U Lamborghini vyrobili Gallardo s pořadovým číslem 10 000

Na konci linky italské továrny Sant'Agata Bolognese uvítali žluté Gallardo, jež je desetitisícím strojem svého druhu a stalo se nejúspěšnějším modelem Lamborghini v dějinách značky.

Gallardo s vidlicovým desetiválcem a trvalým pohonem všech kol bylo představeno před sedmi lety a paletu verzí postupně obohatily verze Spyder a Superleggera, jakož i omezené edice SE nebo Nera. V roce 2007 světlo světa spatřilo přepracované provedení Gallardo LP 560-4 s vylepšeným designem a posíleným motorem. Spyder následoval roku 2008 a rok nato se objevila série LP 550-2 Valentino Balboni s pohonem pouze zadních kol. Zatím poslední novinkou se stal letos v Ženevě představený model Gallardo LP 570-4 Superleggera, jenž i díky odlehčené stavbě dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km/h.

Gallardo s pořadovým číslem 10 000 nyní putuje k rukám svého budoucího majitele v Číně. Vozy Lamborghini v tuto chvíli prodává více než 120 dealerství v 45 zemích světa. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo s pořadovým číslem 10 000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků