TÜV si posvítilo na nový Mercedes-Benz eSprinter. Dojezd ve skutečném provozu překvapil

13 komentářů

Kuk Vykuk
5. prosince • 8:49

Test kdy jede dodávka prázdná je poněkud na prd. 🙈🤷‍♂️

Bronislav Čuramedán
2. prosince • 14:09

To řešení dojezdů to už se dá považovat za nemoc.😏🙏Nechápu tu potřebu v každém článku o elektrickém autě číst neustále o dojezdu. Opravdu stupidní.

smějící se bestie 2
1. prosince • 18:29

Auto/dodávka do 3,5t celkové hmotnosti - kolik to má nosnost ?
Asi tak před 20roky, se v německém odborném časopise objevila informace, že Německo/EU, uvažuje zrušit tuto kategorii /B a zavést novou při B skupině - 4,5t.
Právě pro větší nosnost - zásobování ve městech především, živnostníky/valník, skříň.
Za nedlouho to však utichlo a něčeho takového se za současné EU, nedočkáme !

Jedna Bedna
1. prosince • 20:14

Nejen proto, obecně je limit 3500kg nesmysl. Například Amerika má téměř dvojnásobek. A to i v případě řidičáků. A ona už i Evropa postupně dostává rozum, když například u soupravy zvýšila limit (zatím) na 4250kg.

smějící se bestie 2
1. prosince • 20:40

To je u osobních aut a podle jejich konkrétní celk. hmotnosti.
Takovéto dodávky, valníky mohou tahat 3,5t přívěs, takže souprava celkem 7t, bez mýtného.

Q
1. prosince • 17:51

Chybí mi důležitý parametr a tím je nastavená rychlosti na dálnici. 80 vs 130 km/h může u elektrické dodávky spotřebu možná i zdvojnásobit.
Kór u Sprintera, který leckdy musí zvládat dálniční sprinty. Si pamatuju, jak jsem jednou jel svižně po dálnici, podíval jsem se do zrcátka a tam dodávka. Šlápl jsem na to, abych předjel štrůdl pomalejších aut a byl jsem překvapen, že dodávka byla furt těsně za mnou. Pak mě předjela a byl to Sprinter, jel tak 160 km/h.

jozka
2. prosince • 10:15

Asi tak... jak velka je pravdepodobnost, ze to e-Sprinter bude mit jinak nez e-Vito (omezeni na 80, 100, 120, podle toho, co chcete)?

Q
2. prosince • 16:39

Prakticky nulová. A obávám se, že ten test dělali při těch 80 km/h.

Delphin
1. prosince • 16:34

Chápe někdo, proč MB dělá velkou dodávku s baterií, která odpovídá nádrži na 9 l nafty? A i ta nejnovější verze se 108 kW - méně než 28 l nafty...

Pikus
2. prosince • 11:02

Za kolik nafty jezdis rozvozy baliku ci jidla po meste, kde stavis kazdych par metru?

rb
2. prosince • 0:06

108kw neni 28l nafty, je to jenom neco pres 10l (energeticka hustota nafty he 10,7kwh/l ), a delaj to proto, ze to auto ma spotrebu cca 20kwh/100km t.j. neco jako 2l/l100km.Ano baterky jsou stale tezke v porovnani s nadrzi, ale ten brutalni narust efektivity vuci spalovaku je tu vocogou. A bude jenom lip.. A elektrika na rozdil toho sajrajtu jmenem ropa se da delat i hezky. To, ze v cechach porad "palime kelimky od jogurtu" je nas problem.

mmichalll
2. prosince • 6:24

Ano hustota sedi.
Ostatne su dristy jak prasa, nebude lepsie.
S elektrosrotmi urcite nie.To auto bolo prazdne.
A neslo systemom stop-go pri kazdom patniku kde sa vyklada zasielka.Kuriery co poznam a im nanutili elektrododavky nadavaju a nadavaju.
Co zvladol na naftaku do max 12, 13 hosiny im na elektrosrote trva do 17, 18 hodiny.
A to su radi ak stihnu vsetko

Jedna Bedna
1. prosince • 20:12

A při brzdění se ta nafta vrací do nádrže?

Doporučujeme

Články odjinud