Vidět vzácný supersport bourat není nikdy potěšením. V tomto případě byly italskému skvostu osudné české silnice. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Vidět vzácný supersport bourat není nikdy potěšením. V tomto případě byly italskému skvostu osudné české silnice. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Ačkoliv Pagani vyrobilo již celou řadu nejrůznějších variant svého legendárního supersportu Zonda, spatřit kterýkoliv exemplář někde v provozu je vždycky zážitkem. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Ačkoliv Pagani vyrobilo již celou řadu nejrůznějších variant svého legendárního supersportu Zonda, spatřit kterýkoliv exemplář někde v provozu je vždycky zážitkem. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Možná nepřekvapí, že na některý z kusů byste narazili také v České republice. Bohužel jeden takový kus, pravděpodobně z českého vlastnictví, nyní nedopadl zrovna dobře. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Možná nepřekvapí, že na některý z kusů byste narazili také v České republice. Bohužel jeden takový kus, pravděpodobně z českého vlastnictví, nyní nedopadl zrovna dobře. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Video z instagramového účtu  supercar.fails  ukazuje nabouranou Zondu v příkopu u silnice, údajně v oblasti točitých okresek někde u Prahy. Hlavní zprávou je, že při incidentu neměl nikdo přijít k vážnému zranění. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Video z instagramového účtu supercar.fails ukazuje nabouranou Zondu v příkopu u silnice, údajně v oblasti točitých okresek někde u Prahy. Hlavní zprávou je, že při incidentu neměl nikdo přijít k vážnému zranění. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Samotná Zonda je nicméně vidět na záběrech silně poškozena v přední části své karbonové karoserie. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Samotná Zonda je nicméně vidět na záběrech silně poškozena v přední části své karbonové karoserie. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Patrně by se mělo jednat o jeden z raných kousků Zondy C12 S uvedených v roce 2000, nedlouho po samotné premiéře modelu v roce 1999 na autosalonu v Ženevě. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails

Patrně by se mělo jednat o jeden z raných kousků Zondy C12 S uvedených v roce 2000, nedlouho po samotné premiéře modelu v roce 1999 na autosalonu v Ženevě. | Zdroj: Instagram.com/supercar.fails

Uprostřed C12 S byste našli sedmilitrový V12 AMG o výkonu 550 koní (405 kW) a točivém momentu 750 N.m. Analogový charakter supersportu podtrhuje šestistupňová manuální převodovka a pohon zadních kol. | Pagani Zonda C12 S Zdroj: Pagani

Uprostřed C12 S byste našli sedmilitrový V12 AMG o výkonu 550 koní (405 kW) a točivém momentu 750 N.m. Analogový charakter supersportu podtrhuje šestistupňová manuální převodovka a pohon zadních kol. | Pagani Zonda C12 S | Zdroj: Pagani

Zrychlení z nuly na 100 km/h tehdy uvádělo Pagani za 3,7 sekundy, maximální rychlost na 335 km/h. | Pagani Zonda C12 S Zdroj: Pagani

Zrychlení z nuly na 100 km/h tehdy uvádělo Pagani za 3,7 sekundy, maximální rychlost na 335 km/h. | Pagani Zonda C12 S | Zdroj: Pagani

Zonda teď nejspíš zamíří přímo do Itálie k Pagani pro tovární opravu poškozených částí. Pro staré modely má každopádně italská značka už pár let i vlastní renovační dílnu Pagani Rinascimento. | Pagani Zonda C12 S Zdroj: Pagani

Zonda teď nejspíš zamíří přímo do Itálie k Pagani pro tovární opravu poškozených částí. Pro staré modely má každopádně italská značka už pár let i vlastní renovační dílnu Pagani Rinascimento. | Pagani Zonda C12 S | Zdroj: Pagani

| Pagani Zonda C12 S Zdroj: Pagani

| Pagani Zonda C12 S | Zdroj: Pagani

Ačkoliv Pagani vyrobilo již celou řadu nejrůznějších variant svého legendárního supersportu Zonda, spatřit kterýkoliv exemplář někde v provozu je vždycky zážitkem. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails
Možná nepřekvapí, že na některý z kusů byste narazili také v České republice. Bohužel jeden takový kus, pravděpodobně z českého vlastnictví, nyní nedopadl zrovna dobře. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails
Video z instagramového účtu  supercar.fails  ukazuje nabouranou Zondu v příkopu u silnice, údajně v oblasti točitých okresek někde u Prahy. Hlavní zprávou je, že při incidentu neměl nikdo přijít k vážnému zranění. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails
Samotná Zonda je nicméně vidět na záběrech silně poškozena v přední části své karbonové karoserie. Zdroj: Instagram.com/ supercar.fails
10
Fotogalerie

U Prahy bouralo vzácné Pagani Zonda. Raný kus za miliony skončil v příkopu

Vidět vzácný supersport bourat není nikdy potěšením. V tomto případě byly italskému skvostu osudné české silnice.

Ačkoliv Pagani vyrobilo již celou řadu nejrůznějších variant svého legendárního supersportu Zonda, spatřit kterýkoliv exemplář někde v provozu je vždycky zážitkem. Možná nepřekvapí, že na některý z kusů byste narazili také v České republice. Bohužel jeden takový kus, pravděpodobně z českého vlastnictví, nyní nedopadl zrovna dobře.  

Video z instagramového účtu supercar.fails ukazuje nabouranou Zondu v příkopu u silnice, údajně v oblasti točitých okresek někde u Prahy. Hlavní zprávou je, že při incidentu neměl nikdo přijít k vážnému zranění. Samotná Zonda je nicméně vidět na záběrech silně poškozena v přední části své karbonové karoserie.

Patrně by se mělo jednat o jeden z raných kousků Zondy C12 S uvedených v roce 2000, nedlouho po samotné premiéře modelu v roce 1999 na autosalonu v Ženevě. Uprostřed C12 S byste našli sedmilitrový V12 AMG o výkonu 550 koní (405 kW) a točivém momentu 750 N.m. Analogový charakter supersportu podtrhuje šestistupňová manuální převodovka a pohon zadních kol. Zrychlení z nuly na 100 km/h tehdy uvádělo Pagani za 3,7 sekundy, maximální rychlost na 335 km/h.

Zonda teď nejspíš zamíří přímo do Itálie k Pagani pro tovární opravu poškozených částí. Pro staré modely má každopádně italská značka už pár let i vlastní renovační dílnu Pagani Rinascimento.

Doporučujeme

Články odjinud