Učni Škody jako svoji mistrovskou práci postavili elektrickou buginu

Od podzimu loňského roku pracovali učňové na elektromobilu, který postrádá dveře i střechu
Učni Škody jako svoji mistrovskou práci postavili elektrickou buginu

Celkem 1500 hodin věnovalo 22 učňů z odborného učiliště Škoda Auto navržení a sestrojení první elektrické buginy značky s okřídleným šípem ve znaku.

Označení modelu je Škoda Element. Počáteční písmeno E odkazuje na elektřinu, celé jméno pak dává na vědomost, že elektropohon bude v budoucnosti elementárním zdrojem mobility.

Historie Škody na vlastní kůži: Od Voiturette přes 1101 až po RS230

Historie Škody na vlastní kůži: Od Voiturette přes 1101 až po RS230

Pod kapotou vozítka, jehož základem je model Citigo, pracuje elektromotor s výkonem 60 kW (82) koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

22 studentů učiliště pracovalo na autě v rámci výuky 

Vzhledem k otevřené karosérii bez střechy a bočních dveří bylo nutno zkonstruovat a vyrobit řadu individuálních dílů. V tom je projekt podobný jako ty předcházející učňovská mistrovská díla - kabriolet citigo z roku 2014, pick-up na bázi modelu fabia z roku 2015 či kupé vycházející ze Škody Rapid Spaceback. 

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků