U Mansory vytunili Lamborghini Huracan a dali mu dvě turba

Některé kreace úpravce Mansory jsou tak divoké a nevkusné, že se jim v branži začalo říkat „Man, sorry!“. V případě Lamborghini Huracan LP610-4 se ale tuner držel při zemi, i když sem tam si nějaký ten detail neodpustil a třeba zadní nárazník s difuzorem vypadá jako po nehodě. Asi tomu ale pomáhá i černá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini má tak specifické tvary, že se do jejich vylepšování tuneři příliš nepouští. Mansory si sice neodpustil sem tam nějaký detail, ale pořád vidíme, že je to Lambo.

Důležité věci se ale dějí v motoru. Sériový atmosférický desetiválec 5,2 l o výkonu 610 koní a točivém momentu 560 Nm by asi málo lidí označilo za nedostatečně výkonný, ale Mansory má na to jiný názor, takže se k motoru nastěhovala dvě turbodmychadla ve výfukových svodech vlastní výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nicméně péče k detailům je vidět třeba v interiéru a i takové věci jako vývoj vlastního výfukového systému s turbodmychadly vyžadují docela dost práce.

Přepracování se dočkalo i sání, vstřikování, chlazení a také samozřejmě řídicí elektronika motoru, aby si to celé aspoň trochu rozumělo. Výsledkem je nárůst výkonu na 850 koní a točivý moment povyrostl na 780 Nm. Kvůli tomu musela být upravena i převodovka.

Zajímavé ale je, že zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje sice o tři desetinky rychleji za 2,9 sekundy, ale maximální rychlost se posunula jen o 5 km/h na 330 km/h. Mansory se s vytuněným Lamborghini ukáže také v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků