U sousedů v Německu chtějí za nové Audi A4 2.0 TDI přes 35 000 eur

U sousedů v Německu chtějí za nové Audi A4 2.0 TDI přes 35 000 eur

V Německu začínají dealeři přijímat objednávky na novou generaci Audi A4. Základní provedení v karoserii sedan s motorem 1.4 TFSI (110 kW a 250 Nm) stojí 30 650 eur (827 550 korun podle aktuálního kurzu), za kombi Avant dáte minimálně 32 500 eur (877 500 korun). Na české ceny se stále ještě čeká.

Zvláštní ale je, že zatímco tisková zpráva o cenách Audi A4 hovoří o částce 30 650 eur jako té základní, na německých stránkách Audi je uvedeno „cena od 32 950 eur“ za sedan a 36 900 za Avant.

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Populární motorizace 2.0 TDI (110 kW, 320 Nm) začíná u sedanu na 35 050 eur (946 350 korun), silnější provedení o výkonu 140 kW stojí od 40 400 eur (1 090 800 korun).

Nejsilnější šestiválcový turbodiesel 3.0 TDI o výkonu 200 kW a točivém momentu 600 Nm si německé Audi cení na minimálně 50 100 eur (1 352 700 korun), za benzínový motor 2.0 TFSI (185 kW, 370 Nm) dáte 42 100 eur (1 136 700 korun). Příplatek za pohon quattro je u dvoulitrového benzínu 2350 eur.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků