Uber údajně koupil 100 000 Mercedesů třídy S. Ano, sto tisíc!

Uber údajně koupil 100 000 Mercedesů třídy S. Ano, sto tisíc!

Uber chce zřejmě získat vliv. A to tak moc, že se rozhodl pořídit hned sto tisíc sedanů nové generace Mercedesu třídy S. Aspoň to tedy tvrdí německý Manager-Magazin. Co s takovým obrovským počtem aut, za jejichž nákup by podle ceníku měla společnost zaplatit více než 200 miliard korun?

Jak píší stránky Engadget, zájem Uberu o luxusní Mercedesy může pramenit především z toho, že německá automobilka už prakticky nyní umí vyrobit novou třídu S tak, aby jezdila sama bez řidiče. Mercedes-Benz třídy S se sám udrží v pruhu, udržuje bezpečnou vzdálenost a ujmí se sám rozjet i zastavit. Brzy bude umět také předjíždět a měnit jízdní pruh.

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Uber normálně flotilu aut nevlastní, obchodní model funguje trochu jinak. I proto je tak gigantický nákup, který asi nemá v automobilové historii obdoby, překvapivý a svým způsobem docela záhadný. Co Uber chystá? Autonomní luxusní taxislužbu?

Mercedes nedodá (ani toho není schopen) najednou sto tisíc luxusních sedanů třídy S. Uber auta bude dostávat postupně a pravděpodobně už s novými funkcemi semi-autonomní či autonomní jízdy. Detaily dohody jsou samozřejmě tajné a těžko můžeme očekávat, že se někdy dozvíme, kolik nakonec Uber za takové množství mercedesů zaplatí.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků