U Volkswagenu mají napečeno. Automobilka koupila perníkové T1

Divize užitkových vozů automobilky Volkswagen má napečeno na hodně dlouhou dobu. Tato část německého výrobce si totiž koupila perníkové T1 v životní velikosti. Jen pro představu, takový perník váží rovných 450 kg.

Jak ukazuje přiložená fotogalerie, celé T1 není vyrobeno z perníku. Základem je dřevěná konstrukce, na které strávil jistý tesař 150 hodin práce. Následně se dali do díla cukráři, kteří pokryli perníkem plochu o velikosti zhruba 45 m2, respektive kteří připravili na 280 kg perníkového těsta. Vše bylo ještě natřeno osmi litry potravinářské barvy a dozdobeno čokoládou.

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, přičemž výtěžek půjde na dobročinné účely, konkrétně na léčbu dětí s rakovinou. A až po Vánocích někdo ten perník oloupe a sní, poslouží základní dřevěná konstrukce dětem jako omalovánky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků