U Lamborghini vyrobili Gallardo s pořadovým číslem 10 000

Na konci linky italské továrny Sant'Agata Bolognese uvítali žluté Gallardo, jež je desetitisícím strojem svého druhu a stalo se nejúspěšnějším modelem Lamborghini v dějinách značky.

Gallardo s vidlicovým desetiválcem a trvalým pohonem všech kol bylo představeno před sedmi lety a paletu verzí postupně obohatily verze Spyder a Superleggera, jakož i omezené edice SE nebo Nera. V roce 2007 světlo světa spatřilo přepracované provedení Gallardo LP 560-4 s vylepšeným designem a posíleným motorem. Spyder následoval roku 2008 a rok nato se objevila série LP 550-2 Valentino Balboni s pohonem pouze zadních kol. Zatím poslední novinkou se stal letos v Ženevě představený model Gallardo LP 570-4 Superleggera, jenž i díky odlehčené stavbě dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km/h.

Gallardo s pořadovým číslem 10 000 nyní putuje k rukám svého budoucího majitele v Číně. Vozy Lamborghini v tuto chvíli prodává více než 120 dealerství v 45 zemích světa. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo s pořadovým číslem 10 000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků