U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Pokud jste jedním z 6506 šťastlivců, kteří se uchází o nový Ford GT, měli byste vědět, že v příplatkové výbavě nechybí karbonové disky. Navzdory tomu, že už některé společnosti disky z tohoto lehkého materiálu úspěšně vyrábí, pořád nejde o zcela běžnou záležitost.

Vůbec poprvé jste se s nimi u Fordu mohli setkat v souvislosti s modelem Shelby GT350R Mustang, kde jsou ve standardní výbavě. V případě supersportovního modelu vám ale nezbude, než sáhnout hlouběji do kapsy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Celkovou hmotnost kola si automobilka zatím nechává pro sebe, rozdíl oproti klasickým diskům ze slitiny má činit přibližně 0,9 kg

Ford tvrdí, že se na hmotnosti každého disku podařilo uspořit 2 libry, což je přibližně 0,9 kilogramů. To se pozitivním způsobem podepíše na neodpružené hmotnosti, zároveň to ale slibují i další výhody. Disky mají prý mnohem lépe absorbovat vibrace a tedy zlepšovat komfort.

O celkové hmotnosti stejně jako o ceně kol automobilka nemluví. Pokud se ale bavíme o autě za minimálně deset milionů korun, cena jedné sady karbonových disků už asi nebude hrát příliš velkou roli.

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků