Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Trubkový rám, dvojvalec Harley Davidson a mušia váha 510 kg. Stovka za 4,5 sekundy tak nie je žiadnym prekvapením.
Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Cieľ konštruktérov bol dopredu jasný. Chceli postaviť vozidlo pre voľný čas s dostatočne výkonným motorom a nezabudnúť na to najdôležitejšie – mušiu váhu. Výsledkom ich snaženia je auto, ktoré nebude lámať rekordy v šprintoch, ale má priniesť najmä zážitky za volantom. Jeho meno je Twin Tech V-Twin.

Oceľový trubkový rám nesie vzadu dvojlitrový dvojvalec z dielní Harley Davidson. Ten produkuje najvyšší výkon 92 kW (125 k) a 170 Nm točivého momentu. Na zadné nezávisle zavesené kolesá sa jeho sila prenáša pomocou šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky a kardanu. Hmotnosť 510 kg tak nie je pre motor žiadna námaha, Twin Tech zrýchli na stovku za 4,5 sekundy a dosiahne tak pozdĺžneho preťaženia 1,1 g. Štandardne dodávané sú ľahké 17-palcové disky.

V blízkej budúcnosti bude spoločnosť S&S poskytovať kompresor, ktorý vyšvihne výkon na 200 koní. 400 koní na tonu bude hodnota bezpochyby kúzelná.

A koľko taký V-Twin stojí? 50 000 dolárov je orientačná cena, okrem toho sa však doporučuje prikúpiť prilbu a vhodné oblečenie. Absencia čelného skla a vôbec bočných dverí musí byť poznať.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Twin Tech V-Twin

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků