U Fordů Galaxy a S-Max došlo na modernizaci. Nabídnou nový diesel

 |  15. 09. 2018 14:06

Obsah dva litry ctyri valce bude a pomalu uz je v dnesni dobe jako top.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  15. 09. 2018 20:06

V Evropě už to asi lepší nebude, ale v Americe mají minivany pořád ještě poměrně velké šestiválce, mnohdy dokonce v základu. Aktuální Chrysler Pacifica má jako základní motor 3.6 V6, Toyota Sienna má sice v základu čtyřválec 2.7, ale za příplatek dostává 3.5 V6, Kia Sedona dostává volitelně 3.3 V6 a Honda Odyssey je pouze s 3.5 V6. Proti evropským alternativám jsou trochu jinde i výkonem - běžně mají ke 300 koním a 0-100 dávají mezi 7.5 a 8 vteřinami.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 09. 2018 11:33

tak aby nie, prve co spravili, vytreli si prdel s kjotskym protokolom.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  16. 09. 2018 14:22

tohle nema s Kjotskym protokolem nic spolecneho, v USA je to ciste otazka poptavky trhu, o mensi motorizace v takovych autech proste neni poptavka a nema smysl ho tedy ani nabizet, v Evrope naopak lidi nesmyslne resi tabulkovou spotrebu s vydinou obrovskych sum ktere jakoze zaplati na palivu navic, pritom kdys si clovek spocita kolik navic by za rok projel na benzinu/nafte u vetsiho motru, casto vyjde ze doslova smesne penize, zdejsi zakaznimk proste resi spotrebu na prvnim miste a velke objemy kde je papirova hodnota vetsi tak nemaji prodejne sanci

emisne takove motorizace take vetsinou nemajij zadnej problem a bezproblemu prochazi, jen o ne proste neni ze stranyz akazniku zajem, a vyrobci je tedy va nasem Evropskem trhu nenabizej treba FCA zde prodavalo Fiat Freemont s benzinovym 6 valcem, ve chvili kdy vyskrtli z nabidky naftu protoze neprosla emisema tak se za rok prodali v evrope 2 a kusy, Evropan je proste porpdenej z nafty, a nabidka je pak podle toho oklestena, vesmes se benzinaky v Evrope prodavaji dobre jen u sportovnejsich aut kam jeste automobilky nenapadlo tu naftu dat, emisne ale v Evrope nemaj problem ani 6 ani 8 valce, jen se proste nevyplatej na zdejsim trhu prodavat, protoze se jich proda hrozne malo

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2018 18:10

Nevím kdo v Evropě přišel na nesmysl, že minimotor má menší spotřebu/emise než motor o polovinu větší. Zářným důkazem, jaká je to blbost, je klasické srovnání dvou a třílitrových dieselů od Audi a BMW. Třílitry mají prokazatelně nižší reálnou spotřebu, než dvoulitry. Například x X3 2,0d se v běžném provozu město/okres/dálnice nedostanete po 8,5l, ale s třílitrem 3,0d není problém jezdit o litr méně. U Audi totéž. Tam dokonce za 7l umí jezdit 200kW Q7, ale s dvoulitrem 140kW Q5 je úspěch se dostat pod 8.

Odpovědět  |   | 
dr. 120l  |  20. 09. 2018 10:13

ono to není tak úplně pravda: vysokoobjemové motory mají problém s produkci CO2, resp. automobilka má nějaké kvóty, do kterých se musí vejít jinak platí velký prachy, a pokud může stejný výkon vydolovat z dvoulitru, nebude tam cpát šestiválec .... Smutné je, že se to týká čím dál tím těžších aut. Další věc je spotřeba, s 3,6l atmosférou se prostě na čísla dvakrát oturbenému dieselu nedostanete, a jeho výdrž nikoho nezajímá, po 200 tisících či 2 - 3 letech jdou auta u většiny lidí z baráku ...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  16. 09. 2018 14:27

treba takova vsuvka, Ford Mustang, v Evrope je nejprodavanejsi motorizace 5 litrova V8, v USA je naopak nejprodavanejsi varianta 2.3 se 4 valcem

Odpovědět  |   | 
R  |  16. 09. 2018 15:59

Výjimka co potvrzuje pravidlo 😏

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 09. 2018 21:38

Mam rocny S-Max a zial ten dvojspojkovy automat mi vobec nevyhovuje, ked chce clovek zrychlit, tak mu trva vecnost kym podradi, stara dobra prva generacia s hydromenicom.

Vie niekto ci toto je hydromenic alebo dvojspojka?

Odpovědět  |   | 
jean  |  17. 09. 2018 20:05

Pred predbiehaním prepnúť do športového módu, vtedy tá prevodovka začne radiťsvižne. Jazdím na cca 2013 ročníku a bežný režim je dobrý akurát na diaľnicu, inak tá prevodovka strašne dusí motor ekootáčkami, celé zle. Pritom pri výraznejšom zrýchlovaní radí celkom logicky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A