Uber údajně koupil 100 000 Mercedesů třídy S. Ano, sto tisíc!

Uber údajně koupil 100 000 Mercedesů třídy S. Ano, sto tisíc!

Uber chce zřejmě získat vliv. A to tak moc, že se rozhodl pořídit hned sto tisíc sedanů nové generace Mercedesu třídy S. Aspoň to tedy tvrdí německý Manager-Magazin. Co s takovým obrovským počtem aut, za jejichž nákup by podle ceníku měla společnost zaplatit více než 200 miliard korun?

Jak píší stránky Engadget, zájem Uberu o luxusní Mercedesy může pramenit především z toho, že německá automobilka už prakticky nyní umí vyrobit novou třídu S tak, aby jezdila sama bez řidiče. Mercedes-Benz třídy S se sám udrží v pruhu, udržuje bezpečnou vzdálenost a ujmí se sám rozjet i zastavit. Brzy bude umět také předjíždět a měnit jízdní pruh.

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Uber normálně flotilu aut nevlastní, obchodní model funguje trochu jinak. I proto je tak gigantický nákup, který asi nemá v automobilové historii obdoby, překvapivý a svým způsobem docela záhadný. Co Uber chystá? Autonomní luxusní taxislužbu?

Mercedes nedodá (ani toho není schopen) najednou sto tisíc luxusních sedanů třídy S. Uber auta bude dostávat postupně a pravděpodobně už s novými funkcemi semi-autonomní či autonomní jízdy. Detaily dohody jsou samozřejmě tajné a těžko můžeme očekávat, že se někdy dozvíme, kolik nakonec Uber za takové množství mercedesů zaplatí.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků