Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Tiskové oddělení České pojišťovny přišlo se zajímavou statistikou ohledně vykrádání aut. Nejčastěji se údajně vykrádají automobily vyrobené v letech 2012, 2011 a 2010 (v uvedeném pořadí). Jak bohužel řada motoristů ví i z vlastní zkušenosti, nejoblíbenějšími terči zlodějů jsou auta koncernu Volkswagen. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Částečně za to může i fakt, že donedávna VW nenechavcům situaci zbytečně usnadňoval. Drahou navigaci bylo možné z auta vytáhnout za několik sekund jako „šuplík“ a stejně snadno ji zase zamontovat do široké škály koncernových modelů. Jen málokterý český automobilový novinář může tvrdit, že mu z testovací Škody či Volkswagenu nikdy neukradli navigaci. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ukradená navigace ze starší Octavie či Superbu znamená škodu ve výši mnoha desítek tisíc korun

Právě škody způsobené odcizením navigace vyčíslila Česká pojišťovna v infografikách připojených k tiskové zprávě. Jak vidíte, šplhají do mnoha desítek tisic korun. Kromě samotné navigace je totiž samozřejmě zapotřebí opravit všechny součásti vozu, které zloděj při vloupání poškodí.

Titulní foto: Profimedia

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků