Tuning v Brně: Dodge Viper i Škoda 120 (fotogalerie)

15 komentářů

Gizmo
14. února • 6:39

Ja si myslim,ze pokud mluvime o tuneni,tak bysme to meli brat z uplnyho pohledu.Tuning jako tuning by mel byt proveden jak upravou spojleru a ruznych kridel,tak i podvozkem a motorem.K cemu pekny auto,ktery nejezdi...:)Ja jeste auto nemam,ale muj tatik jakz takz jo..Ale myslim,ze za ty penize co za to auto dal,byse dalo sehnal lepsi..Nestezuju si ma Mazdu RX 8..Ale myslim,ze v nakym jinym provedeni..Videl jsem klasiku,a tata to ma naky trochu vic do tuningu..Pohoda jede to jak svine..Tak zdar...

vedeni
14. dubna • 16:04

Ty joo, takhle domrdat Z3 nebo tu alficku, to uz chce silnej zaludek... nebo cernej smysl pro humor. :))) BTW - copak asi rika policie na ty nalepovaci SPZ??? Uz sem to videl na hromade aut. Je to legalni (tezko)? A kdo to dela?

blade
8. dubna • 13:02

..jsem umistil i s textem na stranky http://bladik.webpark.cz

Petr
7. dubna • 20:40

Osobně radši koupím pěkné 17 kola, než věšet na auto spojlery a prahy a jezdit na továrních kolech.  Nějaká blbina do intereiéru jako jsou rámečky nebo páka nejsou marné.

Ať si každý tvoří z auta cokoliv, hlavně ať neohrožuje okolí.

mrazik
7. dubna • 10:09

Goes jaky mas nazor na rozperne tyce ? Ja mam cukani do toho jit, ma to sve nesporne vyhody, ale pokud me nekdo bouchne do blatniku, tak to hne i s druhou stranou. Porad.

Leonardo Cupranek
7. dubna • 11:00

Pokud to ohne i druhou stranu, tak se holt pojistovna prohne )

Ja s tim mam dobre zkusenosti, ale zatim jsem nenasel firmu, ktera by to nabizela pro Toledo. Tyc z oktavky tam nejde. A chtel bych i tyc dozadu, akorat bych napred musel videt, jak moc mi to zasahne do kufru.

Ale myslim si, ze to je docela poznat - drive jsem to v aute mel. Rekl bych, ze to je docela slusne zlepseni jizdnich vlastnosti za relativne slusnej peniz - zejmena kdyz se pro tvoje auto dela hlinikova tyc tady v CR, protoze byva levnejsi, nez obycejna ocelova z dovozu. 

Taky jsem nekde videl, ze nekdo nabizi zlepseni toku chladiciho vzduchu k turbu (asi nejaka hadice) a take zlepseni privodu vzduchu k intercooleru. Ale mam pocit, ze opet jen pro Octavii 1.8T ;-((

Jméno a příjmení -
8. dubna • 4:08

spis zlepseni odvodu vzduchu za mezichladicem..

Leonardo Cupranek
8. dubna • 8:35

No a nebo tak. Ale tam je uplna chladicova "jungle". Je tam ten mezichladic stlaceneho vzduchu (u TDI 110kW velkej jak krava), normalni chladic chladici kapaliny a samozrejme chladic od climatroniku - hezky tam jsou jeden za druhym. Tam kdyby nekdo dokazal zlepsit privod ci odvod vzduchu, mel bych ho hodne rad

kiwi
7. dubna • 1:51

U nas se bohuzel tuning zameruje predevsim na design popr. zvuk (hluk) a ne na ostatni dulezitejsi veci jako je napr. podvozek, brzdy, ...! A tak se stale casteji setkavam s majiteli nevzhlednych priserne rvoucich obludnosti, ktere svym technickym stavem ohrozuji vsechny ucastniky dopravniho provozu . A kdyz se svoji octavii se 115 koniky vyklepu 80% vsech tuneru, kteri turovanim motoru na semaforech hledaji soupere, je to docela mrzute (pro ne ! Ono totiz polepeni auta vsema moznejma kravinama, chiptuning 1.6tky, ladak nebo spis koncovka (jeste k tomu neumele pridelana) a sportovni filtr k poradnymu navyseni vykonu nestaci! Snad jeste chapu ty zrychlovaci napisy jako NIKE nebo NO FEAR pres cely zadni okno  Timto svym nezarome tuneru neodsuzuji! Znak nekolik majitelu peknych auticek a tem holt vsechna cest

Shrek
10. dubna • 12:50

Co děláte potom s těma tuneramam, kteří tůrují motor a nechtějí "závodit"?  BTW co to znamená "vyklepat"?

No já nevím, ale zazávodit by se mělo jezdit do Brna nebo do Mostu. Tam můžete se svojí 85 kW oktávkou předvést vaše jezdecké umění efektivněji, nebo ne?

goes
7. dubna • 8:12

mno a co rikas na Vectra B 1.6 16V s vyonem 125kW??? to uz pak neni jenom o koncovce a filtru... a kdyz to tak vzemu tak filt tam jako takovy ani neni :)

kiwi
7. dubna • 9:47

To je tuning motoru, kterzmu fandim, a ne prave jen ladak + filtr!

Petr
7. dubna • 7:25

Mně nejvíc dráží nápi Sony Car Audio a hlavně neprůhledný pruh přes přední okno. Řidič nic nevidí a napere to do prvního stromu

goes
7. dubna • 8:11

no predni nepruhlednou clonu mam taky a je velikosti prednich sundavacich stinitek, takze zadny rozdil to neni, jenom jedina nevyhoda je na semaforech, holt musim stat kapku dal od krizovatky. Jinak mam vzdy za to, ze TUNING=LADENI a ne veseni blbosti atd. ale kazdy mame radi neco jineho, nekdo brousi motor a podvozek, at to jezdi a na karu kasle, nekdo udela komplet, nekdo nakoupi na benzince sterace s napisem tuning, modre zarovky a ma z toho radost, nemeli bychom to odsuzovat, ale brat to, ze ne kazdemu se libi blondynky nebo brunetky a kazdeho pohled bychom meli respektovat, at uz je z naseho pohledu jakykoli. A "namustrovanych" frajirku je v kazde cinnosti vic nez dost, neni to jenom o autech. A vzdy rikam "lepsi veset blbosti na auta, nez to prochlastat v hospode nebo prohrat na matech..."

Petr
7. dubna • 8:38

Osobně jsem pro sklrytý tuning, tedy motor a podvozek. Nemám rád čouhající vejvuky, ty jsou přímo odporný.

Doporučujeme

Články odjinud