UEFA EUROPA LEAGUE zahajuje jarní část s podporou značky Seat

Letošní fotbalová sezona 2011/2012 je vyvrcholením úspěšného tříletého partnerství mezi španělskou automobilkou Seat a UEFA EUROPA LEAGUE ve fotbale, jedné z nejvýznamnějších soutěží evropského klubového fotbalu.

Jedinečný fotbalový festival přejde v polovině února do své velmi napínavé vyřazovací části, v níž změří své síly 32 nejlepších týmů z celé Evropy. Mezi nimi nebude chybět ani úřadující mistr České republiky, FC Viktoria Plzeň, která na podzim zanechala velmi dobrý dojem v Lize mistrů.

Seat je hlavním partnerem UEFA EUROPA LEAGUE od začátku září 2009. Tříletá smlouva, která se velmi záhy stala nejúspěšnějším sportovním sponzoringem v historii značky Seat, zahrnuje řadu práv souvisejících s asociací, pořádanými akcemi, propagací a sdělovacími prostředky. Více než dvě stovky zápasů UEFA EUROPA LEAGUE sleduje každoročně na televizních obrazovkách přes půl miliardy diváků po celém světě a další miliony diváků se vydávají podporovat své týmy přímo na stadiony.

Přirozené spojení mezi značkou Seat a fotbalovými fanoušky po celé Evropě pramení ze skutečnosti, že vozy Seat jsou založeny na emocích stejně jako evropský fotbal. Dynamický charakter značky se projevuje mladým a sportovním duchem a orientací na design.

Na vlastní kůži se o tom bude moci přesvědčit také jeden z diváků, kteří hrají mezi jednotlivými zápasy internetovou soutěž UEFA Europa League Fantasy Football. Na vítěze totiž čeká jedinečná první cena v podobě nového vozu Seat Leon, jehož bohatá výbava zahrnuje například dvouzónovou klimatizaci Climatronic, multifunkční volant, rádio se vstupem USB/AUX-In pro připojení přehrávačů MP3 a dalších přenosných zařízení, elektricky vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka a 16“ kola Enea z lehké slitiny.

Zdroj: Seat
 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků