Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Jako na každém velkém autosalonu, ani ve Frankfurtu nechyběli velcí zástupci tuningu. Co představili velcí hráči typu Mansory, TechArt nebo Brabus? Zde je přehled osmi nejzajímavějších.

Brabus B63S 6x6

Nelze začít ničím jiným. Brabus přivezl na svůj stánek auto, které těžko někdo může přehlédnout a které už ve své sériové (pokud se tomu tak dá říkat) výrobě je dost velké monstrum. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy G, na který se nejdříve podívali lidé od AMG, který dostal pro jistou speciální klientelu šestikolový podvozek a další luxusní výbavu a o kterém si u Brabusu řekli, že ani tohle všechno nestačí. Ve Frankfurtu se představil Brabus B63S 6x6.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Monstrum vychází z G 63 AMG 6x6. Standardem této verze je přeplňovaný osmiválec s výkonem 544 koní. Brabus připravil 700 Performance kit, což přeloženo znamená, že tento drobeček má pod kapotou 700 koní. Točivý moment je omezen na 960 Nm a je dostupný v rozmezí od 2000 – 4500 ot./min. Brabus slibuje stovku za 5,4 s a maximální rychlost 210 km/h. Tato čísla ale můžete ještě dále vylepšit (za příplatek samozřejmě). Nejlepší verze by měla zvládnout stovku za 4,9 s (což musí být dost působivé představení) a maximální rychlost lze posunout na 240 km/h.

Naživo působí šestikolový Brabus neskutečně. Kolem auta najdete obří blatníky vyrobené z pravého karbonu, korba dostala obložení dřevem, interiér je čalouněný červenou kůží a tak dále. Základní cena má hodnotu 381 900 euro a určitě se není potřeba obávat, že si nebudete moci připlatit. Za patnáct tisíc je k dispozici třeba zmínění Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kůží a sloupky potažené Alcantarou, za 160 euro si pořídíte kovové pedály. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Předchozí KAPITOLY Následující
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků