U Fordů Galaxy a S-Max došlo na modernizaci. Nabídnou nový diesel

Dvojice rodinných MPV od Fordu prochází lehkou modernizací. Největších změn si ale všimnete hlavně v nabídce motorizací a výbavy.

Na exteriéru Galaxy i S-Maxu si vlastně žádných změn nevšimnete. Za zmínku totiž stojí jen nové stěrače a trysky ostřikovačů, kdežto do nabídky se nyní dostávají další dva metalické odstíny karoserie. Modrá Chrome Blue a stříbrná Diffuse Silver. S-Max ve výbavě ST-Line poté obdržel červeně lakované brzdové třmeny.

V nabídce modernizovaných MPV se nejdůležitěji objevují nové naftové motorizace, přesněji tedy dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec EcoBlue s různými hodnotami výkonu – 88 kW (120 koní), 110 kW (150 koní), 140 kW (190 koní) a ve verzi Bi-turbo také s výkonem až 176 kW (240 koní). Nově je k dostání i osmistupňová automatická převodovka s otočným voličem na středovém tunelu.  

Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Vozy s novým automatem mohou být navíc vybaveny adaptivním tempomatem s funkcí automatického zastavení a rozjetí při jízdě v koloně. V Galaxy a S-Maxu byl dále aktualizován i systém kontroly mrtvého úhlu, který nyní podle Fordu dokáže varovat o vozidlech blížících se mnohem vyšší rychlostí a ze větší vzdálenosti.

V S-Maxu s nejvyšší výbavou Vignale je ke všemu nyní standardně systém aktivního potlačování hluku v kabině. Tento systém poté dostanou bez příplatku i obě MPV se zmíněným nejvýkonnějším Bi-turbo dieselem. Výbavu nakonec doplňuje i větší 4palcový displej mezi budíky na přístrojové desce nebo volitelný digitální přístrojový štít o velikosti 10 palců.

Prodej modernizovaného Fordu Galaxy a S-Max začíná v Evropě již nyní. Zanedlouho se tak určitě dočkáme i aktualizovaného českého ceníku obou modelů.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků