U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

Ferrari FXX K je ostřejší sourozenec civilního LaFerrari. Nabízí celkově 772 kW (1050 k) a točivý moment za hranicí 900 Nm. Auto je orientované na závodní tratě více než většina jiných speciálů. Jenže u Ferrari si údajně myslí, že i tohle ostré auto potřebuje ještě trochu přibrousit. Za pár let bychom se mohli dočkat ještě divočejší verze Evoluzione.

Premiéry | Sportovní auta | Ferrari

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

V rozhovoru pro Autocar to řekl Marc Gené, který pracuje u Ferrari jako testovací jezdec. Doslova uvedl, že by ho příchod takového auta vůbec nepřekvapil, nicméně v horizontu dvou let se tak určitě nestane. A určitě také nemáme očekávat navyšování výkonu.

Automobilka se zaměří na snižování hmotnosti, spotřebu, podvozek a aerodynamiku. Cena pak bude zřejmě dost vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého zájemce na 61 milionů korun. Dohromady italská značka vyrobila 32 kusů, přičemž vše bylo okamžitě prodané. 

Zdroj: Autocar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků