Chcete si vydělat 250 tisíc euro? Pomozte najít tento ukradený Mercedes

Jistý německý majitel je z odcizení svého Gullwingu natolik zdrcený, že nyní po týdnu neúspěšného hledání vozu nabízí případnému nálezci odměnu ve výši statisíců euro.

Opečovávaný Mercedes-Benz 300SL Gullwing z roku 1955 byl předminulou sobotu v nočních hodinách ukraden z parkoviště hotelu Dorint Am Nürburgring Hocheifel, který se nachází poblíž německé trati. Majitel a prodejce klasických vozů Thomas Rosier hned poté zalarmoval nejen policii, ale svůj případ zveřejnil na sociálních sítích s vírou, že jeho milovaný Mercedes snad někdo zahlédne a poskytne stopy k jeho nalezení.

Do aukce jde Ferrari, které 2x vyhrálo Le Mans. Poprvé s jinou identitou

Do aukce jde Ferrari, které 2x vyhrálo Le Mans. Poprvé s jinou identitou

Pátraní po vozidle zatím nebylo úspěšně, a tak Rosier nyní veřejně nabízí rovných 250.000 euro za nalezení ztracené klasiky. V přepočtu asi 6,4 milionu korun přitom nabízí rovněž samotnému zloději, kdyby se v něm náhodou hnulo svědomí a Mercedes se rozhodl vrátit. K nalezení vozu byla založena speciální e-mailová adresa Diebstahl300SL@Classic-sterne.de, na kterou se mohou nálezci ozvat.

Prodat veřejně takto exkluzivní auto by samozřejmě přilákalo vlnu pozornosti, Rosier se tedy obává, že jeho ceněná klasika nejspíš skončí rozebraná a rozprodaná na díly. Současná hodnota unikátního Mercedesu byla vyčíslena na 1,7 milionu euro, v přepočtu asi 44 milionů korun.

Mercedes si ohlídá majitele hypersportu Project One. Nechce překupníky

Mercedes si ohlídá majitele hypersportu Project One. Nechce překupníky

Pro Rosiera má ale jeho černý Gullwing mnohem vyšší emocionální hodnotu, jelikož auto v minulosti vlastnil jeho otec a ke všemu se nejedná o zcela standardní model. Mercedes byl rozsáhle upraven, přičemž nejzásadnější změnou je střecha snížená o 8 cm. Původně šedá karoserie byla přelakována na černo, pryč jsou originální nárazníky, nové je aerodynamické zrcátko na blatníku, snížené sportovní odpružení a interiér je čalouněn pštrosí kůží. V řadě původních Gullwingů by proto tento kousek zaručeně vystupoval. 

Rosier v rozhovoru pro deník Bild uvedl, že vůz chtěl onen večer zaparkovat do hotelové garáže, jenomže ta byla plná. Nechal proto auto na hlídaném venkovním parkovišti. Ráno už ho tam však nenašel.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků