Tyrkysový Opel Insignia? S personalizačním programem Exclusive je to možné

Opel spouští svůj program pro individualizaci vozů.

Možnost přizpůsobit si svůj nový vůz přesně podle svého gusta, včetně pestrého odstínu laku, vídáme u městských či takzvaných "prémiových" aut. Obě tyto kategorie takový Opel Insignia míjí. I u tohoto sedanu střední třídy je ale nyní možné odvázat se.

Právě Insignia je prvním pokusným králíkem, na kterém značkový program Exclusive ukazuje své možnosti. Na výběr je z patnácti výrazných odstínů laku. Výběr odstínu by však v budoucnu měl být neomezený. Podobně jako u Rolls-Royce si tak budete svůj nový Opel moci nechat nalakovat třeba v barvě svého oblíbeného veteránu.

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

V programu najdete i paket Black. Podobně jako u jiných značek nahradí většinu chromovaných prvků exteriéru leskle černými. Varianta Exclusive není jen programem, ale zároveň jakýmsi stupněm výbavy. Exkluzivně nakonfigurovat tak nepůjdou žádné "holé" verze - každý Exclusive bude mít vrcholný infotainment či LED Matrix světlomety.

Ceník výjimečných prvků v rámci verze Exclusive zatím pro český trh nebyl zveřejněn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků