2,6 s netrvalo dosažení 100 km/h, ale 60 mph, což, pro vaši informaci, není totéž. Chce to při opisování také trochu přemýšlet.
http://www.ultimasports.co.uk/records/part6.html
Podle toho videa je tam pri rozjedu jeste nejaka rezerva - cekal jsem start na hranici adheze a ono nic. A taky by me zajimala technika mereni dosazeni 100mph - podle vida tzo vypada na oko + tachometr, coz je imho malo prukazne.
"A taky by me zajimala technika mereni dosazeni 100mph - podle vida tzo vypada na oko + tachometr"Mozna by stacilo naucit se cist... v tom videu je uvedeno, jak se to merilo a na oko to teda fakt nebylo.
Jak to tak po sobe ctu, tak jsem se nevyjadril uplne nejlip. Start jsem cekal s lehce pohvizdujicimi pneumatikami, ktere znaci, ze uz se blizi prokluz. Takhle to vazne vypada, ze by se tam dala nejaka desetinka nahnat.
Díky,byl jsem na těch stránkách a jsou super, moc pěkný videa a fotky. Díky
Čus, tohle auto, možná jinou verzi, jsem viděl na vlastní oči a rovnou dvě. Asi jeli někam na sraz a můžu říct, že rozjezd který předvedli od křižovatky jsem v životě neviděl a to mám za sebou jízdy v Subaru(450PS), Porsche(330PS) atd. Bylo to tak brutální zrychlení, že než jsem se vzpamatoval, byli už pryč, fakt paráda, úžasný, takže mě ani nepřekvapujou víše uvedená čísla a světový rekord.
Obe Ultimy (ve zlute a cervene barve) byly pred 2 roky na Tuning show na Masarykove okruhu.Kdyz tesne za sebou prijely do depa, vsichni nechali vynuteny Mercedesy, Imprezy a vsechny ty auta bejt a sebehli se kolem tech dvou Ultim. Na ten zvuk motoru nejspis nikdy nezapomenu.
Čau, jojo to je přesně ono, je to cca 2 roky a jedna byla červená a druhá žlutá. Ještě teď když si vzpomenu na ten hukot a co předvedly, tak mi běhá mráz po zádech, ale příjemný mráz
jo byly supa, na svejch strankach to mam nafoceny, jak si to davala ultima proti modene.....dale tam najdete fotky modeny v kacirku :) proste tolig gecek uz neustala :))
To redakce ja myslim ze ten cas je 9.4 protoze to je oficialni svetovy rekord.K tomu casu jste nejak zapomneli zapocitat reakcni dobu ridice a dale neni mozne presne odhadnout cas kdy uz mam 160 a o neco tu rychlost vzdy presahne pote zacne ridic brzdit a to je ta doba co se vam nejak ztratila to ze soucet dava 8.9 v realu znamena 9.4 tak si to opravte :
V laboratorních podmínkách jde všechno. Trakce je sakra problém u zadohrabu s 990kg/720k nebo jenom v základu se 450k. V běžném provozu mu Veyron ujede jako nic... Jenže krása je v tom, že Ultimu si můžu koupit v krabicích za mega, při skládání sice ztratím nervy, ale Veyron stojí třicet mega...
Zas tak jistej bych si nebyl, že by mu Veyron zmizel... navic jeden maly fakt, Ultima je supersport pro každého, celý auto stojí 4-5 M, Bugatti seženeš za 30M bez daně... Otázka zní, je Veyron 6x lepší? težko.... A motor 720 k je jeden z nejsilnějších, když si tam šupneš pětistovku a poskládáš si to doma, tak to stoji kolem 3 M
"Navíc Ultima není vybavena žádným elektronickým systémem jako je kontrola trakce, stabilizační systém a nemá ani ABS."Coz je pro tuto velmi specifickou disciplinu jednoznacne vyhoda. ABS by brzdnou drahu/dobu prodlouzilo zcela urcite a s trakci to auto ocividne problemy nema, takze k cemu by tam byla jeji kontrola? V lepsim pripade k nicemu, mnohem spis by start spis zpomalila.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.