Ultimativní tuning pro Škodu: Fabia turbo 4x4 je realitou

174 komentářů

František Flinta 1
18. března • 17:48

Je to opravdu pecka.Jen škoda že se nad tímto nemohla zamyslet již škodovka.Ne třeba v takové míře.Ale rozhodně v něčem podobným by se vzhlídlo dost nadšenců.Jinak je to úžasnej kousek.;-)B-]:-))

aliks
18. března • 11:16

4x4 ? Vždyť je tam tam Haldex!

Danek
12. ledna • 21:06

Nádherná prace.Konečně se Škoda vychlubila sportákem.Určitě nebude moc levná to bude škoda.Kéž by si jí mohli dovolit normální lidi.Karoserie dost dobrá s motorem jsem nad míru spokojený.Udělaly jste na mě dojem tleskám.Ahojky Chomutov

pan x
15. srpna • 19:06

ie to všechno krasne

Vin Benzin
23. prosince • 12:05

Je vidět, že slováci jsou pěkně zahořklí, co se týče neexistence vlastní automobilové značky, ale taky je vidět, že někteří češi se stále nesmířili s tím, že českou automobilku koupili němci. Ke svým slovenským přátelům musím dodat, že možná nemají automobilovou značnu, ale že jsou určitě viditelní jinde. Ke svým českým přátelům pak podotýkám, že kdyby němci nekoupili Škodu a neudělali z ní to, co je (tzn. velice rychle se rozvíjející firmu), neměli bychom vlastně taky nic.

Jinak, k autu, motor rozhodně zajímavej, ten lak je příšernej a jezdit bych v tom nechtěl. Ale je to vlastně taková první vlaštovka, tak musíme přimhouřit oči

M
22. prosince • 13:04

nic horsiho na ctyrech kolech jsem nikdy nevidel !!!!

pepca
23. prosince • 10:51

Já jo, polovina Japonců a všichni korejci.

lrutar
19. prosince • 13:02

Vážení, kdo jednou v životě viděl Ford Mustang GT2005, nebo koneckonců i ten 60sátkový, nemůže se na takový poblión ani podívat...vždyť je to furt ta hnusná papuč pro důchodce....
 

Anderson
21. prosince • 9:55

Důchodci jezdí čtyřicítkou tak neblbni ... co by stím prosimtě dělali ?

kolli
22. prosince • 22:20

A to jen pokud předjíždějí. Osobně bych ten motor vratil z5 do VW - treba do pola , ne pasat by mu slusel a pak si myslim, ze by to mohlo vypadat pekne i na silnici.
 
a rada na zaver - pokud si ju koupite, parkujte do garaze za tmy, nastupujte se zavrenyma ocima a pokud vytahate vsechny ty super interierove stylingove a super designove doplnky a ty oci nechate zavrene, dejte si flasku rumu a myslete si, ze sedite v AUTE a ne v "aute" :)

Roman
18. prosince • 12:18

Lidičky!!! Vyserte se na toho debilniho slováka! To je slepá závist protože slováci nikdy nic nevymysleli.To je opravdu názor omezeného idiota.Roman.

Bakelith
19. prosince • 19:36

To Roman: Uvědom si laskavě co je Škodovka! Německá kolonie,jak už jsem jednou psal.Původně Český je jeden motor (1.2 HovnoToPojede) a převodovky pro slabší motory.Všechno ostatní je z reichu. Slováci sice žádnou původně slovenskou automobilku nemají,ale jen my si hrajeme na to,že nějakou máme!Felicie byla poslední ryze české auto (až na motor 1.6 a 1.9D) Je to prostě VolksWagen!A co se u nás vyrábí dál? TPCA? Tři mrdky,co nemají ani zadní okna stahovatelné (jenom vyklápěčky) a možná Hyundai (korejská fabrika na mrdky,co jen kopíruje ostatní - viz nová Sonata a Audi A6).Zamysli se nad sebou a nad slovem IDIOT...Možná máte něco společného :o)

pepca
23. prosince • 10:50

Jo asi je škodovka německá kolonie, ole je otázka kde by škoda byla bez německé podpory. Troufám si tvrdit že v háji. To že větší zisk jde do německa je také pravda, ale škoda auto živí obrovské množství lidí ať už přímo nebo nepřímo. Já jsem naopak rád, že jí němci koupili.

Marek
18. prosince • 11:11




5fd6
18. prosince • 0:00

Ludia, zobudte sa ved to je FABIA. Za take prachy si kupim radsej 100 zigulakov.

mutina
17. prosince • 20:41

 

laco
17. prosince • 10:09

Najvacsia sranda ako su tu cesi citlivy na svoju SKODU, akoby to bola neviem aka automobilka, ze ju vlastnia nemci a vacsina ziskov im ide do vrecka to im uz nevadi. O utokoch na slovakov radsej pomlcim, primitivi...

gas
16. prosince • 23:04



Zbyněk
16. prosince • 12:34

Sakra, tak tahle věc je fakt ukrutný žrádlo, asi skáknu vybrat nějakou banku a hned volám do Reichu, abych to měl už pod stromečkem

JaRRa
15. prosince • 21:32

motor BOMBA,vzhled-HRŮZA A DĚS

JaRRa
15. prosince • 21:32

motor BOMBA,vzhled-HRŮZA A DĚS

hrochotlak
15. prosince • 19:14

super kara

pepca
15. prosince • 9:54

Vypadá dobře a 320k je taky perfektní, na takové malé auto. Neříkám že bych jí chtěl ale povedla se. A až jí tu bude zase někdo hanit a srovnávat s BMW, tak ať zkusí srovnat BMW třeba s Bugatti Veyronem.......a BMW si taky ani neškrtne. Tak buďte soudní a srovnávejte srovnatelné.

Lukáš
12. prosince • 20:14

Jak si tady čtu ty komentáře tak se jen směju. 90% z vás nemá ani páru co je to tuning. Tohle auto je tzv. Showcar tedy úprava (tuning) daného auta danou firmou (v tomto případě Milotec) a má sloužit jako ukázka toho co tato firma umí (osobně považuju Milotec za průměrnou profi firmu zabývající se tuningem). To jen tak pro pořádek. A můj osobní názor je, že 1)Tomuhle autu k lepšímu vzhledu a výkonu nepomůže ani svěcená voda a 2)Zatáčky se dají projíždět třemi způsoby, a to pomalu, rychle a s BMW.

Bakelith
14. prosince • 19:24

To že je to jen šoukár,jsem už psal já i pár lidí přede mnou....Prostě jen výkladní skříň jejich nevkusných doplňků (falešné nasávače,ozdobné kryty klik,mračítka a podobné hnusy)

imtheman
13. prosince • 22:04

No nechci Ti to vyvracet, sám mám BMW taky rád, ale o těch zatáčkách......za BMW pak hoď ještě dost teček a pak Impreza a Evo...tam člověk zjistí, co se dá všechno a jak rychle projet...

jurat
11. prosince • 21:51

Není to špatné, až na ty "pocákané" okna.

Firehelp
11. prosince • 16:57

Co se vlastně na Slovensku vyrábí za auta? Vlastně žádná, cha cha. Ale kritizovat, to se musí umět. Čo chalani?

bull
11. prosince • 11:40

ta fabca sa im celkom dost podarila...uz aby sa dostala do obehu  jednoducho je coooooool.

Archaon
5. prosince • 10:36

By mohla bejt dobra prdel si tuhle karu poridit, subdat z ni priserny tuzingovy plasty, upravit ji normal do naprosto totalni seriovy low-end vzhledu, nalepit dozadu nalepku 1.2 HTP a pak s tim jezdit predstavte si jak vase STIcku nebo EVO VIII vosoli nejaka Fobia HTP z toho by asi jeden dostal infarkt no ale za 50 000 tojro bych si radsi koupil Porsche Boxter nebo bejaky ojety eFko

Bakelith
5. prosince • 22:26

Já to vídám přesně naopak - Fábka 1.2  + tuzingový plasty :)

Pepík
13. prosince • 15:21

a jela by ti nanejvíš pětadvacet

spartak
6. prosince • 10:42

Že si v Milotecu lepí nevkusné doplňky na fabii, upravují motor, podvozek.......mi zase tak nevadí, protože to sou němci a ty byly odjakživa na hlavu (neřikám že všeci). Když ale u nás někdo postaví škodu 120 s motorem 1.8 20V z Octavie nebo rapida s motorem Opel Vectra V6 24V, 2500ccm / 175k, tak mi němci přijdou docela normální. Jo, ten rapid prej jede 240 do kopce....

Dr. Orfanik
18. prosince • 18:44

mno...
 
Pokud se dobře pamatuju, tak na tom srazu škodovek byl ten oplácký šestiválec v Rapidu s německou SPZ

Bakelith
6. prosince • 20:57

No jo,ale ten motor se do Fábky vejde celkem v pohodě,akorát se vyhoní výkon.Jenže když to narveš do stodvacky,tak musíš betonem vylejt kufr :(( To radší škodováckej motor,převrtanej na 1.5,téčka,ostrá vačka,dvojitej WEBER a když je někdo šikovnej,tak třeba turbo.. To všechno se dá udělat s původním motorem,je fakt,že spolehlivost...... radši nemluvit,ale to je daň za takovou úpravu..

dungeon
5. prosince • 10:28

Bože lidi, já vás obdivuju, co máte času se tady vrtat diskuzema o nějakém autě, které nejspíš nikdo z vás vlastnit nebude nikdy, protože si to za A) nemůže dovolit, za B) i kdybyste mohli, dáte ty peníze raději do jiného auta a za C) o skutečných plánech lidí, kteří tu fabii udělali nemáte nikdo ani potuchy.
Snad nejlépe to vystihuje příspěvek, kde se píše, že Milotec udělal dobrý strategický tah.
Vidím to zrovna tak. Opravdu si snad myslíte, že lidi, kteří dokážou udělat takové auto jsou hloupí? že nevědí, co dělají? Pak jste naivní. Lidé, kteří dokážou udělat takovou čistou práci a dostat to do novin a odborných časopisů setsakra dobře vědí, co dělají a co mají za lubem. Víte to vy smai o sobě?
 

Katany
4. prosince • 23:43

nevim proc ma chut nekdo vubec psat o nejakejch pakach, ktery vezmou auto a udelaj z nej nepouzitelnou hnusnou mrchu... na ktery se navic podepise prvni jinej kokot minimalne klicem kdyz to nahodou nechaj nekde pul hodiny bez dozoru ... a z toho motoru stejne vyjde para ... a bude po prdeli ... proste auto na hovno ...

Stan
5. prosince • 19:20

Ty seš pěknej magor,kterej v životě nic nedokázal a nic nemá.Pak dokážeš jenom kritizovat ty druhý,ty ubohej chudáku.

Katany
5. prosince • 23:04

jak zrovna ty muzes vedet, kdo ja sem a jakej sem a co sem v zivote dokazal a co mam nebo nemam ... proc se v tom pripade chovas stejne jako ja a nazyvas me ubohym chudakem ... je videt, ze jsme uplne stejny ... a jestli si myslis ze na tom aute je odvedena dobra prace ... tak budiz ... nikomu to neberu napsal jsem jen tvuj nazor a ty s nim muzes tak maximalne nesouhlasit ... taky jsem nenapsal vsem prede mnou, kteri napsali, ze je to hezky, ze jsou kokoti ale zalozil jsem dalsi prispevek a vyjadril jen co si myslim a jestli se ti to libi tak udelej vlastni prispevek a muzes se tam nad tim rozplyvat jak dlouho chces ... me je to jedno ...

nevim
4. prosince • 20:53

dobrá karka. ale nelíbí se mi. upravil bych jí docela jinak

nobody
30. listopadu • 8:32

Není co řešit.Pořád je to jenom hnusná škodovka,které nepomůže vůbec nic.

wrc
2. prosince • 17:20

Jasne neni co resit! Ses totiz idiot!

Bakelith
30. listopadu • 0:30

Koukám,pěkně rozjetá diskuze.
Milotec si prostě jen uvědomil,že takový fofrkřídlo a megalemy nemůže nalepit na 1.2 HTP,tak si najal někoho aby za něj odvedl špinavou práci a auto po mechanický stránce upravil.Uvědomte si,že auta prezentovaná v Essenu a na jiných veletrzích jsou jen výkladními skříněmi tun(z)ingových firem(podobně jako třeba instalace Pioneer,Sony apod.).Jak už bylo řečeno,slouží jako perfektní reklama.Milotec si nejspíš chce napravit reputaci plastového tuzera.Většina doplňlů od něj je vysoce neúčelná a kýčovitá.Pro mě je Milotec symbol tuzingu,málokterá věc z jeho katalogu má jiný,než okrasně kýčovitý účel (mračítka,falešné nasavače,chromované převleky klik a zrcátek atd.)
PS:Nesmějte se Slovákům s TAZem,Škoda už je pouhá německá kolonie.Jediné co je ve Škodě původně české je jeden motor (1.2 HTP) a pár převodovek pro slabší motory.Slováci vlastní automobilku nemají,ale my si jen hrajeme na to,že nějakou máme.Česká dělník,toprá dělník...
 

dochtor
30. listopadu • 9:49

...ešte k tomu TAZ-u. Tým ktorí toto auto pokladajú za slovenské odporúčam trošku popátrať kde vlastne v roku 1968 vzniklo, kde sa do roku 1981 vyrábalo a prečo sa potom, už ako stará šunka začalo robiť niekde inde...

Sergey
4. prosince • 11:53

A pamětníci také vědí, že než se "začalo robiť niekde inde" bylo to auto jakžtakž použitelné. Napadá mne taková zahraniční analogie k tomuto případu: Renault 12 - Dacia

Lukas
29. listopadu • 22:50

elzyx
29. listopadu • 21:24

Smi se s tim vubec na silnici? Jsou vsechny tyhle upravy vcetne motoru zapsany ve velkem technicaku?
Jinak to mohli tema plastama "rozsirit" jeste vic, vypadalo by to skoro jak VW new beatle

Mirek
29. listopadu • 19:58

...no jo,je vidět,že z HOv.NA  bič neupletou ani v Milotecu....

Mirek
29. listopadu • 20:01

...a zajímalo by mě,proč tomu zastříkali okna???

ItchY
30. listopadu • 14:10

Aby se řidič nemusel obávat že ho někdo pozná;)

xKuba
29. listopadu • 18:50

btw: vsiml si jeste nekdo cernych vnejsich klik??? myslim ze u auta za 50k EUR docela haluz...

Dusan
29. listopadu • 18:49

Jak tu jiz padlo tohle je proste demo auto Milotecu. Je to uplne stejne jako kdyz car audio firma vezme trabose a nalozi do nej padesat repraku, take se nepredpoklada ze si to nekdo koupi. Uvedena uprava musi byt tak nakladna, ze za ty penize si lze bez problemu koupit mnohem lepsi vuz.

keke
29. listopadu • 18:44

zaujimalo by ma, ci to skladaju vsetko dokopy z dielov, alebo kupia zlozenu fobiu rozoberu ju a prerobia ju.
mne to pride tak, ze poskladat to nanovo bez rozoberania bude asi jednoduchsie.

xMeda
29. listopadu • 16:28

meli se rozmyslet jestli postavi perfomance auto... coz s tim motorem a podvozkem neni tak spatny.. a nebo tuzingovou blitku (kridlo jak dvouplosnik, Z produkce Milotecu pak najdete na Fabii dvojité světlomety, zadní svítilny, sadu pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlenou hliníkovou rukojeť řadičky a další dekory interiéru. )
Oboje dohromady je performance blitka tuzing.. v tomhle stavu si to muze koupit leda nejakej vymastenej Venca z dolniho zapadakova, pac kdo ma vetsi kridlo ma vetsi pero.. ze? ;))))))

LeonardoCupranek
29. listopadu • 12:26

Myslim, ze vetsine mistnich prispevatelu unikl ucel tohoto vozu.
Upravy 1.8T na zbesile vykony dela davno kdekdo.
Milotec ale prodava prave ty podivne plasty a "tuningova" svetla.
A tak si nechali od nekoho, kdo uz davno motory 1.8T upravuje, udelat motor, koupili k tomu lepsi podvozek a nalepili na to vsechny svoje tuzingove doplnky.
Spravne predpokladaji, ze kvuli vykonu motoru se o tom bude psat, protoze takhle silna fobie se normalne koupit neda. A pritom ten vnitrek je jen stojan pro vystavovani jejich plastu. Jde jen o reklamu na jejich doplnky - treba osvetlena rukojet radici paky
Podle me spravne predpokladaji, ze majitele fobii ted budou stat frontu na jejich designove doplnky. A o to jde - vystavit, vydat tiskovou zpravu a cekat, az jim kdejakej motoristickej casopis udela zdarma reklamu. Jiz ted polovina majitelu fobii studuje na webu nabidku plastovych doplnku Milotecu.

František Flinta 1
18. března • 18:08

Otázka je jestli by jsi ty dokázal něco uvést takhle do reality.Asi ne.

Howhow
29. listopadu • 18:18

Opravdu nevím co mate proti téhle Fabii. Nikdo vás nenutí si jí koupit.
A také nevidím důvod v kritice, že za ty peníze můžu mít kdejakého japonce s 500+PS.
Prostě tohle je hodne výkonná Fabia a nikdo s tím nic nenadelá.  Než ty vaše fábky
s necelými 100HP.

marepa
29. listopadu • 14:34

tady nekdo uhodil hrebik na hlavicku :) presne vo tom to asi bude :)
jinak naprosty souhlas.. kdyz sem nekde videl nejake "lacine" doplnky des bes, tak u nich vetsinou bylo design by milotec. Podle mne proste nemaji jedine pekne doplnky.. ale je mi jasne, ze co se nelibi mne, se muze libit 20ti dalsim lidem :)
Fabii sem si kdysi chtel koupit, abych ji nechal prekopat na 2.0T 4x4 s plastama z WRC - ale ne radoby ale primo stejne plasty, jake maji na wrc :) ... no ale pri rozpoctu cca 500-600 tisic sem si zacal rikat, ze to za ty prachy nestoji :)

Skyline
29. listopadu • 15:35

Myslim, ze s rozpoctem 500-600k bude ten Nissan 300ZX o deset trid jinde, nez by byl pripadny pocin na zaklade Fabie... Nehlede na to, ze za ty prachy uz bys mel velmi slusnou Supru MkIV a ten vykon, ktery bys vymackl z fabie, uz by tam by v serii. Nebylo by to sice 4x4, ale to mi vadilo uplne nejmin

ralf
29. listopadu • 16:14

Zjistil jsem jednu věc, asice čím debilnější téma, tím více prízpěvků.

Skyline
29. listopadu • 18:58

Tak to je fajn, zes nam pomohl rozsirit jejich pocet. Takovy ralfove, kteri maji co rict, jsou vzdy vitani.

LeonardoCupranek
29. listopadu • 16:27

A jeste vice pravopisnych chyb?

ds
29. listopadu • 12:57

hm asi tak... Milotec jsem vždycky považoval za značkový tuzing a tohle je jen důkazem. Projít si celý sortiment jejich doplňků typu chromované děrované kliky dveří, poněkud nevydařená iluze předních čočkových světlometů na octavii, zadní lampy jak z hvězdných válek atd., je jen pro silné žaludky ... velebnosti, jdu blejt.

bingo
29. listopadu • 16:22

Nejhorsi je, ze na to asi existuje dostatecna poptavka (i kdyz to nastesti skoro nevidam).

LeonardoCupranek
29. listopadu • 16:26

Ale zase na druhou stranu proc ne - at si kazdy svoje auto upravuje jak chce, pokud to neni na ukor bezpecnosti (druhych)
 

Fabia RS
29. listopadu • 11:58

fakt jak pěst na oko :) ty zadní světla jsou hnus, Milotec nemá vzkus, ale techniku si brácho zkus, protože na tom je umění kus...
no jinak radši bych tu normální 4x4 jak tu kdysi kolovala na netu.

George_Couser
29. listopadu • 14:12

Myslis tuto?
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=155&start=0
 

picaso
2. prosince • 13:44

Tak ta modrá fabka byla a je jenom dizajnové cvičení na téma sportovní škoda fabia, motor 1,8 T 150 ps a ešte nejaké sport. úpravy na podvozku atd. Existuje jenom jediný kus a nikdy se sériově vyrábět nebude, tak to jen tak na okraj :o)

George_Couser
2. prosince • 15:12

No ono to je 2.0TFSI >147kW

jenda
30. listopadu • 2:31

jéé a já furt kde sem tuhle roztaženou žábu jenom viděl - stálo to hned před hlavním vchodem do FELky u nás v Plzni (přímo na týhle fotce). Nevíte to byla nějaká předváděčka nebo co, že to stálo v místě kde by si normálně nikdo nedovolil auto zaparkovat??

Bobek
29. listopadu • 10:42

"Na přístrojové desce pak mate tlačítko, díky němuž můžete měnit světlou výšku v rozmezí 50 mm."
No, tak mě by teda mátlo opravdu dost

jaccub
29. listopadu • 11:53

Kdyby tma milotec nepridal ty svoje plasty tak fabka mohla vypadat trochu lip

Rimmer
29. listopadu • 10:06

Viděl jsem v reálu a až na ty světla je to super kára.

Koba
29. listopadu • 9:35

toto je normalne sranda... jedno auto sa v CR vyraba a ked sa tu o tych skodovkach objavi nejaky clanok, tak na ne len nadavate...  no proste to nechapem... pochybujem, ze taliani nadavaju na fiat, abo nemci na VW tolko ako cesi na skodovky...  stavim sa, ze reklamy na skodovky vymysla niekto zo zahranicia, bo takto by ste asi nijaku nepredali...
ale inak, mne sa ta fabia celkom paci... si predstavte ze by ste s tym predbehli uz aj to spominane subaru (sice mozno len na dialnici, ale predsa)

yello
12. prosince • 22:51

tak to si sa riadne sekol,taliani nadavaju sakramentsky na Fiat.A prave preto si kupuju,alebo sa aspon snazia cokolvek ine.Hlavne nemecke auta.Najma VW;Audi.Zijem tu uz 6 rokov,tak o tom nieco viem.Aj v DE ma FIAT povest "Feler In Alle Teilen" -chyba v kazdom dieli.

puck
29. listopadu • 13:27

ty koxo to si dobry ked si s fabkou predbehol subaru !

ull
30. listopadu • 19:19

ja jednou se subaru predjel subaru :)))) (forrester x Sti, jenze jak jemu, tak me to bylo u prdele, prosta jizda ve meste, kdy jeden pruh byl rychlejsi:)

Koba
29. listopadu • 15:47

a preco nie? ked ma vacsi vykon a nizsiu hmotnost....

Kuba
29. listopadu • 20:41

kristepane jel ste nekdy imprezou WRX nebo STi? a Fobiji? to prece nemuzete myslet vazne..

Koba
29. listopadu • 22:56

tak uz vsetci prestante... to som myslel len ako for s tym predbiehanim...  aj ked tych 320 koni... no malo by to subaru co robit...

Petr
29. listopadu • 9:48

No na dálnici bys s tím možná předjel i spoustu mnohem silnějších aut, než to Subaru, jelikož jejich majitelé většinou nemají zapotřebí honit si ego něčím tak primitivním, jako je honička po dálnici... v tom asi bude ten rozdíl mezi řidičem WRX a téhle připo... Fabie

krabicka3
30. listopadu • 6:53

Je videt, ze neznas ridice wrx. Znam jich par a vsichni jsou zavodnici jako prase. Mesto nebo dalnice, uplne jedno. Hlavne, ze se nekdo chyti.

GTI DSG
29. listopadu • 11:26

dovolil bych si oponovat, mijeji me na dalnici v silenych rychlostech jak WRX, tak A8, tak felicie (na pokraji umrti auta i spolujezdcu)... Takze ego si zjevne honi kdekdo, nejen majitele nadupanych fabii Co ridis, ze sem tak smely? :)

Kuba
29. listopadu • 18:03

felicie na pokraji umrti auta to bude tak 160 kmph. pri tehle rychlosti wrx jede pohodou rychlosti a nikam nespecha, ridic A8 prave zpomalil ze svych obvyklych 250ti aby se mohl v  klidu a bezpecne stourat v radiu/telefonu/mezi nohama spolujezdkyne. Pilot felicie se modli aby nemusel behem zpomalovani z teto silene rychlosti za pouziti ukrutnych bubnovych brzd zatocit ostrejsi zatacku nez s polomerem 3 kilometry pac jinak je s nim amen.
ego si honi vzdy jen blbec a je jedno jestli je pilotem Schade Fobija 1,2 F1, Audi S8, trabantu nebo porsche. muze se vam stat ze vas levym pruhem predjede stary kram na pokraji smrti, za rachotu odpadajicich soucastek a blbcem vitezoslavne se usmivajicim, to je vzdycky lepsi uhnout a modlit se at zabije jen sebe. taky muzete vy ve starym nevykonnym Favoritu predjet treba Porsche Cayenne - proste proto ze se majitel flaka a nikam nespecha a klidne uhne.
PS: ale je pravda ze ty piloti fabiji jsou v hodne pripadech zavodnici

Cynik
30. listopadu • 17:19

Kazdy si obcas honi ego - ackoli nerikam, ze vsichni to delaji za volantem.

Petr
29. listopadu • 11:47

Souhlas, taky sem napsal většinou. Nicméně např. po D1 jezdím často a není vyjímkou, že při ryhlosti 140 - 150 km/h míjím taková auta levým pruhem. Na druhé straně není ani vyjímkou, že se na mě lepí řidiči Fabií apod. (nejlépe s motorem 1,4 16v) a nervozně mě problikávají, když jim pak v kopci po předjetí uhnu, tak se často ukáže, že už jim to stejně víc nejede... , prostě hovada jsou všude, jen někde je jejich podíl podivuhodně vysoký.

kulin
11. prosince • 21:28

cha cha to je přesně
 

v
29. listopadu • 9:08

A proč to má tak hnusná světla?

stylus
29. listopadu • 9:29

no tak to od milotecu prisli trosku pozde ne??vzdyt se da na fabii koupit nadhernej kit ala wrc za nejakejch 40t a to vypada nadherne....samozrejme vykon to nezvedne ale me se ta kopie wrc libi vic nez tohle

Dave-Lamino
29. listopadu • 15:18

Hezky děkuji za tvuj názor 8+) dost to potěšilo .

lexus.rx
29. listopadu • 7:52

a životnost motoru max do první garančky

Pepe
29. listopadu • 7:43

No tak na zvhleddu se mi libi jen ty kola.

Dinar
29. listopadu • 7:38

Jako dvojplošník bude fabia stabilní při akrobacii, ale je to málo, měl to být trojplošník, to by byly výkruty jako víno. Plasty od Milotecu jsou prostě nevkusné, to auto může být mechanicky skvělé, bohužel Milotec vždy vypadá jako laminát od Tondy ze Lhoty.

Tonda z Lhoty
30. listopadu • 16:44

Mas neco proti mimu tuninku? Moje laminaty sa vsem ve vsi libi !!

de ViANT
5. prosince • 17:35

muhaha.. Tomda z Lhoty a Pepa z Depa to je tuzing dvojka :)

Stihacka
10. prosince • 21:29

Jdi do hajzlu de ViANTe

rmira
29. listopadu • 7:26

Mám prosbu, co znamená v češtině "ultimativní"? znám to ve spojení např. "ultimativní požadavek" , ale takto tedy ne.

-LK-
29. listopadu • 8:08

To je řeč dnešních (post)puberťáků. Brácha tak mluví - všechno je hustý, ultimativní apod. Myslel jsem si, že redakce AR je poněkud starší

Petr Broža
29. listopadu • 9:02

Postpuberta je velmi dlouhé období...

Radek Ondrášík
29. listopadu • 9:06

Ano, u mnohých přejde rovnou do důchodu...

OCTAVIA RS
29. listopadu • 17:22

z post-puberty do adolescencie?

puck
29. listopadu • 9:11

z puberty do senility, ty jo. to je moj sen...

noname
29. listopadu • 8:52

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/ultimativni

Oskarr
29. listopadu • 7:38

Ultimativni je hodne oblibeny slovo na autorevue :) Asi se redaktori moc koukaji na Horsta Fuchse. :) Jinak ta Fabka des....

rmira
29. listopadu • 7:27

jo a k tomu autu - vypadá zrůdně

Pindík
22. prosince • 23:51

Nepřipadá Vám ten vzhled trochu jako VW New Beatle???

GTI DSG
29. listopadu • 0:43

porad tady o ni nekdo basnil jaky by to byl narez a ted kdyz je tu, tak se vam nelibi.... treba by to impreze natrela

Skyline
29. listopadu • 8:15

To je mozny. Vsak jestli je pravda tech 50k Eur, tak kdyz budes mit Imprezu za stejnou cenu, bude se na ni tahle obluda divat zase jenom zezadu. Proste srovnavat tuning s nejspis nulovou zaruku (jak dlouho asi vydrzi 1.8T 235 kW?) se seriovkou je trochu mimo.

GTI DSG
29. listopadu • 11:10

tak nevim ale takove STi je taky jenom tovarni tuning a tlaceni motoru k vyssimu vykonu oproti WRX. Taky je to tu samej odbornik na motory. Pochybuju ze by si to troufli prodavat za 50k Euro kdyby to melo zivotnost prvni mesic. Co takove Evo FQ400....? Neni to sileny tuning jak z dvoulitru dostat 400koni? Nepredpokladam ze by tato fabka delala na nejake technicke trati Impreze velke problemy, ale slusne svezeni to asi bude. Pripada mi ze 90procent lidi na autorevue je alergicke na skodovky a vubec cely VW koncern Ale budiz. Co ja tomu rozumim

ull
30. listopadu • 19:12

jo, jenze Sti nedela nejakej jouda v reichu ale hromada konstrukteru ve firme STI a urcite ve spolupraci s prodrive. A kolik sti jezdi, jezdilo a bude jezdit....tzn. mas zpetnou vazbu na jejich vlasnosti, vyvoj, poruchovost, zivotnost atd. A pak ten zavsivenej haldex ...

BrainLess
5. prosince • 20:43

Subaru Imp. WRX - vymena spojkoveho loziska + lamely = 60 000Kc enjoy..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dr. Orfanik
18. prosince • 18:30

Jo jo, u Freye chtějí i za kontrolu oleje v motoru talíř. Kdybys používal mozek, necintal bys tu takové nesmysly
P.S. i já mám Subaru. Pravé, Japonské, nekompletované ani v BAZ ani v českém Eisenachu...

Skyline
29. listopadu • 12:09

Ech, nepripada ti, ze motas jabka s hruskama?
"takove STi je taky jenom tovarni tuning" - TAKY?!? On je snad Milotec soucast Skody? Evo FQ400 je snad od tunera? Nebo ze by to bylo primo od Mitsubishi? Zkus premyslet.
 
Ono jestli chces srovnavat Fabii od Miloteku s necim natunenym, tak bezne ma Evo pres 500 k. To bych rekl, ze je uprava narocnosti srovnatelna s tim, co udelal Milotec (a za stejnych podminek, tj. bez zaruky automobilky).
 
A na nejaky alergie bych to nesvadel, proste placls kravinu (srovnavals tuning projekt se seriovkou - navic kdo vi, jestli uz to nekdo videl jezdit), tak se nediv.

GTI DSG
29. listopadu • 17:57

a abych psal k veci, psal sem ze FQ 400 a STI sou taky upravene "vytunovane" motory proti zakladnim verzim. To ze jedno je upravovane vyrobcem a druhe upravcem aut neznamena ze to druhe musi byt spatne, ze. Nemas s tim zadne skusenosti a hned to skritizujes. A urazky si nech doma pro tatu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
29. listopadu • 18:46

1) urazky - prosim o citace, kde jsem te urazil, diky (pro tatu si je nenecham, protoze na rozdil od tebe neplaca nesmysly)
 
2) ja nekde psal, ze "to druhe je spatne"? Ja jen napsal, ze srovnavas jabka s hruskama a to je pravda. S Imprezou muzes srovnavat to svoje GTI, to je 2.0 turbo primo z fabriky. A kdyz chces srovnavat natunena auta, pak bys mel brat natunene STi (nebo cokoliv jineho). No jo, ale to uz by zas fabka byla v haji, ze?
 
Takze klidek, uznej, zes prestrelil, tady ti nikdo hlavu trhat nebude. Pokud chces tvrdosijne trvat na tom, ze srovnavani tuningoveho projektu se seriovym autem je relevantni, budes holt za blbce. Vybrat si muzes sam.

picaso
2. prosince • 9:23

Tak si myslim že si taky trošku přestřelil, 1,8 T se vyrábí i ve verzi 165 KW a to s fabriky, pro některé trhy dokonce 195 KW a stále je to jenom letité 1,8 T! Takže té životnosti bych se nebál a ani toho Sti či Eva, Protože sem obě měl možnost vidět po ne velkém náraze do druhého auta a zdi, a musim skostatovat že v tu chvíli bych teda radši seděl v tý fabii jak v těch dvou, asi už vím proč se skoro nedělaj crachs testy, ale proti chuti ....:o)

GTI DSG
29. listopadu • 20:36

2) "bude se na ni tahle obluda divat zase jenom zezadu. Proste srovnavat tuning s nejspis nulovou zaruku (jak dlouho asi vydrzi 1.8T 235 kW?) se seriovkou je trochu mimo."

vyroky obluda a okamzite pochybovat o vydrzi motoru podle mne neni moc lichotive a zrejme tim vyslovujes ze asi nebude moc kvalitni... pokud si to myslel jinak tak se omlouvam za nepochopeni tveho prispevku...

1) to ze placam nesmysli a nepremyslim by taky nekomu mohlo prijit trochu urazlive...

nikde sem nepsal ze fabka je rychlejsi nez STI, nevim proc sem tahas GTI, a taky se omluvam ze si dovolim srovnavat neco co se podle tveho uceneho nazoru srovnavat neda...

a vubec di do haje...

Skyline
30. listopadu • 8:11

 Ja "urazil" auto a ty se rozcilujes?!? Tak to je gooooool, GTI DSG, ty jsi proste zabavnyyyyy
 
Ted uz chapu, kde je tvuj problem, ty neumis cist... Jinak by ses neptal, "proc sem taham GTI" - proste bys to z textu pochopil. No nic, koncim, napovedet jsem zkusil a nezabralo to, nakopnout te nemuzu a tak bude lepsi se jen zasmat a jit dal. Doufam, ze na autorevue vydrzis, clovek se aspon pobavi

Cynik
30. listopadu • 17:14

Tak treba zrovna tenhle prispevek je tech urazek plny.

GTI DSG
30. listopadu • 17:22

nekdy musis

GTI DSG
30. listopadu • 14:27

ty vole jdi si tunovat skylina do pokojiku, s tebou neni rozumna rec. Kritizujes vsechno i kdyz o tom vis uplne hov... vzdycky se desim jak nekde potkam debila, ale ty si extra...

GTI DSG
29. listopadu • 17:50

skyline bez si lecit agresivitu

Petr
29. listopadu • 9:43

Tak to ti povím naprosto přesně, trvanlivost motoru bude jistě doživotní - tedy cca. 14 dnů, dokud to ten ich...l co si to koupí neomotá kolem stromu  .  Neumím si představit jak tohle může držet na silnici, někde sem čet hezkou hlášku, že tyhle auta vypadají při jízdě po dlažbě jako "žába s epileptickým záchvatem"... už se těším až to uvidím .

Mam ji a vim sve ....
10. prosince • 22:30

Myslim, ze kdyby jsi mel na to ji lestit ve sve garazi tak by jsi mluvil jinak, ne proto, ze by jsi na ni mel, a takhle mas tak akorat holej zadek, ale proto ze by jsi vedel jak jezdi a co umi! Ubozaku, kritizovat neco aniz by jsi tomu aspon vylestil okna, coz bych te ja urcite stejne nenechal, muze jen totalni umrdany curaaaak!!!

jeden
11. prosince • 13:08

chlape tym prispevkom si sa predstavil pekne..
dlouhej copanek, flanelova kosela, a samozrejme to tvoje piiiivo na pupku :))

Clayton
29. listopadu • 5:31

 Určitě natřela, s haldexem....

mayklmaykl
29. listopadu • 0:23

no ty hodnoty by šly ale to na to narvali celej sklad všech plastů co měli po ruce vypadá to jako když se prase lekne

Skyline
29. listopadu • 8:12

Uz jsem mel na jazyku nejakou jedovatou poznamku na opravdu hnusny vzhled, ale nemusim se obtezovat, "jako kdyz se prase lekne" je ultimativni hlaska

JOE
29. listopadu • 0:24

Jirka V.
29. listopadu • 0:04

Pokud vím, tak toto auto má stát 50.000 €.
A to neni zrovna za hubicku
Jen si nemuzu vzpomenout, kde jsem to cetl...

Dino
11. prosince • 1:18

za hubičku to doopravdy není kdyz prepoctete 50 000eur. pri stavajicim kurzu v CSOB to je
29,614 za euro. tak nas to auti vyjde na 1 480 700Kc. coz se da rict za je za hubicku kdyz vas zakladni verze HUMMERu vyjde na 1 700 000Kc. takze fakt nevim co si mam koupit jestli kolo nebo třikolku ale mozna bude nejlepsi kolobezka:))

HANS
10. prosince • 19:43

co takhle mrknout na www.milotec.de ?????

puck
29. listopadu • 0:17

za tu cenu su skoro 2 subaru impreza wrx

Standa
29. listopadu • 1:34

No tak tady máš dva v jednom...

Kuba
29. listopadu • 17:50

srovnavat tohle s imprezou je hodne odvazne tvrzeni.. myslim ze v prvni ostreji projete zatacce pude fobija na boudu

ull
30. listopadu • 19:07

...protoze naprosto necekane sepne ten nesktecne stupidni Haldex never ever. (dobrej JEN na rozjezdy, jinak srac nebezpecnej). Bud 3 diferencialy a pravy 4x4 nebo jeden a pravy 2x4

keke
29. listopadu • 18:40

ale na rovinke fobia rozkope imprezu to tu niekto pisal dole ze s fabkou htp prebieha na dialnici imprezu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuba
29. listopadu • 20:32

zbozne prani jiste ze je mozne predjet s HaTaPkou imprezu - i na dalnici. napriklad ridic imprezy jede podle predpisu a nikam nespecha, odbocuje z dalnice, steluje radio, brzi pred sjezdem, sjizdi na odpocivadlo.. moznosti je spousta. a odvazny pilot formule HTP ho z kopce pri dobrem vetru v zadech proste tech 135 kmph prefrci. a je to

Pepík
13. prosince • 14:48

Alebo keď ide v protismere

asd
5. prosince • 17:59

Tak takhle jsem se ještě dlouho nepobavil
Super příspěvek

keke
29. listopadu • 22:53

presne tak ! HTp proste taha jak hovado

STihacka
26. prosince • 22:19

Jo Jo Hrozny Turbo Pičo

STihacka
26. prosince • 22:18

Jo Jo Hrozny Tueno Pičo

Tech
29. listopadu • 0:11

No taky to není auto pro dělnickou třídu....

puck
29. listopadu • 0:04

idem zvracat...........

František Flinta 1
18. března • 17:49

A co jsi tak světoborného dokázal ty?Pověz nám to?

Ludek
16. prosince • 11:21

No bez bez, az budete v SK delat aspon voziky na hnuj tak zase prijd rozumovat

anonym
23. prosince • 12:40

vidim ze uroven niektorych cechov je horsia ako u ciganov. nakoniec nic neobvykle.

karel
17. prosince • 12:32

Pánové, mám pocit, že se Vám debata nad tuningem svezla do debat kdo z Vás je větší machr. Myslím, že ubozí jste všichni... Každej může říct co se mu líbí, nebo ne, ale kdo z Vás osobně něco takového vyrobil? Myslím, že schovávat se za to, že je v čechách nějaká automobilka je trapné ... Stejně tak je trapné je vysvětlovat že se na slovensku montují, nebo i vyrábějí lepší vozy než v čechách.
Konverzace prostě ubohá ...

František Flinta 1
18. března • 18:06

Souhlas.Nikdo z nich nic takového nedokázal.A tak jen plkaj vovloviny.

veselka
14. prosince • 20:51

Na tebe a tvuj nazor sme tu cekali ty vylizanej slovenskej kretene. Jaky auta vyrabite na slovensku? Moc jste se zatim nepredvedli. Vymatlance.

Ja
11. prosince • 13:11

Ty slovenskej curaku tahni doprdele jezdit si na koze, nic jinyho tam ani nemate. HOWGH

ja ne
11. prosince • 15:57

Ty jsi ale ubohej idiot ... ten skovak ma pravdu .. to auto vypada jako kdyz nablije.

jeden
11. prosince • 13:03

Je to otrasne, so skaredeho auta zazrak nespravis :)))
A este si pepiici myslia ze je ich...
jasneee ze jo hosi..
mate byt na co hrdi :))))

Stihacka
10. prosince • 21:19

Zavidis co? Cobole zkurvenej.

bebe
10. prosince • 17:07

len chod ty pico jedna slovenská

jeden
11. prosince • 13:04

Nepojdeme niekam kde ste uz davno VY :)))

Tomáš Marný
29. listopadu • 9:38

Až se vrátíš, tak nám sem dej link na tunningovou TAZ 1203, to bude urkitě jiný dělo .

Stihacka
10. prosince • 21:22

Vy ste dobry telata, zadna tuningova 1203 neni, to je jen VIRTUAL tuning.

unnamed
7. prosince • 22:11

No, tuningu TAZ 1203 bych se nesmál....
koukni tady: http://www.vysemnesmite.cz/forum/viewtopic.php?p=10233#10233

spartak
6. prosince • 8:49

tak jako tak, všechno to je německý......

keke
29. listopadu • 17:20

jo a este sa na slovensku vyraba touareg - tak ten vytuneny by som tiez chcel vidiet

keke
29. listopadu • 17:18

no... ak myslis tu dodavku co sa uz "par rokov" nevyraba, tak take nieco vytunene vidiet nechcem. na slovensku sa vyraba passat, golf a porsche cayane. toho cayana vytunenenho by som vidiet chcel
tiez zacne vyrabat peugeot a kia

Ketor Sasan
4. prosince • 18:03

Mily-zlaty. V bratislavskom zavode sa v tejto dobe montuju tieto vw modely: touareg a polo. Dalej komplet sa sklada audi q7. cayenne sa bez podvozku vozi do lipska na finish. Passaty sa tu uz hodne dlho nerobia a golf 5 skoncil skor ako zacal. je lepsie, ze ked nemas info, tak aspon netrep.

NovoCZ
1. prosince • 14:47

Keke, chlubíš se cizím peřím, na Slovensku se tyhle auta jen montují, kvůli levné pracovní síle , i když u Škody si namlouváte, že je to stejné

XXX
4. prosince • 18:55

Mas milne informacie,ja v tom podniku pracujem a vserki vozi sa tam virabaju od sameho zakladu po konecny produkt,cize od surovej karoserie az po ple funkcne,otestovane vozidlo.Jedine co sa tu neviraba po konecny produkt je Porsche,to sa komplletuje cele az na motor a podvozok a to z toho dovodu ze,sa da vivies do nemeska ako diel a nie cele auto,takze setria obrovske prachi na cle.v nemecku nahodia len motor z podvozkom a auto je hotove.To naodenie motora a podvozku je zalezitost tak 15minut

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rank
23. prosince • 12:30

Od té doby co jsme v EU se při pohybu zboží v rámci EU, žádné clo neplatí.

e1
12. prosince • 11:53

No teraz uz presne viem, preco ten Slovak odmietal voz vyrabany na Slovensku. Ked tam pracuju taky tupci, ako tento, ktory vyprodukoval minimalne 25 hrubic v 4 riadkovom texte. A celkom urcite sa tam tie vozy nevyrabaju od sameho zakladu. Spomeniem len silent-blocky, ktore sa vyrabaju vo Vesteniciach. Takze netrep, ok?

Roman
19. prosince • 17:19

Kazdej zna neco jinyho. Ten co udela 25 hrubek, tak treba vi vsechno o autech a ten co zna dobre pravopis, tak byva vetsinou technickej antitalent. Kdo je blbejsi, at si kazdej prebere sam.

MAmLAs
5. prosince • 15:21

Bobanku, ja do tohoto zavodu v Bratislave dodavam nastroje a vim, ze se tam provadi jen kompletace, nemotej nam tady hlavu!

kazan
4. prosince • 20:16

Už jsem si myslel, že se ti ztratila klávesa "Ypsilon"!
Já se byl sice na lince VW Touareg a Porsche Cayenn jenom podívat, ale myslím, že za 15 minut tak maximálně přišroubuješ předem připravený a zkompletovaný podvozek ke karoserii. Když tam děláš, jdi tam a spočítej si, jak dlouho trvá cesta Touaregu od zástavby podvozku přes všechny ostatní takty, než pospojují všechny trubky a trubičky, hadice a hadičky, pospojují všechny ty svazky a svazečky elektroinstalace, naplní provozní kapaliny... A to nemluvím (nepíšu) o všech těch zkouškách, kontrolách a testech!
A s tím dílem šetřícím clo? Sergej psal o Slovákovi, co nechtěl auto smontované na Slovensku, třeba to u Porsche je podobně, třeba je to dodělání v Německu taktikou! Myslím, že minimálně ty vícenáklady na provoz a opravy euromilionových elektrovozíků (které tu karoserii vozí po zbytku linky, dokonce i do vodního tunelu, kde občas nějaký ten vozík vyhoří) ten díl asi pořádně prodražuje!

Sergey
4. prosince • 11:23

Jojo, teď se mi právě vybavila historka, kterou mi vykládal jeden kamarád pracující u brněnského dealera VW. Kupoval si u nich nového Passata nějaký Slovák a ten se snad 10x ptal, jestli jeho nové auto bude montované v Německu. Prý doslova řekl: "ak bude ten Passat montovaný na Slovensku tak ho nechcem!"

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
1ka
4. prosince • 12:00

Keby si býval v Bratislave, tak by si vedel, že VW montované na SVK sa prevážajú do GER a VW montované v GER zase na SVK

puck
29. listopadu • 13:24

co ? jaka tuningova taz 1203 ?

Doporučujeme

Články odjinud