U Audi za příplatek, u Hondy nikoliv. Kamery místo zrcátek bude mít Honda E v základu

dagmarrr  |  28. 05. 2019 13:09

To je zvláštní, proč ty boční kamery jsou v místech původních zrcátek a nejsou více vpředu. Tím by se přeci více eliminoval "mrtvý" úhel, nebo né? Vždyť se dají namontovat třeba i na přední blatníky (jako to bývávalo???).

Odpovědět  |   | 
Cobo  |  28. 05. 2019 13:13

Tak přesně úplně to samé mě taky hned napadlo. Ale ono se dá asi i tak udělat docela velkej úhel zobrazení.

Odpovědět  |   | 
..  |  28. 05. 2019 13:24

podle mě to vyladili, ale spíše mi vadí bezrámové okna a to i vzadu..

Odpovědět  |   | 
zolik  |  28. 05. 2019 14:47

bezramove okna - to je zamer na znizenie hmotnosti = viac energie

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 05. 2019 17:29

Musíš si počkat na Porsche Taycan.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 13:23

tak za příplatek má audi i blinkry, to stejné i bmw..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 05. 2019 10:44

Nejen ti, dneska jsem pozoroval, ze i volvo, mercedes a kia/hyundai a subaru. Kupodivu vw koncern, na to jak jsou jejich auta pry cenove premrstena, davaji asi blinkry v.nejakemmpaketu, protoze je nema jen minimum aut.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  28. 05. 2019 14:06

typujem cenu 30.000€ a viac. Inak pri pohlade na palubku mi to pride idealne miesto pre CAD a grafikov, tolko monitorov nebolo ani v Enterprise

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 05. 2019 11:44

Tu cenu jsi docela trefil.
A jestli je pravda již teď 25000 objednávek, vratná záloha 800 liber, tak Honda nai nepotřebuje jít s cenou dolů.
Marketingovým majstrštykem je otevření prohlášení Hondy, že Honda-e je jen městské vozítko, oproti Audi, BMW, VW, kteří ta svá prosazují jako kompletní náhradu klasického auta.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 05. 2019 15:39

Ono se už jsou jiný předpisy? Něco mi říká že homologované auto musí mít zrcátka, stejně jako mechanické řízení zatáčení ..

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 05. 2019 17:31

Tak vzhledem k tomu, že Audi e-tron s kamerama místo zrcátkem už brázdí evropské silnice, tak předpokládej, že jiný předpisy už jsou.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 05. 2019 11:38

Ono i na klasická auta je spoustu výjimek, který si automobilky musí vydupat, aby s nimi mohli na trh.

Odpovědět  |   | 
Rozmrdanejanál  |  28. 05. 2019 15:56

Kamery místo zrcátek mi přijde jako naprostá blbost.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 05. 2019 07:48

Mne taky, nevidim zadny ani jeden duvod, klasicka zrcatka jsou ve vsech ohledech lepsi reseni, az na aerodynamiku.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 05. 2019 21:17

Blbost to asi nebude, to bychom jinak pořád jezdili na koních a někteří chodili jen pěšky Možná jednou budou obrazovky všude a auto bude jakoby celé průhledné a né jen kapota jako u RR. Akorát mi přijde, že vlastně konzervativci tvoří stejnou koncepci aut u elektromobilů (většinou vpředu je jako motor a vzadu kufr) a tady kamery v místě zrcátek...

Odpovědět  |   | 
Marek Cerny  |  29. 05. 2019 07:53

Audi to má udělané správně.
Co když chci hondu, ale kamery místo zrcátek nechci?
U audi si můžu vybrat

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  29. 05. 2019 08:42

Tak ano. Nejdůležitější je dostat do titulku jednojaký wurst koncern vůz. To je mezigalakticky nejdůležitější věc.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  31. 05. 2019 07:27

Nedochádza pri použití týchto spetných elektronických kamier namiesto klasického zrkadla ku oneskorovaniu získaného obrazu ? Mám totiž autokameru , kde je to markantné .

Odpovědět  |   | 
jj  |  02. 06. 2019 13:10

Takže za příplatek bude normální tedy POUŽITELNÉ zrcátko a ještě člověk přidje o záruku páč nebude originál....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A