Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Tiskové oddělení České pojišťovny přišlo se zajímavou statistikou ohledně vykrádání aut. Nejčastěji se údajně vykrádají automobily vyrobené v letech 2012, 2011 a 2010 (v uvedeném pořadí). Jak bohužel řada motoristů ví i z vlastní zkušenosti, nejoblíbenějšími terči zlodějů jsou auta koncernu Volkswagen. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Částečně za to může i fakt, že donedávna VW nenechavcům situaci zbytečně usnadňoval. Drahou navigaci bylo možné z auta vytáhnout za několik sekund jako „šuplík“ a stejně snadno ji zase zamontovat do široké škály koncernových modelů. Jen málokterý český automobilový novinář může tvrdit, že mu z testovací Škody či Volkswagenu nikdy neukradli navigaci. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ukradená navigace ze starší Octavie či Superbu znamená škodu ve výši mnoha desítek tisíc korun

Právě škody způsobené odcizením navigace vyčíslila Česká pojišťovna v infografikách připojených k tiskové zprávě. Jak vidíte, šplhají do mnoha desítek tisic korun. Kromě samotné navigace je totiž samozřejmě zapotřebí opravit všechny součásti vozu, které zloděj při vloupání poškodí.

Titulní foto: Profimedia

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 510 km
Cena: 340 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 110 109 km
Cena: 273 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků