Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Tiskové oddělení České pojišťovny přišlo se zajímavou statistikou ohledně vykrádání aut. Nejčastěji se údajně vykrádají automobily vyrobené v letech 2012, 2011 a 2010 (v uvedeném pořadí). Jak bohužel řada motoristů ví i z vlastní zkušenosti, nejoblíbenějšími terči zlodějů jsou auta koncernu Volkswagen. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Částečně za to může i fakt, že donedávna VW nenechavcům situaci zbytečně usnadňoval. Drahou navigaci bylo možné z auta vytáhnout za několik sekund jako „šuplík“ a stejně snadno ji zase zamontovat do široké škály koncernových modelů. Jen málokterý český automobilový novinář může tvrdit, že mu z testovací Škody či Volkswagenu nikdy neukradli navigaci. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ukradená navigace ze starší Octavie či Superbu znamená škodu ve výši mnoha desítek tisíc korun

Právě škody způsobené odcizením navigace vyčíslila Česká pojišťovna v infografikách připojených k tiskové zprávě. Jak vidíte, šplhají do mnoha desítek tisic korun. Kromě samotné navigace je totiž samozřejmě zapotřebí opravit všechny součásti vozu, které zloděj při vloupání poškodí.

Titulní foto: Profimedia

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků