U Volkswagenu mají napečeno. Automobilka koupila perníkové T1

Divize užitkových vozů automobilky Volkswagen má napečeno na hodně dlouhou dobu. Tato část německého výrobce si totiž koupila perníkové T1 v životní velikosti. Jen pro představu, takový perník váží rovných 450 kg.

Jak ukazuje přiložená fotogalerie, celé T1 není vyrobeno z perníku. Základem je dřevěná konstrukce, na které strávil jistý tesař 150 hodin práce. Následně se dali do díla cukráři, kteří pokryli perníkem plochu o velikosti zhruba 45 m2, respektive kteří připravili na 280 kg perníkového těsta. Vše bylo ještě natřeno osmi litry potravinářské barvy a dozdobeno čokoládou.

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, přičemž výtěžek půjde na dobročinné účely, konkrétně na léčbu dětí s rakovinou. A až po Vánocích někdo ten perník oloupe a sní, poslouží základní dřevěná konstrukce dětem jako omalovánky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků