U Audi za příplatek, u Hondy nikoliv. Kamery místo zrcátek bude mít Honda E v základu

dagmarrr  |  28. 05. 2019 13:09

To je zvláštní, proč ty boční kamery jsou v místech původních zrcátek a nejsou více vpředu. Tím by se přeci více eliminoval "mrtvý" úhel, nebo né? Vždyť se dají namontovat třeba i na přední blatníky (jako to bývávalo???).

Odpovědět  |   | 
Cobo  |  28. 05. 2019 13:13

Tak přesně úplně to samé mě taky hned napadlo. Ale ono se dá asi i tak udělat docela velkej úhel zobrazení.

Odpovědět  |   | 
..  |  28. 05. 2019 13:24

podle mě to vyladili, ale spíše mi vadí bezrámové okna a to i vzadu..

Odpovědět  |   | 
zolik  |  28. 05. 2019 14:47

bezramove okna - to je zamer na znizenie hmotnosti = viac energie

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 05. 2019 17:29

Musíš si počkat na Porsche Taycan.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 13:23

tak za příplatek má audi i blinkry, to stejné i bmw..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 05. 2019 10:44

Nejen ti, dneska jsem pozoroval, ze i volvo, mercedes a kia/hyundai a subaru. Kupodivu vw koncern, na to jak jsou jejich auta pry cenove premrstena, davaji asi blinkry v.nejakemmpaketu, protoze je nema jen minimum aut.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  28. 05. 2019 14:06

typujem cenu 30.000€ a viac. Inak pri pohlade na palubku mi to pride idealne miesto pre CAD a grafikov, tolko monitorov nebolo ani v Enterprise

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 05. 2019 11:44

Tu cenu jsi docela trefil.
A jestli je pravda již teď 25000 objednávek, vratná záloha 800 liber, tak Honda nai nepotřebuje jít s cenou dolů.
Marketingovým majstrštykem je otevření prohlášení Hondy, že Honda-e je jen městské vozítko, oproti Audi, BMW, VW, kteří ta svá prosazují jako kompletní náhradu klasického auta.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 05. 2019 15:39

Ono se už jsou jiný předpisy? Něco mi říká že homologované auto musí mít zrcátka, stejně jako mechanické řízení zatáčení ..

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 05. 2019 17:31

Tak vzhledem k tomu, že Audi e-tron s kamerama místo zrcátkem už brázdí evropské silnice, tak předpokládej, že jiný předpisy už jsou.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 05. 2019 11:38

Ono i na klasická auta je spoustu výjimek, který si automobilky musí vydupat, aby s nimi mohli na trh.

Odpovědět  |   | 
Rozmrdanejanál  |  28. 05. 2019 15:56

Kamery místo zrcátek mi přijde jako naprostá blbost.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 05. 2019 07:48

Mne taky, nevidim zadny ani jeden duvod, klasicka zrcatka jsou ve vsech ohledech lepsi reseni, az na aerodynamiku.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 05. 2019 21:17

Blbost to asi nebude, to bychom jinak pořád jezdili na koních a někteří chodili jen pěšky Možná jednou budou obrazovky všude a auto bude jakoby celé průhledné a né jen kapota jako u RR. Akorát mi přijde, že vlastně konzervativci tvoří stejnou koncepci aut u elektromobilů (většinou vpředu je jako motor a vzadu kufr) a tady kamery v místě zrcátek...

Odpovědět  |   | 
Marek Cerny  |  29. 05. 2019 07:53

Audi to má udělané správně.
Co když chci hondu, ale kamery místo zrcátek nechci?
U audi si můžu vybrat

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  29. 05. 2019 08:42

Tak ano. Nejdůležitější je dostat do titulku jednojaký wurst koncern vůz. To je mezigalakticky nejdůležitější věc.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  31. 05. 2019 07:27

Nedochádza pri použití týchto spetných elektronických kamier namiesto klasického zrkadla ku oneskorovaniu získaného obrazu ? Mám totiž autokameru , kde je to markantné .

Odpovědět  |   | 
jj  |  02. 06. 2019 13:10

Takže za příplatek bude normální tedy POUŽITELNÉ zrcátko a ještě člověk přidje o záruku páč nebude originál....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě dražší elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 14 N/A