Na začátek příštího roku chystá Mercedes premiéru své vylepšené elektrické dodávky. Její vlastnosti zkoumal nezávislý test.
Experti z TÜV Süd si od německé automobilky půjčili téměř hotový prototyp nové verze skříňové dodávky eSprinter. A vydali se na výlet z muzea Mercedesu ve Stuttgartu na letiště v Mnichově a zpět. Trasa vedla směrem na Göppingen a Ulm, poté po dálnicích A8 a A99 a poté nazpět po B313 a B10. Nejnižší bod trasy, která zahrnovala všechny možné typy silnic, byl v 210 metrech nad mořem a nejvyšší v 785 metrech.
Dvoučlenná posádka (řidič plus inspektor z TÜV Süd) bez nabíjení urazila 475 kilometrů a v cíli jí zbývalo ještě dalších 20 kilometrů dojezdu. Spotřeba činila 21,9 kWh. Automobilka zatím neudává kapacitu baterie této vylepšené verze eSprinteru, ale rychlým propočtem vychází zhruba 108 kWh. Vůz jel bez nákladu, ale určitě půjde o vítané zlepšení oproti stávajícímu provedení, nabízenému ve verzích s využitelnou kapacitou akumulátoru jen 35 kWh a 47 kWh.