Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Trubkový rám, dvojvalec Harley Davidson a mušia váha 510 kg. Stovka za 4,5 sekundy tak nie je žiadnym prekvapením.
Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Cieľ konštruktérov bol dopredu jasný. Chceli postaviť vozidlo pre voľný čas s dostatočne výkonným motorom a nezabudnúť na to najdôležitejšie – mušiu váhu. Výsledkom ich snaženia je auto, ktoré nebude lámať rekordy v šprintoch, ale má priniesť najmä zážitky za volantom. Jeho meno je Twin Tech V-Twin.

Oceľový trubkový rám nesie vzadu dvojlitrový dvojvalec z dielní Harley Davidson. Ten produkuje najvyšší výkon 92 kW (125 k) a 170 Nm točivého momentu. Na zadné nezávisle zavesené kolesá sa jeho sila prenáša pomocou šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky a kardanu. Hmotnosť 510 kg tak nie je pre motor žiadna námaha, Twin Tech zrýchli na stovku za 4,5 sekundy a dosiahne tak pozdĺžneho preťaženia 1,1 g. Štandardne dodávané sú ľahké 17-palcové disky.

V blízkej budúcnosti bude spoločnosť S&S poskytovať kompresor, ktorý vyšvihne výkon na 200 koní. 400 koní na tonu bude hodnota bezpochyby kúzelná.

A koľko taký V-Twin stojí? 50 000 dolárov je orientačná cena, okrem toho sa však doporučuje prikúpiť prilbu a vhodné oblečenie. Absencia čelného skla a vôbec bočných dverí musí byť poznať.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Twin Tech V-Twin

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků