Ujedete chorvatským policistům? Těžko

Někde na internetu jsem četl, že Policie České republiky plánuje nákup několika desítek univerzálních polokapotovaných motocyklu Honda CBF 1000. V Chorvatsku zašli ještě o notný kus dále a vyzbrojili tamní strážce zákona upravenými supersportovními motorkami Honda CBR1000RR Fireblade.

Policejní "Ohnivé ostří" má kromě směrových světel i modrobílé výstražné světlomety a nad SPZ je panel, na kterém můžete vidět nápis: stop policija. Místo tankvaku má strážník k dispozici multifunkční přístroj na měření rychlosti u nezbedných řidičů. A pokud byste z tepla dostali úpal a chtěli utet, pak vězte, že Fireblade s průměrně schopným řidičem zvládne sprint z 0 km/h na 200 km/h pod 10 s a nejvyšší rychlost je větší než 280 km/h. Takže pokud nemáte třeba Bugatti Veyron...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jednostopé vozidlo chorvatských policistů: Honda CBR1000RR Fireblade

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků