TVR hlásí návrat, nový model by měl přijít již v létě

Ačkoli se to dnes zdá takřka neuvěřitelné, britská společnost TVR donedávna patřila mezi největší producenty sportovních vozů, tedy alespoň v Albionu. Po odchodu zakladatele Trevora Wilkinsona v roce 1965 vedení společnosti postupně převzali Martin Leilley a Peter Wheeler, od něhož roku 2004 firmu koupil teprve čtyřiadvacetiletý Nikolaj Smolenskij, a sice za 15 milionů liber.

Od té doby to šlo s TVR z kopce, ale podle nejnovějších informací chystá znovuzrozená společnost, pravděpodobně pro letošní Festival rychlosti v Goodwoodu, premiéru nového špičkového modelu. Pod jeho kapotou by se měl objevit motor z produkce GM nebo Ford a výkonem přes 500 koní. Pokud by ruská společnost přistoupila k jeho výrobě, probíhala by podle všeho v Německu.   

Klepněte pro větší obrázek
Dočkáme se dalšího nekompromisního sporťáku TVR?
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků