U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

Ferrari FXX K je ostřejší sourozenec civilního LaFerrari. Nabízí celkově 772 kW (1050 k) a točivý moment za hranicí 900 Nm. Auto je orientované na závodní tratě více než většina jiných speciálů. Jenže u Ferrari si údajně myslí, že i tohle ostré auto potřebuje ještě trochu přibrousit. Za pár let bychom se mohli dočkat ještě divočejší verze Evoluzione.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

V rozhovoru pro Autocar to řekl Marc Gené, který pracuje u Ferrari jako testovací jezdec. Doslova uvedl, že by ho příchod takového auta vůbec nepřekvapil, nicméně v horizontu dvou let se tak určitě nestane. A určitě také nemáme očekávat navyšování výkonu.

Automobilka se zaměří na snižování hmotnosti, spotřebu, podvozek a aerodynamiku. Cena pak bude zřejmě dost vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého zájemce na 61 milionů korun. Dohromady italská značka vyrobila 32 kusů, přičemž vše bylo okamžitě prodané. 

Zdroj: Autocar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků