Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Trubkový rám, dvojvalec Harley Davidson a mušia váha 510 kg. Stovka za 4,5 sekundy tak nie je žiadnym prekvapením.
Twin Tech V-Twin: Víkendová hračka

Cieľ konštruktérov bol dopredu jasný. Chceli postaviť vozidlo pre voľný čas s dostatočne výkonným motorom a nezabudnúť na to najdôležitejšie – mušiu váhu. Výsledkom ich snaženia je auto, ktoré nebude lámať rekordy v šprintoch, ale má priniesť najmä zážitky za volantom. Jeho meno je Twin Tech V-Twin.

Oceľový trubkový rám nesie vzadu dvojlitrový dvojvalec z dielní Harley Davidson. Ten produkuje najvyšší výkon 92 kW (125 k) a 170 Nm točivého momentu. Na zadné nezávisle zavesené kolesá sa jeho sila prenáša pomocou šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky a kardanu. Hmotnosť 510 kg tak nie je pre motor žiadna námaha, Twin Tech zrýchli na stovku za 4,5 sekundy a dosiahne tak pozdĺžneho preťaženia 1,1 g. Štandardne dodávané sú ľahké 17-palcové disky.

V blízkej budúcnosti bude spoločnosť S&S poskytovať kompresor, ktorý vyšvihne výkon na 200 koní. 400 koní na tonu bude hodnota bezpochyby kúzelná.

A koľko taký V-Twin stojí? 50 000 dolárov je orientačná cena, okrem toho sa však doporučuje prikúpiť prilbu a vhodné oblečenie. Absencia čelného skla a vôbec bočných dverí musí byť poznať.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Twin Tech V-Twin

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků