U Mansory vytunili Lamborghini Huracan a dali mu dvě turba

Některé kreace úpravce Mansory jsou tak divoké a nevkusné, že se jim v branži začalo říkat „Man, sorry!“. V případě Lamborghini Huracan LP610-4 se ale tuner držel při zemi, i když sem tam si nějaký ten detail neodpustil a třeba zadní nárazník s difuzorem vypadá jako po nehodě. Asi tomu ale pomáhá i černá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini má tak specifické tvary, že se do jejich vylepšování tuneři příliš nepouští. Mansory si sice neodpustil sem tam nějaký detail, ale pořád vidíme, že je to Lambo.

Důležité věci se ale dějí v motoru. Sériový atmosférický desetiválec 5,2 l o výkonu 610 koní a točivém momentu 560 Nm by asi málo lidí označilo za nedostatečně výkonný, ale Mansory má na to jiný názor, takže se k motoru nastěhovala dvě turbodmychadla ve výfukových svodech vlastní výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nicméně péče k detailům je vidět třeba v interiéru a i takové věci jako vývoj vlastního výfukového systému s turbodmychadly vyžadují docela dost práce.

Přepracování se dočkalo i sání, vstřikování, chlazení a také samozřejmě řídicí elektronika motoru, aby si to celé aspoň trochu rozumělo. Výsledkem je nárůst výkonu na 850 koní a točivý moment povyrostl na 780 Nm. Kvůli tomu musela být upravena i převodovka.

Zajímavé ale je, že zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje sice o tři desetinky rychleji za 2,9 sekundy, ale maximální rychlost se posunula jen o 5 km/h na 330 km/h. Mansory se s vytuněným Lamborghini ukáže také v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků