U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang se na evropském trhu ještě ani pořádně neohřál a už je tu první velký tuning od německého úpravce GeigerCars. Ten proslul někdy až přehnanými kreacemi, proto je s podivem, že zrovna u nového Mustangu se drží celkem při zemi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tentokrát se žádé zběsilé kreace s nůžkovými dveřmi a skákacím podvozkem nekonají. U GaigerCars prostě vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkem je výkon přes 700 koní a maximální rychlost 305 km/h

Hlavní bylo zvýšit výkon. Atmosférický pětilitrový osmiválec, který v sériovém provedení dosahuje výkonu 421 koní, dostal kompresor a řadu nezbytných úprav. Patří k nim třeba jiné sání, výfuk a řídící jednotka. Výsledkem je výkon 521 kW (709 koní) a točivý moment 706 Nm.

Americká auta | Tuning | Sportovní auta | Ford

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Upravený Ford Mustang se rozjede na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potřebuje 4,8 s) a vyvine až 305 km/h. Součástí úpravy od GeigerCars je i oficiální balíček GT Performance, který přináší zesílený a snížený podvozek, mechanický samosvor Torsen, lepší brzdy a účinnější chlazení.

Německý tuner nabízí ještě vlastní výfukový systém (jeho zvuk má imitovat speciály NASCAR), dvacetipalcová kola nebo zesílené stabilizátory. Za celé auto včetně základního tuningového balíčku s kompresorem dáte vcelku rozumných 82 900 eur, tedy asi 2 240 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

dnes | Daniel Havlina | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků