U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang se na evropském trhu ještě ani pořádně neohřál a už je tu první velký tuning od německého úpravce GeigerCars. Ten proslul někdy až přehnanými kreacemi, proto je s podivem, že zrovna u nového Mustangu se drží celkem při zemi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tentokrát se žádé zběsilé kreace s nůžkovými dveřmi a skákacím podvozkem nekonají. U GaigerCars prostě vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkem je výkon přes 700 koní a maximální rychlost 305 km/h

Hlavní bylo zvýšit výkon. Atmosférický pětilitrový osmiválec, který v sériovém provedení dosahuje výkonu 421 koní, dostal kompresor a řadu nezbytných úprav. Patří k nim třeba jiné sání, výfuk a řídící jednotka. Výsledkem je výkon 521 kW (709 koní) a točivý moment 706 Nm.

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Upravený Ford Mustang se rozjede na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potřebuje 4,8 s) a vyvine až 305 km/h. Součástí úpravy od GeigerCars je i oficiální balíček GT Performance, který přináší zesílený a snížený podvozek, mechanický samosvor Torsen, lepší brzdy a účinnější chlazení.

Německý tuner nabízí ještě vlastní výfukový systém (jeho zvuk má imitovat speciály NASCAR), dvacetipalcová kola nebo zesílené stabilizátory. Za celé auto včetně základního tuningového balíčku s kompresorem dáte vcelku rozumných 82 900 eur, tedy asi 2 240 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků