Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Jako na každém velkém autosalonu, ani ve Frankfurtu nechyběli velcí zástupci tuningu. Co představili velcí hráči typu Mansory, TechArt nebo Brabus? Zde je přehled osmi nejzajímavějších.

Brabus B63S 6x6

Nelze začít ničím jiným. Brabus přivezl na svůj stánek auto, které těžko někdo může přehlédnout a které už ve své sériové (pokud se tomu tak dá říkat) výrobě je dost velké monstrum. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy G, na který se nejdříve podívali lidé od AMG, který dostal pro jistou speciální klientelu šestikolový podvozek a další luxusní výbavu a o kterém si u Brabusu řekli, že ani tohle všechno nestačí. Ve Frankfurtu se představil Brabus B63S 6x6.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Monstrum vychází z G 63 AMG 6x6. Standardem této verze je přeplňovaný osmiválec s výkonem 544 koní. Brabus připravil 700 Performance kit, což přeloženo znamená, že tento drobeček má pod kapotou 700 koní. Točivý moment je omezen na 960 Nm a je dostupný v rozmezí od 2000 – 4500 ot./min. Brabus slibuje stovku za 5,4 s a maximální rychlost 210 km/h. Tato čísla ale můžete ještě dále vylepšit (za příplatek samozřejmě). Nejlepší verze by měla zvládnout stovku za 4,9 s (což musí být dost působivé představení) a maximální rychlost lze posunout na 240 km/h.

Naživo působí šestikolový Brabus neskutečně. Kolem auta najdete obří blatníky vyrobené z pravého karbonu, korba dostala obložení dřevem, interiér je čalouněný červenou kůží a tak dále. Základní cena má hodnotu 381 900 euro a určitě se není potřeba obávat, že si nebudete moci připlatit. Za patnáct tisíc je k dispozici třeba zmínění Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kůží a sloupky potažené Alcantarou, za 160 euro si pořídíte kovové pedály. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků