U Audi za příplatek, u Hondy nikoliv. Kamery místo zrcátek bude mít Honda E v základu

19 komentářů

jj
2. června • 13:10

Takže za příplatek bude normální tedy POUŽITELNÉ zrcátko a ještě člověk přidje o záruku páč nebude originál....

Palo
31. května • 7:27

Nedochádza pri použití týchto spetných elektronických kamier namiesto klasického zrkadla ku oneskorovaniu získaného obrazu ? Mám totiž autokameru , kde je to markantné .

Assasin
29. května • 8:42

Tak ano. Nejdůležitější je dostat do titulku jednojaký wurst koncern vůz. To je mezigalakticky nejdůležitější věc.

Marek Cerny
29. května • 7:53

Audi to má udělané správně.
Co když chci hondu, ale kamery místo zrcátek nechci?
U audi si můžu vybrat

dagmarrr
28. května • 21:17

Blbost to asi nebude, to bychom jinak pořád jezdili na koních a někteří chodili jen pěšky :-) Možná jednou budou obrazovky všude a auto bude jakoby celé průhledné a né jen kapota jako u RR. Akorát mi přijde, že vlastně konzervativci tvoří stejnou koncepci aut u elektromobilů (většinou vpředu je jako motor a vzadu kufr) a tady kamery v místě zrcátek...

Rozmrdanejanál
28. května • 15:56

Kamery místo zrcátek mi přijde jako naprostá blbost.

Freddka
29. května • 7:48

Mne taky, nevidim zadny ani jeden duvod, klasicka zrcatka jsou ve vsech ohledech lepsi reseni, az na aerodynamiku.

Hloupej Honza
28. května • 15:39

Ono se už jsou jiný předpisy? Něco mi říká že homologované auto musí mít zrcátka, stejně jako mechanické řízení zatáčení ..

Honza
30. května • 11:38

Ono i na klasická auta je spoustu výjimek, který si automobilky musí vydupat, aby s nimi mohli na trh.

Pavel F.
28. května • 17:31

Tak vzhledem k tomu, že Audi e-tron s kamerama místo zrcátkem už brázdí evropské silnice, tak předpokládej, že jiný předpisy už jsou.

kolkyno
28. května • 14:06

typujem cenu 30.000€ a viac. Inak pri pohlade na palubku mi to pride idealne miesto pre CAD a grafikov, tolko monitorov nebolo ani v Enterprise B-]

Honza
30. května • 11:44

Tu cenu jsi docela trefil.
A jestli je pravda již teď 25000 objednávek, vratná záloha 800 liber, tak Honda nai nepotřebuje jít s cenou dolů.
Marketingovým majstrštykem je otevření prohlášení Hondy, že Honda-e je jen městské vozítko, oproti Audi, BMW, VW, kteří ta svá prosazují jako kompletní náhradu klasického auta.

JirkaX
28. května • 13:23

tak za příplatek má audi i blinkry, to stejné i bmw..

Tom
29. května • 10:44

Nejen ti, dneska jsem pozoroval, ze i volvo, mercedes a kia/hyundai a subaru. Kupodivu vw koncern, na to jak jsou jejich auta pry cenove premrstena, davaji asi blinkry v.nejakemmpaketu, protoze je nema jen minimum aut.

dagmarrr
28. května • 13:09

To je zvláštní, proč ty boční kamery jsou v místech původních zrcátek a nejsou více vpředu. Tím by se přeci více eliminoval "mrtvý" úhel, nebo né? Vždyť se dají namontovat třeba i na přední blatníky (jako to bývávalo???).

Pavel F.
28. května • 17:29

Musíš si počkat na Porsche Taycan.

..
28. května • 13:24

podle mě to vyladili, ale spíše mi vadí bezrámové okna a to i vzadu..

zolik
28. května • 14:47

bezramove okna - to je zamer na znizenie hmotnosti = viac energie

Cobo
28. května • 13:13

Tak přesně úplně to samé mě taky hned napadlo. Ale ono se dá asi i tak udělat docela velkej úhel zobrazení.

Doporučujeme

Články odjinud