U Volkswagenu mají napečeno. Automobilka koupila perníkové T1

Divize užitkových vozů automobilky Volkswagen má napečeno na hodně dlouhou dobu. Tato část německého výrobce si totiž koupila perníkové T1 v životní velikosti. Jen pro představu, takový perník váží rovných 450 kg.

Jak ukazuje přiložená fotogalerie, celé T1 není vyrobeno z perníku. Základem je dřevěná konstrukce, na které strávil jistý tesař 150 hodin práce. Následně se dali do díla cukráři, kteří pokryli perníkem plochu o velikosti zhruba 45 m2, respektive kteří připravili na 280 kg perníkového těsta. Vše bylo ještě natřeno osmi litry potravinářské barvy a dozdobeno čokoládou.

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, přičemž výtěžek půjde na dobročinné účely, konkrétně na léčbu dětí s rakovinou. A až po Vánocích někdo ten perník oloupe a sní, poslouží základní dřevěná konstrukce dětem jako omalovánky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků