U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Pokud jste jedním z 6506 šťastlivců, kteří se uchází o nový Ford GT, měli byste vědět, že v příplatkové výbavě nechybí karbonové disky. Navzdory tomu, že už některé společnosti disky z tohoto lehkého materiálu úspěšně vyrábí, pořád nejde o zcela běžnou záležitost.

Vůbec poprvé jste se s nimi u Fordu mohli setkat v souvislosti s modelem Shelby GT350R Mustang, kde jsou ve standardní výbavě. V případě supersportovního modelu vám ale nezbude, než sáhnout hlouběji do kapsy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Celkovou hmotnost kola si automobilka zatím nechává pro sebe, rozdíl oproti klasickým diskům ze slitiny má činit přibližně 0,9 kg

Ford tvrdí, že se na hmotnosti každého disku podařilo uspořit 2 libry, což je přibližně 0,9 kilogramů. To se pozitivním způsobem podepíše na neodpružené hmotnosti, zároveň to ale slibují i další výhody. Disky mají prý mnohem lépe absorbovat vibrace a tedy zlepšovat komfort.

O celkové hmotnosti stejně jako o ceně kol automobilka nemluví. Pokud se ale bavíme o autě za minimálně deset milionů korun, cena jedné sady karbonových disků už asi nebude hrát příliš velkou roli.

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků