U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Pokud jste jedním z 6506 šťastlivců, kteří se uchází o nový Ford GT, měli byste vědět, že v příplatkové výbavě nechybí karbonové disky. Navzdory tomu, že už některé společnosti disky z tohoto lehkého materiálu úspěšně vyrábí, pořád nejde o zcela běžnou záležitost.

Vůbec poprvé jste se s nimi u Fordu mohli setkat v souvislosti s modelem Shelby GT350R Mustang, kde jsou ve standardní výbavě. V případě supersportovního modelu vám ale nezbude, než sáhnout hlouběji do kapsy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Celkovou hmotnost kola si automobilka zatím nechává pro sebe, rozdíl oproti klasickým diskům ze slitiny má činit přibližně 0,9 kg

Ford tvrdí, že se na hmotnosti každého disku podařilo uspořit 2 libry, což je přibližně 0,9 kilogramů. To se pozitivním způsobem podepíše na neodpružené hmotnosti, zároveň to ale slibují i další výhody. Disky mají prý mnohem lépe absorbovat vibrace a tedy zlepšovat komfort.

O celkové hmotnosti stejně jako o ceně kol automobilka nemluví. Pokud se ale bavíme o autě za minimálně deset milionů korun, cena jedné sady karbonových disků už asi nebude hrát příliš velkou roli.

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

O Ford GT má zájem 6506 zákazníků. K dispozici je 500 kusů

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků