U Tesly nakupuje konkurence. Společný podnik Daimleru a BMW objednal hned 60 vozů

Mirek  |  09. 01. 2020 15:34

Tak mi to spíše připomíná, jak automobilky testují konkurenci a taková malá průmyslová špionáž. Nakupování konkurenčních aut a studováním jejích techniky se automobilky zabývají od pradávna.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  09. 01. 2020 20:33

Benchmarking není žádná průmyslová špionáž, ale legitimní součást byznysu, a to nejen v automotive průmyslu. Dokonce existuje celá řada renomovaných firem, které se na srovnávání výrobků a služeb specializují a hrdě se tím chlubí (AVL, McKinsey, A2Mac1, Caresoft Global).

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  11. 01. 2020 16:54

V těchto případech nejde o benchmark, ale o studium konstrukcnich detailu. U Tesly pak především batterymanagement, protože vše ostatní umí oba stejně nebo lépe.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 21:34

Nemci to umi totiz o tolik lip, az zadny slusny EV nemaji a kupuji si je od Tesly, to dava smysl.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  12. 01. 2020 10:26

BMW sice ne ale Mercedes má hned dva a Audi rovněž. A až na jeden jediný parametr lepší než Tesla.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  07. 02. 2020 22:11

Až na jeden jediný parametr?!! Jako vážně??

Odpovědět  |   | 

Všechny renomované automobilky se Tesle smály, všechny měly plné huby toho jak udělají lepší auta a Tesla není žádná konkurence a dneska jsou všichni rádi, když prodávají v jednotkách kusů.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
R  |  09. 01. 2020 16:26

Ja kdyz mel loni na vikend půjčenou Teslu S100d a napsal jsem, ze na to, ze ta automobilka je uplne nová tak to auto opravdu funguje tak mě tu místní vyminusovali...

Odpovědět  |   | 

Jo, jo. Majitelé koňských provozů se taky smáli těm v autech.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  09. 01. 2020 17:20

Koňských povozů

Odpovědět  |   | 

Povozy neměl můj telefon ještě ve slovníku. Ale hlavně že víme, o co jde

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  10. 01. 2020 11:54

Tvl ja malem spadl smichy z zidle. Techto argumentu se drz. Jsi talent

Odpovědět  |   | 
Eman  |  09. 01. 2020 20:17

Tesla je stará 17 let.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 01. 2020 21:08

Áno, a napr. Ford ma 117.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 01. 2020 15:43

no to je v podovnani s jinejma automobilkama doslova nic, navic prvnich 9 let si vesme jen hrali a zkouseli cosi na kompletnim sasy jine automobilky

Odpovědět  |   | 
Eman  |  09. 01. 2020 20:17

Vždyť nikdo z konkurence ještě elektrická auta ani dělat pořádně nezačal.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 01. 2020 21:09

Pravda. Ale snažia sa.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:16

A kdo?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 01. 2020 15:43

Nissan, Renault, Hyunday?

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  11. 01. 2020 17:00

Srovnatelné s T zatím pouze Audi. Ostatní ještě ne. Audi má auto lépe zpracované, lépe udělaný termomanagement, ale zatím má vysokou spotřebu elektřiny při jízdě. Uvidíme, co přinese v dubnu třímotorový e-tron S.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:17

Ale situace je porad stejna. Oni ty elektromobily prodabaji jako doplnek k soucasne produkci. Tesla ale nic jineho nema...

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  09. 01. 2020 16:42

Tak snad dopadnou "taxikáři" o něco lépe, než německá autopůčovna Nextmove, která sice hodně fandí Tesle, ale poslední objednávku prý raději zrušila?
Viz např.: https://www.investicniweb.cz/news-nemecka-pujcovna-nex... ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 21:44

Jen maly offtopic - to je v anglictine dobry nazev pro stehovaci firmu nebo pro dopravce, ale pro taxik rozhodne ne

Odpovědět  |   | 
Jožka  |  13. 01. 2020 01:33

Také jsem na anglicky mluvící části internetu četl trochu jinou verzi a to, že objednávku zrušila Tesla. Jen do Česka se nám to zase dostalo nějak jinak. Asi náhoda.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 01. 2020 05:52
Jožka  |  13. 01. 2020 15:19

Jejich arogance je problém . Bohužel mají produkt na mterý mají takový odbyt, že nestíhají vyrábět a proto to jenich take it, or leave it. Za plotem stojí totiž dalších 10, kteří na to auto čekají a jsou tak naddržení, že neřeší absolutně nic. Tento rok už by se to mělo hodně zlepšit, viz. například https://youtu.be/teA5TRWaNeE...

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  13. 01. 2020 15:25

To víte, když ta Nextmove prý požadovala, aby Tesla dodávala nová auta bez vad a řešila opravy včas. Prý v r. 2018 objednali 100ks Modelu 3, ale z první dodávky 15 ks byl bez závad jen každý čtvrtý kus, tzn. 3ks se závadami na 1ks bez závad. Aspoň podle článku přímo na jejich webu:
https://translate.google.com/translate...
Tak snad dopadnou tihle "taxikáři" z https://free-now.com/... o něco lépe, tedy že by na každé 4 dodané vozy Tesla byly bez závad aspoň dva?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 01. 2020 20:14

Ludia im tie nedostatky toleruju a kludne cakaju mesiace na drobne opravy. Take veci u ostatnych automobiliek nehrozia.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  14. 01. 2020 09:33

Tak firma fandící Tesle si objedná 100 vozů, aby je půjčovala zákazníkům, a z prvních 15 dodaných jsou k takovému účelu použitelné jen 3 až 4 kusy. U dalších 11 až 12 ks jsou takové závady, že je půjčovat nemůže, a jejich odstranění je v nedohlednu, protože výrobce nemá dořešený servis. A pokud v takové situaci odmítne Tesla výrobce dodat dalších objednaných 85 ks, tak to vypadá, že by z celkového počtu 100 ks bylo použitelných k půjčování jen 25. Jak by asi mohla dopadnout půjčovna, který by zaplatila takové auta, ze kterých by bylo 3/4 nepůjčovatelných kvůli závadám, a odstranění těch závad by u nich mohlo trvat řádově několik měsíců nebo i déle? I ti majitelé Tesly, kteří s tímto přístupem nejsou spokojeni, se sdružují ke společnému postupu vůči Tesle. Třeba ve skupině ohledně problémů s lakem a korozí je jich už přes 1400 - https://www.facebook.com/groups/359891901375063/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo