Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Domácí skládačka ne vždy dopadne dobře. Ale tato tříkolka nás sakra láká!

Když se řekne auto na víkend, můžete za to považovat i rychlý hatchback. Nebo jsou tu auta jako Caterham. A když už nemáte co z komfortní výbavy odstranit, dojde i na kola. Jenže vy třeba motorku nechcete, proto tu jsou tříkolky. Jako třeba Morgan 3-Wheeler. Další možností je si něco takového postavit sám.

Elektrická tříkolka Morgan nečekaně končí. Britové budou vracet zálohy

Elektrická tříkolka Morgan nečekaně končí. Britové budou vracet zálohy

Jistý Adam, pracující pro kanadského úpravce AMT Machine, si splnil sen a postavil  svou vlastní tříkolku. Říká jí AMT3. Tohle monstrum je vlastně jen rámem s přední nápravou a zadním kolem ukotveným jako u motocyklu. Uprostřed se tak tak vejde sedadlo a volant.

Lakování jedovatě zelenou napovídá, co leží za řidičem. Motor má zdvihový objem jen 899 kubických centimetrů a pochází z roku 1999. Ale dárcem je motocykl Kawasaki Ninja. Jednotka dává 145 koňských sil v nádherných dvanácti tisících otáčkách.

Retro stylová tříkolka se může začít vyrábět. Nobe žádá příspěvky od fanoušků

Retro stylová tříkolka se může začít vyrábět. Nobe žádá příspěvky od fanoušků

Trike váží pouze 330 kilogramů, takže o dynamiku rozhodně nemusíte mít obavy. Stejně jako o řidičské zážitky. Komponenty jsou kvalitní, včetně brzdové soustavy Willwood. Video ukazuje, jak bezprostřední jízda v takovém dopravním prostředku, či spíše hračce, je. Úžasné! A co víc, majiteli se podařilo svůj výtvor homologovat. Je tak legální pro provoz na silničních komunikacích v provincii British Columbia.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků