U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang se na evropském trhu ještě ani pořádně neohřál a už je tu první velký tuning od německého úpravce GeigerCars. Ten proslul někdy až přehnanými kreacemi, proto je s podivem, že zrovna u nového Mustangu se drží celkem při zemi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tentokrát se žádé zběsilé kreace s nůžkovými dveřmi a skákacím podvozkem nekonají. U GaigerCars prostě vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkem je výkon přes 700 koní a maximální rychlost 305 km/h

Hlavní bylo zvýšit výkon. Atmosférický pětilitrový osmiválec, který v sériovém provedení dosahuje výkonu 421 koní, dostal kompresor a řadu nezbytných úprav. Patří k nim třeba jiné sání, výfuk a řídící jednotka. Výsledkem je výkon 521 kW (709 koní) a točivý moment 706 Nm.

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Upravený Ford Mustang se rozjede na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potřebuje 4,8 s) a vyvine až 305 km/h. Součástí úpravy od GeigerCars je i oficiální balíček GT Performance, který přináší zesílený a snížený podvozek, mechanický samosvor Torsen, lepší brzdy a účinnější chlazení.

Německý tuner nabízí ještě vlastní výfukový systém (jeho zvuk má imitovat speciály NASCAR), dvacetipalcová kola nebo zesílené stabilizátory. Za celé auto včetně základního tuningového balíčku s kompresorem dáte vcelku rozumných 82 900 eur, tedy asi 2 240 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků