U Mansory vytunili Lamborghini Huracan a dali mu dvě turba

Některé kreace úpravce Mansory jsou tak divoké a nevkusné, že se jim v branži začalo říkat „Man, sorry!“. V případě Lamborghini Huracan LP610-4 se ale tuner držel při zemi, i když sem tam si nějaký ten detail neodpustil a třeba zadní nárazník s difuzorem vypadá jako po nehodě. Asi tomu ale pomáhá i černá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini má tak specifické tvary, že se do jejich vylepšování tuneři příliš nepouští. Mansory si sice neodpustil sem tam nějaký detail, ale pořád vidíme, že je to Lambo.

Důležité věci se ale dějí v motoru. Sériový atmosférický desetiválec 5,2 l o výkonu 610 koní a točivém momentu 560 Nm by asi málo lidí označilo za nedostatečně výkonný, ale Mansory má na to jiný názor, takže se k motoru nastěhovala dvě turbodmychadla ve výfukových svodech vlastní výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nicméně péče k detailům je vidět třeba v interiéru a i takové věci jako vývoj vlastního výfukového systému s turbodmychadly vyžadují docela dost práce.

Přepracování se dočkalo i sání, vstřikování, chlazení a také samozřejmě řídicí elektronika motoru, aby si to celé aspoň trochu rozumělo. Výsledkem je nárůst výkonu na 850 koní a točivý moment povyrostl na 780 Nm. Kvůli tomu musela být upravena i převodovka.

Zajímavé ale je, že zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje sice o tři desetinky rychleji za 2,9 sekundy, ale maximální rychlost se posunula jen o 5 km/h na 330 km/h. Mansory se s vytuněným Lamborghini ukáže také v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků