Tak snad dopadnou "taxikáři" o něco lépe, než německá autopůčovna Nextmove, která sice hodně fandí Tesle, ale poslední objednávku prý raději zrušila? Viz např.: https://www.investicniweb.cz/news-nemecka-pujcovna-nex... ...
Jen maly offtopic - to je v anglictine dobry nazev pro stehovaci firmu nebo pro dopravce, ale pro taxik rozhodne ne :-)
Také jsem na anglicky mluvící části internetu četl trochu jinou verzi a to, že objednávku zrušila Tesla. Jen do Česka se nám to zase dostalo nějak jinak. Asi náhoda.
To víte, když ta Nextmove prý požadovala, aby Tesla dodávala nová auta bez vad a řešila opravy včas. Prý v r. 2018 objednali 100ks Modelu 3, ale z první dodávky 15 ks byl bez závad jen každý čtvrtý kus, tzn. 3ks se závadami na 1ks bez závad. Aspoň podle článku přímo na jejich webu:https://translate.google.com/translate... Tak snad dopadnou tihle "taxikáři" z https://free-now.com/... o něco lépe, tedy že by na každé 4 dodané vozy Tesla byly bez závad aspoň dva? ;-)
Ludia im tie nedostatky toleruju a kludne cakaju mesiace na drobne opravy. Take veci u ostatnych automobiliek nehrozia.
Tak firma fandící Tesle si objedná 100 vozů, aby je půjčovala zákazníkům, a z prvních 15 dodaných jsou k takovému účelu použitelné jen 3 až 4 kusy. U dalších 11 až 12 ks jsou takové závady, že je půjčovat nemůže, a jejich odstranění je v nedohlednu, protože výrobce nemá dořešený servis. A pokud v takové situaci odmítne Tesla výrobce dodat dalších objednaných 85 ks, tak to vypadá, že by z celkového počtu 100 ks bylo použitelných k půjčování jen 25. Jak by asi mohla dopadnout půjčovna, který by zaplatila takové auta, ze kterých by bylo 3/4 nepůjčovatelných kvůli závadám, a odstranění těch závad by u nich mohlo trvat řádově několik měsíců nebo i déle? I ti majitelé Tesly, kteří s tímto přístupem nejsou spokojeni, se sdružují ke společnému postupu vůči Tesle. Třeba ve skupině ohledně problémů s lakem a korozí je jich už přes 1400 - https://www.facebook.com/groups/359891901375063/...
Tak je to:https://youtu.be/boWp5JqqenY...
Jejich arogance je problém 3-[. Bohužel mají produkt na mterý mají takový odbyt, že nestíhají vyrábět a proto to jenich take it, or leave it. Za plotem stojí totiž dalších 10, kteří na to auto čekají a jsou tak naddržení, že neřeší absolutně nic. Tento rok už by se to mělo hodně zlepšit, viz. například https://youtu.be/teA5TRWaNeE...
Všechny renomované automobilky se Tesle smály, všechny měly plné huby toho jak udělají lepší auta a Tesla není žádná konkurence a dneska jsou všichni rádi, když prodávají v jednotkách kusů.
Ale situace je porad stejna. Oni ty elektromobily prodabaji jako doplnek k soucasne produkci. Tesla ale nic jineho nema...
Vždyť nikdo z konkurence ještě elektrická auta ani dělat pořádně nezačal.
Pravda. Ale snažia sa.
A kdo?
Nissan, Renault, Hyunday?
Srovnatelné s T zatím pouze Audi. Ostatní ještě ne. Audi má auto lépe zpracované, lépe udělaný termomanagement, ale zatím má vysokou spotřebu elektřiny při jízdě. Uvidíme, co přinese v dubnu třímotorový e-tron S.
Ja kdyz mel loni na vikend půjčenou Teslu S100d a napsal jsem, ze na to, ze ta automobilka je uplne nová tak to auto opravdu funguje tak mě tu místní vyminusovali...B-]
Tesla je stará 17 let.
no to je v podovnani s jinejma automobilkama doslova nic, navic prvnich 9 let si vesme jen hrali a zkouseli cosi na kompletnim sasy jine automobilky
Áno, a napr. Ford ma 117.
Jo, jo. Majitelé koňských provozů se taky smáli těm v autech.
Tvl ja malem spadl smichy z zidle. Techto argumentu se drz. Jsi talent :-D
Koňských povozů
Povozy neměl můj telefon ještě ve slovníku. Ale hlavně že víme, o co jde
Tak mi to spíše připomíná, jak automobilky testují konkurenci a taková malá průmyslová špionáž. Nakupování konkurenčních aut a studováním jejích techniky se automobilky zabývají od pradávna.
Benchmarking není žádná průmyslová špionáž, ale legitimní součást byznysu, a to nejen v automotive průmyslu. Dokonce existuje celá řada renomovaných firem, které se na srovnávání výrobků a služeb specializují a hrdě se tím chlubí (AVL, McKinsey, A2Mac1, Caresoft Global).
V těchto případech nejde o benchmark, ale o studium konstrukcnich detailu. U Tesly pak především batterymanagement, protože vše ostatní umí oba stejně nebo lépe.
Nemci to umi totiz o tolik lip, az zadny slusny EV nemaji a kupuji si je od Tesly, to dava smysl.
BMW sice ne ale Mercedes má hned dva a Audi rovněž. A až na jeden jediný parametr lepší než Tesla.
Až na jeden jediný parametr?!! Jako vážně?? :-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.