Tyrkysový Opel Insignia? S personalizačním programem Exclusive je to možné

Opel spouští svůj program pro individualizaci vozů.

Možnost přizpůsobit si svůj nový vůz přesně podle svého gusta, včetně pestrého odstínu laku, vídáme u městských či takzvaných "prémiových" aut. Obě tyto kategorie takový Opel Insignia míjí. I u tohoto sedanu střední třídy je ale nyní možné odvázat se.

Právě Insignia je prvním pokusným králíkem, na kterém značkový program Exclusive ukazuje své možnosti. Na výběr je z patnácti výrazných odstínů laku. Výběr odstínu by však v budoucnu měl být neomezený. Podobně jako u Rolls-Royce si tak budete svůj nový Opel moci nechat nalakovat třeba v barvě svého oblíbeného veteránu.

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

V programu najdete i paket Black. Podobně jako u jiných značek nahradí většinu chromovaných prvků exteriéru leskle černými. Varianta Exclusive není jen programem, ale zároveň jakýmsi stupněm výbavy. Exkluzivně nakonfigurovat tak nepůjdou žádné "holé" verze - každý Exclusive bude mít vrcholný infotainment či LED Matrix světlomety.

Ceník výjimečných prvků v rámci verze Exclusive zatím pro český trh nebyl zveřejněn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Pick-up jako auto na každý den? Ford Ranger nám připomněl klady a zápory

Ford Ranger

Před tím, než si pick-up koupíte na každý den, musíte počítat s následujícím.

6.  7.  2017 | Milan Lažanský | 5 příspěvků