Ultima bude přívětivější k přírodě

Britský výrobce jednoho z nejrychlejších okruhových vozů Ultima připravil pro své zákazníky řadu novinek. Mimo to, že i nadále bude nabízet své vozy jako stavebnici, za kterou zaplatíte proti obdobně rychlým vozům od tradičních značek opravdu jen zlomek, přinese i navýšení výkonu vrcholné verze a nové motory budou navíc přívětivější k přírodě.

Tip: Představení Ultimy GTR naleznete zde.

I nadále bude Ultima nabízet základní verzi svého modelu s výkonem 505 koní. Motor, který má původ u Chevroletu, ovšem dostane další výkonnostní verze. Díky vlastnímu výfukovému systému nabídne Ultima i výkon 565 koní. Po výměně vaček, kliky, posílení ojnic a pístů pak i verzi o výkonu 650 koní. Vrcholem je pak dosavadní verze GTR 720 o výkonu 720 koní, které jsou dosaženy atmosférickým plněním. Komu to ovšem nebude stačit, nabídne Ultima i přeplňovanou verzi o výkonu 800 koní.

Až doposud vše vcelku při starém, ale zajímavou informací je, že všechny verze budou nově plnit emisní normu Euro IV a budou připraveny i na plnění následné emisní normy. Díky tomu bude moci být vůz prodáván bez nutných výjimek na téměř všech trzích.

Je jistě potěšující, že výrobce, který dokáže nabídnout vozy zprostředkovávající nevídané zážitky bez kompromisů, rozšíří svou působnost i na další trhy a nezmizí ani z těch současných.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků