Uber chce létající taxi do roku 2020. První mají být v Dubaji a Dallasu

Poskytovatel taxislužeb Uber míří ze silnic také do vzduchu. Během několika let chce americká společnost provozovat létající taxi.
Uber chce létající taxi do roku 2020. První mají být v Dubaji a Dallasu

Společnosti Uber už nestačí silnice. V řádu několika let chce spustit létající taxi. Jako první by si mohli tento zajímavý způsob dopravy vyzkoušet zákazníci v Dubaji a americkém Dallasu. 

Létající taxík má být malým letadlem, které bude vertikálně přistávat i vzlétat. Na vývoji tohoto plně elektrického a lehkého stroje spolupracuje Uber s pěti společnostmi. 

Autonomní vůz Uberu havaroval. Vývojový program museli přerušit

Autonomní vůz Uberu havaroval. Vývojový program museli přerušit

Na rozdíl od letů například helikoptérou má být táto novinka celkem levnou záležitostí. V počáteční fázi má být cena jen o málo vyšší než jejich známá pozemní taxislužba. Dlouhodobá vize společnosti říká dokonce o dalším postupném snižování cen.

Pokud půjde vše podle plánu, americká společnost by mohla předvést své létající taxíky během World Expo 2020 v Dubaji.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků