Chcete si vydělat 250 tisíc euro? Pomozte najít tento ukradený Mercedes

Jistý německý majitel je z odcizení svého Gullwingu natolik zdrcený, že nyní po týdnu neúspěšného hledání vozu nabízí případnému nálezci odměnu ve výši statisíců euro.

Opečovávaný Mercedes-Benz 300SL Gullwing z roku 1955 byl předminulou sobotu v nočních hodinách ukraden z parkoviště hotelu Dorint Am Nürburgring Hocheifel, který se nachází poblíž německé trati. Majitel a prodejce klasických vozů Thomas Rosier hned poté zalarmoval nejen policii, ale svůj případ zveřejnil na sociálních sítích s vírou, že jeho milovaný Mercedes snad někdo zahlédne a poskytne stopy k jeho nalezení.

Do aukce jde Ferrari, které 2x vyhrálo Le Mans. Poprvé s jinou identitou

Do aukce jde Ferrari, které 2x vyhrálo Le Mans. Poprvé s jinou identitou

Pátraní po vozidle zatím nebylo úspěšně, a tak Rosier nyní veřejně nabízí rovných 250.000 euro za nalezení ztracené klasiky. V přepočtu asi 6,4 milionu korun přitom nabízí rovněž samotnému zloději, kdyby se v něm náhodou hnulo svědomí a Mercedes se rozhodl vrátit. K nalezení vozu byla založena speciální e-mailová adresa Diebstahl300SL@Classic-sterne.de, na kterou se mohou nálezci ozvat.

Prodat veřejně takto exkluzivní auto by samozřejmě přilákalo vlnu pozornosti, Rosier se tedy obává, že jeho ceněná klasika nejspíš skončí rozebraná a rozprodaná na díly. Současná hodnota unikátního Mercedesu byla vyčíslena na 1,7 milionu euro, v přepočtu asi 44 milionů korun.

Mercedes si ohlídá majitele hypersportu Project One. Nechce překupníky

Mercedes si ohlídá majitele hypersportu Project One. Nechce překupníky

Pro Rosiera má ale jeho černý Gullwing mnohem vyšší emocionální hodnotu, jelikož auto v minulosti vlastnil jeho otec a ke všemu se nejedná o zcela standardní model. Mercedes byl rozsáhle upraven, přičemž nejzásadnější změnou je střecha snížená o 8 cm. Původně šedá karoserie byla přelakována na černo, pryč jsou originální nárazníky, nové je aerodynamické zrcátko na blatníku, snížené sportovní odpružení a interiér je čalouněn pštrosí kůží. V řadě původních Gullwingů by proto tento kousek zaručeně vystupoval. 

Rosier v rozhovoru pro deník Bild uvedl, že vůz chtěl onen večer zaparkovat do hotelové garáže, jenomže ta byla plná. Nechal proto auto na hlídaném venkovním parkovišti. Ráno už ho tam však nenašel.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků