle původních plánů měla automobilka postavit závod v Západním Bengálsku, kde však nastaly problémy s vykupováním půdy od místních farmářů a Indická vláda trvala na tom, aby společnost své plány změnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků