U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Pokud jste jedním z 6506 šťastlivců, kteří se uchází o nový Ford GT, měli byste vědět, že v příplatkové výbavě nechybí karbonové disky. Navzdory tomu, že už některé společnosti disky z tohoto lehkého materiálu úspěšně vyrábí, pořád nejde o zcela běžnou záležitost.

Vůbec poprvé jste se s nimi u Fordu mohli setkat v souvislosti s modelem Shelby GT350R Mustang, kde jsou ve standardní výbavě. V případě supersportovního modelu vám ale nezbude, než sáhnout hlouběji do kapsy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Celkovou hmotnost kola si automobilka zatím nechává pro sebe, rozdíl oproti klasickým diskům ze slitiny má činit přibližně 0,9 kg

Ford tvrdí, že se na hmotnosti každého disku podařilo uspořit 2 libry, což je přibližně 0,9 kilogramů. To se pozitivním způsobem podepíše na neodpružené hmotnosti, zároveň to ale slibují i další výhody. Disky mají prý mnohem lépe absorbovat vibrace a tedy zlepšovat komfort.

O celkové hmotnosti stejně jako o ceně kol automobilka nemluví. Pokud se ale bavíme o autě za minimálně deset milionů korun, cena jedné sady karbonových disků už asi nebude hrát příliš velkou roli.

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků