Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Domácí skládačka ne vždy dopadne dobře. Ale tato tříkolka nás sakra láká!

Když se řekne auto na víkend, můžete za to považovat i rychlý hatchback. Nebo jsou tu auta jako Caterham. A když už nemáte co z komfortní výbavy odstranit, dojde i na kola. Jenže vy třeba motorku nechcete, proto tu jsou tříkolky. Jako třeba Morgan 3-Wheeler. Další možností je si něco takového postavit sám.

Elektrická tříkolka Morgan nečekaně končí. Britové budou vracet zálohy

Elektrická tříkolka Morgan nečekaně končí. Britové budou vracet zálohy

Jistý Adam, pracující pro kanadského úpravce AMT Machine, si splnil sen a postavil  svou vlastní tříkolku. Říká jí AMT3. Tohle monstrum je vlastně jen rámem s přední nápravou a zadním kolem ukotveným jako u motocyklu. Uprostřed se tak tak vejde sedadlo a volant.

Lakování jedovatě zelenou napovídá, co leží za řidičem. Motor má zdvihový objem jen 899 kubických centimetrů a pochází z roku 1999. Ale dárcem je motocykl Kawasaki Ninja. Jednotka dává 145 koňských sil v nádherných dvanácti tisících otáčkách.

Retro stylová tříkolka se může začít vyrábět. Nobe žádá příspěvky od fanoušků

Retro stylová tříkolka se může začít vyrábět. Nobe žádá příspěvky od fanoušků

Trike váží pouze 330 kilogramů, takže o dynamiku rozhodně nemusíte mít obavy. Stejně jako o řidičské zážitky. Komponenty jsou kvalitní, včetně brzdové soustavy Willwood. Video ukazuje, jak bezprostřední jízda v takovém dopravním prostředku, či spíše hračce, je. Úžasné! A co víc, majiteli se podařilo svůj výtvor homologovat. Je tak legální pro provoz na silničních komunikacích v provincii British Columbia.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků