Tokio je pro Aston Martin významným prodejním místem, svou druhou prodejnu ve městě tak značka umístila přímo do pětihvězdičkového hotelu.
Aston Martin pokračuje v rozšiřování své globální sítě ultra luxusních showroomů. Před nedávnem britská značka otevřela vlajkovou prodejnu Q v New Yorku. Nyní přináší obdobný koncept také do japonského Tokia, kde budou mít zákazníci prohlídku modelů a personalizační možnosti automobilky k dispozici v rámci vyhlášeného hotelu The Peninsula.
Showroom vyznávající novou korporátní identitu značky je rovněž součástí postupujícího rozmachu Aston Martinu v Japonsku. Na dvou patrech o ploše 324 m² jsou vystaveny tři vozy, samozřejmě zde nechybí luxusní salonek, zatímco velká digitální dotyková plocha bude zákazníkům sloužit k personalizaci svého vysněného Astonu skrze divizi Q.
Zaměření na tu nejbohatší klientelu potvrzuje i lokace hotelu The Peninsula. Nachází se totiž ve čtvrti Ginza, jedné z nejoblíbenějších nákupních čtvrtí japonské metropole, kde najdete nóbl restaurace a bary, a právě taky obchody těch nejprestižnějších značek z celého světa.
„Tokio je jedním z nejdůležitějších center luxusu na světě. Poté, co bylo v roce 2023 na prvním místě v prodejích nových vozů Aston Martin, jsme rádi, že můžeme zdvojnásobit naše obchodní zastoupení díky tomuto novému vlajkovému showroomu v pětihvězdičkovém hotelu,“ uvedl k otevření prodejny Marco Mattiacci, globální obchodní ředitel značky Aston Martin.
Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.
Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.
Aston Martin Vantage • Aston Martin DB11 • Aston Martin Vanquish