TÜV: Toyoty brzdí dobře i se zablokovaným plynem

32 komentářů

ps1818
26. března • 9:39
ZocelenyDrapalik
26. března • 11:51

Tak to je maso. Ze prej posunuty kobereck je pricina nehody. Ani cihla na plynu, natoz koberecek. Ten pokus koresponduje se zavery vysetrovatelu, ze zadny z ridicu nepouzil brzdu. Opravdu manipulace medii dosahla alarmujici uroven. Vsadim se, ze o tomto pokusu temer nikdo nevi. Zato o problemu s koberecky vi temer kazdy.

Thor
26. března • 12:01

Ti co tomu nebudou chtít věřit,jsitě řeknou,že je to sestříhaný a zaplacený Toyotou. A vůz byl evidentně speciálně upraven ;-) Jinak stlao se mi to kdysi s Mazdou Premacy, automat. Zaseklej plyn, no jsem tady, prudím a skutčně se mi nic nestalo. Nebyl to problém Mazdy,ale firmy co dodělávala tempomat.

realita bez maskovani
26. března • 13:10

proc? preference brzdy nad plnyem je dnes naprosto standardni u aut s elektronickym plynovym pedalem ;) tusim, ze koncern to tak ma uz 4 roky, PSA taky par let apod. a i toyote to funguje dobre, i na mem aute ;)jinak pokud toyota da do auta neco, co nefunguje je to problem toyoty, ne te dodavatelske firmy. ma si to automboilka osefovat, aby dostavala bezvadne veci. timto stylem nemuze pak nikdo za nic, protoze vzdy je nekdo, kdo neco dodal...

Zelí
26. března • 8:49

Nafouklou bublinou je toyota jako taková. Debilní barnumskou léta trvající kampaň na téma nejkvalitnější, nejspolehlivější..... samozřejmě riskovali tvrdý náraz do zdi. Když vedete takto debilní kampaň, tak nechcete přiznat, že děláte aušus a snažíte se to tutlat. Oni to věděli léta, ale nechtěli to přiznat. Čekali, že to vyšumí. Je otázkou kolik jiných potíží zatutlali a skutečně to vyšumělo. A nikdo o tom neví.
Naběhli si na vidle, které si sami nachystali.

Thor
26. března • 9:58

Mektáš nesmysly, dej su raději další dávku zeleného pokrmu. Toyota problém přiznala a postavila se k němu čelem. Což mnoho jiných automobilek neudělalo a nedělá. Kolik lidí ví o hořících P 307? Téměř nikdo. Protože to Peugeot ututlal. Kolika lidem dobrovolně vyměnil Fluswagen poddimenzovaný řetež pohánějící vyvažovací hřídel na TDi? Nikomu. Počkal na skončení záruky a pak jen spokojeně inkasoval. Podobných příkladů je desítky, ne-li stovky. Kdy se opravuje potají při garančce. Koukni se někdy na Rapex, oslíku, než začneš cintat nesmysly a dělat závěry. Např.:
Volvo S80, V70, XC70, XC60 model roku 2008-2010Nebezpečí: Nebezpečí zranění. Výrobek představuje nebezpečí zranění, protože za určitých podmínek modul elektrického čerpadla (PEM) nemusí pracovat správně, což brzdí provoz palivového čerpadla. To může způsobit, že motor nenastartuje, nastartuje surově a/nebo běží, když nemá. Motor se také může krátce zastavit krátce ihned po nastartování, což může v některých případech způsobit jeho zhasnutí.Yamaha YP 250RNebezpečí: Nebezpečí požáru. Výrobek představuje nebezpečí požáru kvůli problémům s vybitím baterie. Teplota spojů může stoupnout a v extrémních případech způsobit požár součástek, které se nacházejí v těsné blízkosti.Chevrolet M200 Matiz/SparkNebezpečí: Nebezpečí zranění. Výrobek představuje nebezpečí zranění, protože blokovací pružina uvnitř spony pásu na předním sedadle se může oddělit od základny spony. To může vést k selhání správného zapojení pásu do spony což by znamenalo, že cestující by nebyl v případě nehody ničím zadržen.Atd., atd. .............. Tak nevim kdo si naběhnul na vidle Příště víc studuj a méně mluv :-D:-P:-D:-P

realita bez maskovani
26. března • 10:33

Toyota o tomto problemu, ze ji utikaji koberecky pod pedal prokazatelne vedela nejmene od roku 2007, kdy na to byla v USA upozornena poprve. Automobilka slibila napravu s tim, ze nechce delat velkou svolavaci akci a tim aby neprisla o dobre jmeno, coz by pri velke akci neslo ze.. Bylo jim to povoleno, jenze vysledek byl ten, ze dnes je rok 2010, tedy 3 roky navic a naprava zadna.Takze naopak, ostatni akce delaji byt to neni popularni. Tito to chteli udelat v tichosti, ale neudelali nic. Ani to nenapravili.
Ostatni delaji napravy, tu nahlas tu potichu, ale kdyz jsou an neco upozorneni, tak to proste zmeni, ne ze na oko ano a pokracuji dalsi 3 roky ve vyrobe neceho, na co byli upozorneni, ze je nebezpecne.Toliko k tomu bludu o tom, jak se k tomu toyota postavila celem. Naopak, jako snad jedina automobilka se to snazila totalne zazdit a kvuli usetreni par dolaru neuelala svolavaci akci a uz vubec neudelal nic, aby napravila tu chybu.Takze prise vice studuj a mene mluv, protoze o tom vis velke kulove.***********************U teto kauzy vubec nejde o zavadu toyoty. Tu vubec nikdo neresi. Zavady maji vsichni, rapex je toho plny. kdyby mela toyota chybu, tu napravil, zmenila vyrobni technologii, tak si toho nikdo nevsimne. Jenze tu je ten zasadni rozdil. Oni to nenapravili a 3 roky produkovali neco o cem vedeli, ze je nebezpecne. A to se dnes probira, ze na to kaslali byt o tom vedeli.ale pro fandy toyoty je to tezke priznat.

Thor
26. března • 10:54

Tak to jsi mě pobavil. Koberečky jim utíkaj pod pedály jo? :-D Když je máš origo a zajištěný jak mají být, t. j. takovými plastovými packami, tak nikam neutíkaj, tomu věř. Myslim, že víš velký kulový sám a nebo máš koberečky s červenym drakem z trřnice. Ty fakt pod pedály utíkaj, to souhlasim :-D Mě nikam v Toyotě koberečky neutíkaj a její fanda rozhodně nejsem :-P Více čti fakta a ne nějaký povrchní výkřiky v Blesku apod. :-D

Thor
26. března • 10:57

p. s. Jinak prosím nějaký opravdu seriozní odkaz na to co tvrdíš. Tedy jak měli změnit výrobní technologii, jak zatloukali apod. Sorry, ale tyhle FAKTA jak to skutečně je, ví opravdu jen top management firmy To co jsi pochytil někde na internetu, jsou jen dojmy. Tak si je nepleť s pojmy :-D:-P:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ZocelenyDrapalik
26. března • 11:39

V posledni dobe se medii prohnala takova spousta manipulaci a medialnich bublin, ze je treba byt k medialnim vlnam velmi rezervovany. V masivnim privalu clanku o posunutych koberecich, zcela zanikla zprava americkych vysetrovatelu, kteri analyzovali data z palubich pocitacu z rady nehod, kde ridici uvadeli jako pricinu zasekly plyn a nebrzdici brzdy. Podle nich mely vsechny ty nehody jedno spolecne a totiz to, ze tesne pred nehodou byl plyn seslapnuty az na doraz a ani jednou a ani v naznaku nebyla pouzita brzda. Jinym slovy ti ridici si spletli brzdu s plynem, a rozjetou medialni bublinu pouzili k zakryti sve viny. Takze ja bych byl velmi opatrny. Ono totiz je mozne, ze problem s koberecky jednoduse existuje pouze v nedialni virtualite. Jeden proste seslapl plyn misto brzdy, naboural a mel natolik schopneho pravnika, ze mu vymyslel posunuty koberecek a nasledne to dostal do novin. No a najednou meli vsichni problem s kobereckem.

realita bez maskovani
26. března • 13:01

tak to pozor, pletes tu nyni dve veci. prvni veci je skutecnost, ze uchyceni koberecku je spatne, coz je prokazany fakt a na toto je toyota upozornovana mnoho let a je to furt to saem a tohoto se taky tyka svolavaci akce.
druhou veci jsou pak spory, kdy nekteri rikaji, ze kdyz se jim zasekne pedal, tak to nejde zastavit, coz i ja pokladam za nesmysl.jsou to dva naprosto odlisne pripady, ktere si nekteri - treba ty, spojuji do jednoho a to je ukazkou toho, ze o tom nic nevis. protoze bys ty pripady nespojoval.

Thor
28. března • 0:32

Důkaz, důkaz, důkaz ..... stále jen omíáš něco co jsi někde pochytil, co se někdo domnívá, co si někdo myslí .............l

Dusan
28. března • 15:59

Doporucil bych ti se tady nadale neztrapnovat tvoji zoufalou neschopnosti pracovat s verejne dostupnymi informacemi. Informace o problemech Toyoty jsou dostupne naprosto vsude a sehnatelne z Google behem nejakych peti vterin. Ale holt to neni v cestine, takze pro nektere lidi s omezenym vzdelanim to muze byt i problem.
Ve skutecnosti jde o tri ruzne problemy:
1. zasekavajici se koberec pod pedal branici jeho funkci
2. chybna konstrukce pedalu brzdy, ktera muze za urcitych podminek snizit ucinnost brzdeni
3. vlastnost Toyot, ktere narozdil od jinych aut neodpoji plyn, kdyz se zacne usilovne brzdit. Oprava oznacovana za "vylepseni" ne recall.Recalls:
problem s kobercem:
www-odi.nhtsa.dot.gov ... problem s pedalem:
www-odi.nhtsa.dot.gov ... Upravovany software:
cbs5.com ...

Lubos1
26. března • 13:32

blbost, zvolavacia akcia sa ziadnych kobercov netyka, mas to popletene.

Thor
26. března • 11:52

Naprosto vystihuješ můj názor. Nezastávám se Toyoty. Jen nechápu proč se neustále přetřásá Toyota s nějakým pseudoproblémem ala shrnutej kobereček, zatímco jiní plují v kidných vodách s prů.ery daleko většími a dražšími.

realita bez maskovani
26. března • 11:26

fakta na co? ze uz v roce 2003 byla Toyota upozornena na spatny system uchyceni koberecku a v roce 2007 si u nhtsa vyjednali vyjimku, ze nemusi delat svolavaci akci, ale ze to udelaji a opravi a napravi v tichosti a dnes v roce 2010 se to provalilo? Takovy dukaz? Na strankach US bezpecnostniho silnicniho uradu ty reporty jsou k dispozici i s presnym popisem, vyzvou apod. takze tam si to najde a ty smajliky pak nasmeruj an sebejkinak ano, je to ta afera s uchycenim koberecku, proste to tam nedrzi, smir se s tim ze tvoje zamilovana toyota to pohnojila. nebo mas k tomu kusu plechu nejaky citovy vztah, ze ti zastinuje pohled? ja toyotu mam, jsem s ni spokojen a koupim si ji znovu, ale nejsem slepy, abych nepriznal, ze jsou to stejni **** jako jini.

Thor
26. března • 11:45

Ach jo, jsi nechápavý. Takže znovu, Toyotu mám, není milovaná a přístě si jí narozdíl od tebe nekoupím. ale ne pro nějaký koberečky, tak že ti můžu poslat jen :-P:-D Podsouváš nebo vyvozuješ něco co se jen domníváš.Ano fakta na co, že? Pokud tady něco tvrdíš, tak mi prosím předlož nějaký důkaz. Jinak je to plácání tak na úrovni Borhyový na Nově. Když to na těch stránkách je, pošli mi tedy odkaz, je takový problém? Namísto sáhodlouhého cintání stačil www odkaz a měl jsem už utřenou hubu.
Nějaké techicky orientované stránky, kde bude pedál rozebrán a vysvětlen problém té špatné technologie. Netvrdím,že to není pravda, jen když je z toho takový humbuk a Toyota to tutlá takových let,tak toho bude jistě plný internet. Já na nic nenarazil a docely by mne to zajímalo. Ale zatím furt jen všude čtu, že byl někdo upozorněn, obviněn, že si někdo myslí, že asi .... To, ale není to samé jako vědět. OK????
Mě tam koberečky drží,tak co mam dělat? :-D:-D:-D A pedál mi opravili (nebo upravili) v rámci garančky v pondělí. ;-)

zdenek
27. března • 7:45

A zrovna tak by ti v ramci garancky upravili i toho tebou nenavideneho Roomstera. Na rozdil treba od RAV4

realita bez maskovani
26. března • 13:08

to, ze se dela svolavaci akce neznamena, ze vada je u vsech kusu. povetsinou staci, kdyz se dana vada "vubec muze stat" a nebo zasadne jen promile z produkce a casto ani to. ale to je opet o tom, ze mily zlaty vis o tomto problemu z fanda webu a pak kvalitnich platku, protoze to tu presne papouskujes jak to oni pisou, resp. presne tak, jak to napr. hlasa tebou zminovana televize.znovu ti mohu rici, ze neni treba se zabyvat pedalem, ten problemy nema zadne, jeho "zaseknuti" neni v zadnem pripade zpusobovano jeho spatnou konstrukci, ael tim, ze se pod nej dostane koberecek tak spatne, ze ho to zablokuje, dostane se do do drahy pedalu na tom kloubu a nejde vratit zpet. o to se tu mily zlaty jedna.ale to by uplne stacilo precist si realny problem toho pedalu a to klidne i na evropskem rapexu, nebo na zminemem americkem nhtsa, kde mas popsany tyto problemy naprosto jednoduse a jasne i s historii.
az si to prectes, verim, ze umis zajit na ty stranky a najit napr clanky o tomto, problem vidim v tom, ze to je v anglictine, coz zrejme pro tebe nebude dukaz, tak se pak vrat a zkus znovu.prozatim tu michas 2 problemy co nejsou realne spojeny, nevis o historii problemu s koberecky zhola nic, protoze ani nevis, ze na to uz upozorneni a akce probehly apod.jinak to, ze napr. o vysetrovani nic nevis neznamena, ze neni. je to spise ukazka toho, ze cerpas tak z novy, primy, novinek a idnes, protoze tam se toci 2 informace, kterymi tu operujes ty.
Ale o sitauci z roku 2003 vis co? prd, ze? co treba ten samy problem a rok 2007? nebo 2009? a nebo nyni 2010? taky nic co?
- ale hlavne ze vis, jak je toyota ferova a vse resi hned :)

Thor
28. března • 0:59

Ach jo, stále mi podsouváš své dojmy. Na žádném fanda webu nejsem a žádný mě nezajímá. Ani nevím, jestli Toyota nějaký vůbec má. To, že jí mám, neznamemá, že musím být fanoušek. Nenapadlo tě, že jsem jen uživatel? Nenapadlo, chápu, podle sebe soudím tebe. Když jsem takovým zastáncem Toyoty,tak jsem nejen čtenářem, ale jistě i horlivým přispěvatelem, prosím, prosím pošli sem nějaký odkaz kde píšu a jsem na tom fanda webu zaregistrován :-D:-DHele já to právě z Primy apod. neřešim, ale ty asi jo. Furt se tu oháníš kdo a kde to šetří, jak o tom nic nevim a když ti napíšu hoď odkaz, tak je to pořád dokola. Žádnej seriozní odkaz, jen sáhodlouhý litanie, jak nic nevim, ho.nu rozumim.Tak znovu: CHCI Si PŘEČÍST O REALNÉM PROBLÉMU PEDÁLU, tak sem hoď odkaz kde o tom píší ty US organizace, kterými se ve svých příspěvcích oháníš. Kde se píše o situaci z roku 2003???? Máš pravdu, prd vim. Tak mne prosím pouč. Máš o tom jistě mnoho nastudováno, tak to nebude snad takový problém. Šetři slova a můj čas, stačí jen odkazy. Co kdybych někde na netu narazil na nějaké bláboly od fandů a nabyl bych nesprávný názor :) Naveď mne na tu správnou, objektivní a jedinou pravdivou cestu :) Až bude vyšetřování ukončeno a potvrdí se to co tu furt omíláš, tak ti slibuju, že si zaplatím reklamu na AR a tam se před tebou pokloním. Zatím jen to jen v rovině tvých dojmů a něčeho co jsi někde pochytil. Kdybys měl důkazy, a ty nemá NIKDO, tak bys mě je už dávno omlátil o hubu a nepsal sáhodlouhý odpovědi:-P:-P:-P

kamil
26. března • 14:15

Ta svolávací akce nesouvisela s koberčky, popis máš zde:
www.toyota.cz ... Médii propíraný Prius, který nechtěl zastavit, byl v pořádku. On totiž Prius tento "vadný" pedál ani nemá ;-) Více zde:
www.toyota.cz ...

Thor
28. března • 1:05

Dík za odkaz. A co tam píšou????:Vůz také dojel příslušník kalifornské dálniční policie a dal řidiči pokyn, aby pevně sešlápl brzdový pedál, použil parkovací brzdu a vypnul motor, načež se Prius bezpečně zastavil.Akcelerační pedál byl podroben testování s tím výsledkem, že jeho funkčnost je standardní, pedál v žádné poloze nevázne a nevykazuje ani nadměrné tření.Ve voze byl instalován originální kobereček Toyota správného typu, nicméně nebyl zajištěn příchytnými háčky. Nebylo zjištěno, že by blokoval akcelerační pedál, nebo se jej dotýkal.................... Bla bla bla

Zelí
26. března • 10:29

Věděli o tom osum let a nedělali nic, pořád to dál vyráběli beze změny. Nepřiznali nic. Až se to provalilo. A zatlouct se to už nedalo. Jsou to podvodníci. Od nic bych si nekoupil ani dřevěnou tužku.

Thor
26. března • 10:48

A nějakej důkaz by nebyl?A od koho bysis jí koupil? Od Peugeota nebo Volva? Aby ti auto stojící v garáži v noci zapálilo barák? Nebo bys raději cvakl xx tisíc za opravu motoru u VW? Prostě jsi neobjektivní. Když zatloukají jiní, je to OK a auto bysis koupil, když to Toyta přizná a ještě jde o banality, která možná není vůbec pravda, tak už to není ok a jsou to podvodníci :-D:-D
Víš, já si při MOŽNÉM zaseknutí pedálu raději vyřaím, než si rozsekám tlamu na volantu,při pozdě vystřelenym airbagu - Roomster (taky se k tomu Škoda postavila čelem viď?), utrženym pásu (Spark) apod.A snad ještě jedna poznámka na obranu Toyoty. Není výrobcem pedálů, tudíž je v tom v podstatě nevině. Za přervaný řetězy v 2.0 TDi VW může, byla to chyba konstruktérů, slabý řetěz, stejně jako za zadřený motory Renault, malý olejový filtr, taky vina konstrukce, zapálený P 30T, taky výrobce, chybělo odpojovací relé ABS. No holt kup si co chceš, každý je strůjcem svého štěstí :-D Problémy má každý, jenže ne každý to přizná, ale to se v Čechách nenosí, svět si přeje být klamán :-D

Zdenek
27. března • 7:50

Mas v tom trosku hokej. I ten pedal musi Toyota odsouhlasit a tim padem vi o jeho konstrukci a protoze ho dodava ve svem voze, je to jeji vina.
Zrovna tak bys mohl vzit ten retez, protoze ho pro VW navrhoval nejaky konstrukter, je v tom VW nevinne;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thor
28. března • 0:15

Ano konstruktér VW, motory si navrhuje VW sám. Jedna věc je návrh tenkého řetězu, který výrobce dle specifikací výrobce dělá, druhá věc je nedodržení specifikací výrobce. V případě řetězu je to naprosto jasný, tenký řetěz si zadal evidentně VW. Nebo mi chceš namluvit, že si VW zadal do výroby řetez xx velký a výrobce vyráběl yy malý?? A VW ho bez povšimnutí bouchal v montáži do výroby??? Motor si bouchá VW, pedál se jen nabouchá do auta jak přijde. Jestli má špatné třecí plochy zjistíš ve výrobě těžko. Příklad: když ti přijdou světlomety, který se rosí, neb výrobce použil nekvalitní těsnění, jak to zjistíš při montáži? Nezjistíš, až po čase, když ti to začnou tlouct lidi o makovici :-P

realita bez maskovani
26. března • 11:27

cece pedal se nezasekava!!! jde o to, ze se koberecek podsune pod pedal a ten ho zablokuje!!! je to spatne konstrukcni reseni, tedy chyba toyoty, ne dodavatele.ale koukam, ze ty o tom pripadu vis hodne co? v blesku psali, co?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thor
28. března • 0:28

Hele jsi fakt mimo a plácaš tady jen to samý co nad tebou.
Opakuji znovu, žádnej kobereček se pod pedál nepodsouvá, pokud používáš origo a uchycenej jak máš mít. Jestli máš nějakej z tržnice, tak pak jo, ale ten se se.e pod pedál každýho auta. Ale ne tak aby ho zablokoval. Už jsi to někdy zažil? Jo? Pedál ti zablokuje tak maximálně PET lahev, ale ne koberec. Seděl jsi někdy v autě na místě řidiče???? To je tam kde je volant a dole u nohou máš pedály. Pokud je pravda co tu plácáš, tak to se může stát u každýho auta. No vim toho asi co ty. Co psali v Blesku netuším, ale ty máš evidentně info jen z něj, jinak bys mi utřel hubu nějakym argumnetem a faktem. Tohle jen jen další dojem v řadě. A ty si evidentně pleteš dojmy s pojmy :-P Tak OPĚT pěkně prosím, hoď sem nějaký odkaz, že to co tu tvrdíš, je FAKT a ne jen cint, co jsi si vyposlechl v šotu na Nově v půl 8 :-P stále tu jen omíláš nějaký svý dojmy nebo co někde kvákali. Kdybych si z každýho blábolu co řikal Voříšek večer měl dělat hlavu, tak nevylezu z baráku :-P

abc
26. března • 20:01

hezké šlápnutí do ho.na :-D

Lubos1
26. března • 13:27

Existovali, resp existuju dva nezavisle problemy, jeden bol ten, ktory popisujes, s kobercami a druhy, ktory sposobuje samotny plynovy pedal. Tieto problemy su na sebe nezavisle.

LuThOr
26. března • 7:50

Prostě nafouklá bublina neschopných řidičů, kteří se snaží svést vinu na někoho jiného. To ovšem neznamená, že se zastávám Toyoty...měla o problému informovat včas.

vašekk
26. března • 8:13

Svět se mění a polovina majitelů BMW ani neví, zda jejich auto má pohon na přední nebo zadní kola... jenže čím blbuvzdornější auto, tím větší nebezpečí, že až se něco potento, nebudete to schopni řešit. Vzpomínám si, jak kdysi v hodině ruštiny přišla řeč na to, zda žáci mají doma plynový nebo elektrický sporák a jedna dívenka řekla že neví, ale že když se to spustí, objeví se tam takové plamínky.

Doporučujeme

Články odjinud