U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

Ferrari FXX K je ostřejší sourozenec civilního LaFerrari. Nabízí celkově 772 kW (1050 k) a točivý moment za hranicí 900 Nm. Auto je orientované na závodní tratě více než většina jiných speciálů. Jenže u Ferrari si údajně myslí, že i tohle ostré auto potřebuje ještě trochu přibrousit. Za pár let bychom se mohli dočkat ještě divočejší verze Evoluzione.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

V rozhovoru pro Autocar to řekl Marc Gené, který pracuje u Ferrari jako testovací jezdec. Doslova uvedl, že by ho příchod takového auta vůbec nepřekvapil, nicméně v horizontu dvou let se tak určitě nestane. A určitě také nemáme očekávat navyšování výkonu.

Automobilka se zaměří na snižování hmotnosti, spotřebu, podvozek a aerodynamiku. Cena pak bude zřejmě dost vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého zájemce na 61 milionů korun. Dohromady italská značka vyrobila 32 kusů, přičemž vše bylo okamžitě prodané. 

Zdroj: Autocar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků