U Fordů Galaxy a S-Max došlo na modernizaci. Nabídnou nový diesel

Dvojice rodinných MPV od Fordu prochází lehkou modernizací. Největších změn si ale všimnete hlavně v nabídce motorizací a výbavy.

Na exteriéru Galaxy i S-Maxu si vlastně žádných změn nevšimnete. Za zmínku totiž stojí jen nové stěrače a trysky ostřikovačů, kdežto do nabídky se nyní dostávají další dva metalické odstíny karoserie. Modrá Chrome Blue a stříbrná Diffuse Silver. S-Max ve výbavě ST-Line poté obdržel červeně lakované brzdové třmeny.

V nabídce modernizovaných MPV se nejdůležitěji objevují nové naftové motorizace, přesněji tedy dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec EcoBlue s různými hodnotami výkonu – 88 kW (120 koní), 110 kW (150 koní), 140 kW (190 koní) a ve verzi Bi-turbo také s výkonem až 176 kW (240 koní). Nově je k dostání i osmistupňová automatická převodovka s otočným voličem na středovém tunelu.  

Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Vozy s novým automatem mohou být navíc vybaveny adaptivním tempomatem s funkcí automatického zastavení a rozjetí při jízdě v koloně. V Galaxy a S-Maxu byl dále aktualizován i systém kontroly mrtvého úhlu, který nyní podle Fordu dokáže varovat o vozidlech blížících se mnohem vyšší rychlostí a ze větší vzdálenosti.

V S-Maxu s nejvyšší výbavou Vignale je ke všemu nyní standardně systém aktivního potlačování hluku v kabině. Tento systém poté dostanou bez příplatku i obě MPV se zmíněným nejvýkonnějším Bi-turbo dieselem. Výbavu nakonec doplňuje i větší 4palcový displej mezi budíky na přístrojové desce nebo volitelný digitální přístrojový štít o velikosti 10 palců.

Prodej modernizovaného Fordu Galaxy a S-Max začíná v Evropě již nyní. Zanedlouho se tak určitě dočkáme i aktualizovaného českého ceníku obou modelů.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků