U Fordů Galaxy a S-Max došlo na modernizaci. Nabídnou nový diesel

10 komentářů

Art Vandelay
16. září • 21:38

Mam rocny S-Max a zial ten dvojspojkovy automat mi vobec nevyhovuje, ked chce clovek zrychlit, tak mu trva vecnost kym podradi, stara dobra prva generacia s hydromenicom.Vie niekto ci toto je hydromenic alebo dvojspojka?

jean
17. září • 20:05

Pred predbiehaním prepnúť do športového módu, vtedy tá prevodovka začne radiťsvižne. Jazdím na cca 2013 ročníku a bežný režim je dobrý akurát na diaľnicu, inak tá prevodovka strašne dusí motor ekootáčkami, celé zle. Pritom pri výraznejšom zrýchlovaní radí celkom logicky.

15. září • 14:06

Obsah dva litry ctyri valce bude a pomalu uz je v dnesni dobe jako top.

Zombot
15. září • 20:06

V Evropě už to asi lepší nebude, ale v Americe mají minivany pořád ještě poměrně velké šestiválce, mnohdy dokonce v základu. Aktuální Chrysler Pacifica má jako základní motor 3.6 V6, Toyota Sienna má sice v základu čtyřválec 2.7, ale za příplatek dostává 3.5 V6, Kia Sedona dostává volitelně 3.3 V6 a Honda Odyssey je pouze s 3.5 V6. Proti evropským alternativám jsou trochu jinde i výkonem - běžně mají ke 300 koním a 0-100 dávají mezi 7.5 a 8 vteřinami.

Anti-automat
16. září • 11:33

tak aby nie, prve co spravili, vytreli si prdel s kjotskym protokolom.

Saman
16. září • 14:27

treba takova vsuvka, Ford Mustang, v Evrope je nejprodavanejsi motorizace 5 litrova V8, v USA je naopak nejprodavanejsi varianta 2.3 se 4 valcem

R
16. září • 15:59

Výjimka co potvrzuje pravidlo 😏

Saman
16. září • 14:22

tohle nema s Kjotskym protokolem nic spolecneho, v USA je to ciste otazka poptavky trhu, o mensi motorizace v takovych autech proste neni poptavka a nema smysl ho tedy ani nabizet, v Evrope naopak lidi nesmyslne resi tabulkovou spotrebu s vydinou obrovskych sum ktere jakoze zaplati na palivu navic, pritom kdys si clovek spocita kolik navic by za rok projel na benzinu/nafte u vetsiho motru, casto vyjde ze doslova smesne penize, zdejsi zakaznimk proste resi spotrebu na prvnim miste a velke objemy kde je papirova hodnota vetsi tak nemaji prodejne sanciemisne takove motorizace take vetsinou nemajij zadnej problem a bezproblemu prochazi, jen o ne proste neni ze stranyz akazniku zajem, a vyrobci je tedy va nasem Evropskem trhu nenabizej B-] treba FCA zde prodavalo Fiat Freemont s benzinovym 6 valcem, ve chvili kdy vyskrtli z nabidky naftu protoze neprosla emisema tak se za rok prodali v evrope 2 a kusy, Evropan je proste porpdenej z nafty, a nabidka je pak podle toho oklestena, vesmes se benzinaky v Evrope prodavaji dobre jen u sportovnejsich aut kam jeste automobilky nenapadlo tu naftu dat, emisne ale v Evrope nemaj problem ani 6 ani 8 valce, jen se proste nevyplatej na zdejsim trhu prodavat, protoze se jich proda hrozne malo

dr. 120l
20. září • 10:13

ono to není tak úplně pravda: vysokoobjemové motory mají problém s produkci CO2, resp. automobilka má nějaké kvóty, do kterých se musí vejít jinak platí velký prachy, a pokud může stejný výkon vydolovat z dvoulitru, nebude tam cpát šestiválec .... Smutné je, že se to týká čím dál tím těžších aut. Další věc je spotřeba, s 3,6l atmosférou se prostě na čísla dvakrát oturbenému dieselu nedostanete, a jeho výdrž nikoho nezajímá, po 200 tisících či 2 - 3 letech jdou auta u většiny lidí z baráku ...

Jedna Bedna
16. září • 18:10

Nevím kdo v Evropě přišel na nesmysl, že minimotor má menší spotřebu/emise než motor o polovinu větší. Zářným důkazem, jaká je to blbost, je klasické srovnání dvou a třílitrových dieselů od Audi a BMW. Třílitry mají prokazatelně nižší reálnou spotřebu, než dvoulitry. Například x X3 2,0d se v běžném provozu město/okres/dálnice nedostanete po 8,5l, ale s třílitrem 3,0d není problém jezdit o litr méně. U Audi totéž. Tam dokonce za 7l umí jezdit 200kW Q7, ale s dvoulitrem 140kW Q5 je úspěch se dostat pod 8.

Doporučujeme

Články odjinud