Kdo chce volit, může se k místnostem s volebními urnami dostat levněji než v jiných dnech.
Už dnes Američané rozhodují o svém budoucím prezidentovi. Některé společnosti se této události chopily jako skvělé marketingové příležitosti.
Hned několik firem se rozhodlo ulehčit Američanům cestu do volebních místností. Často jde o slevu, někdy dokonce o jízdu zdarma. Třeba služba Zipcar zabývající se sdílením vozů, připravila program s názvem "Drive the Vote". Během volebního dne od šesti odpoledne do deseti večer mají členové této služby cestování zcela zdarma ve více než 7 000 vozech.
Nezahálí ani služba Uber. Ta dnes ve své aplikaci dokonce ukáže i umístění volebních místností. Pak už stačí jen vyžádat si auto, které tam voliče odveze. Pokud zákazník využije službu poprvé, díky kódu “VOTETODAY” se mu odečte z jízdného 20 dolarů.
Marketingový potenciál voleb se snaží využít rovněž společnost Lyft. Konkurent Uberu nabízí ve 20 velkých městech po celé zemi 45% slevu na jízdné na cestě do volebních místností. Akce platí od sedmé ráno do osmé večerní místního času. Má to ale jeden háček. Sleva platí jen pro cestu tam, zpátky domů se už jezdí za plnou taxu.