Ahoj, sama v jednom takovém jezdím. Zdědila jsem ho po příteli. Je to sice fajn, každej se ohlídne, ale...ty peníze co v tom jsou...až hrůza...je to nepraktický, pořád sledovat jenom díry a o policajtech ani nemluvím..Vydělávám snad jen na pokuty Tuning se mi moc líbí,ale jak kterej.. Jak už tady někdo řekl, že někteří dokážou z těch aut udělat totální katastrofu jiní to mají dost dobrý.Nejvíc mě pobaví, když ti kluci jezdí rádio na plno, houby jim to hraje, začnou gumovat na křižovatce s polepenou a brutálně osvětlenou károu, pak vylezou s cigárem v hubě ještě osolí víc to svoje super rádio abibas 4 pruhy nahodí ramena tak to je parádičkajá vím jsem holka a vidím to tak trošku z jiné stránky takže výsledek: nškdy tuning je kýč, ale většinou frajeřina
S tuningem naprosto souhlasim a cim brutalnejsi tim lip. nechapu jak se to nemuze nikomu nelibit vzdyt je to prece nadhera. nekdo na to nema tak rika ze to je strasne nevkusny. muj nazor: lepsi vytunena Felina nez seriova Octava.
Někdo dělá tuning pro zábavu,někdo z frajeřiny.Já osobně mám lehce vytuněný auto na srazy jezdim,nemám rád ty zazoblý frajery co si to nechaj dělat u drahejch firem.Nejlepší když si to dělá každej doma v garáži,ale musí si nechat záležet,ne jak ty frajeři co si daj na fábii pastelový barvy mračítka a chromový kliky a milion nálepek.Samozřejmě že spojlery a litáky si nevyrobim,ale zavařit kufr atd.snad umí každej,kterej je k tomu vybaven-bez céočka se žádnej tuner neobejde.Závěrem jenom že to nahoře je Passat to by poznal i slepej.
že by ferrari califonia spider ?:))
img src=D:\Dokumenty\Obrázky
Proti gustu.....,ale nesmí se to přehánět. Mám ve své Š 120 sakramenntsky vytůněný motor samozřejmě vlastnoručně točí 7500 otáček,ale pokud chcete,aby vám ten motor vydržel tak opatrně jen občas a s kvalitním olejem ,zahřátým motorem to můžete provádět.
No kdo chce tůnit tak to něco stojí ,ale je to super .
PS:vzhledový tuning mě nebaví na jízdních vlastnostech to není poznat...většinou na peněžence!!!
tak tohle musíte vidět !!! :)
Ahoj chlapi. To mate blbi, ze tomu tak rozumite. Ja ctu vase clanky a bavim se. Ja autum nerozumim a tak se mi zda i moje FABKA dobra. Je fakt, ze bych jim chtel rozumet jako vy, ale pak bych mozna nebyl s tou FABKOU tak spokojeny. Je to mozna i tim, ze nelezu do drazsich aut. A kdyz uz, tak si reknu, ze na to proste nemam. Tuning se mi libi. Znam dva maniky, kteri to fakt delaj superove, tak to asi zkusim. Ale samolepku, bych vazne vynechal za kazdou cenu. Tak sorac, ze jsem vam sem vlezl. Uz mizim.
ahoj
Protože se sám chci pustit ("sám chci pustit" míněno "chci nechat udělat od někoho kdo to umí") do mírných úprav svého auta, zabrousil jsem tedy na stránky tuning a autotuning abych se po podrobném probrouzdání dozvěděl jak spočítat průměr kola a že cpát na auto nějaký obludný kola autu neodpovídající je kravina (taky jsem se tam dozvěděl že huf prodává fábku:)... no aspoň něco.
Takže jsem pokračoval a a našel jsem pár stránek , které (ač se s nimi úplně neztotožňuju) doporučuju přečíst a prohlídnout každýmu komu jen bleskne hlavou myšlenka na tuning svýho auta :)
http://www.dfens9.wz.cz/tuning.html
http://www.anti-rice.com/
Podle toho co tu čtu seš ukecanej kokot - to je všechno
PS: for ALL: tuňte dál a pořádně chlapi - g3
Na autě nejde všechno udělat doma v garáži, potřebuješ častokrát pomoct, se stříkáním, přípravou, atd. Nebo prostě nemáš to co potřebuješ, a už zase musíš za kamarádem, aby ti píchnul. Takže tyhle tvoje chytrý kecy sou jenom kecy.
Velmi podnětný příspěvek, honzíku, ale mohl bys být prosím poněkud konkrétnější ?
vadí ti snad že si chci dát poladit auto ? nebo že se ztotožňuju s názorem že obří kola jsou při chabým výkonu dost k ničemu? nebo že souhlasím s d-fensem že polepit auťák plastovejma hovadinama z hypru je kravina a né tuning ?
těším se na inteligentní odpověď :)
Proč si tuning nepořídit, vždyť to nejni vůbec špatná věc. Na co mít auto kerá vypadá jako všchny auta kolem, přece každy člověk je individualita a chce se odlišovat od svého okolí ve všem co má. A to platí i pro auta. Vždť dobře udělaná kárka je fakt super a málo komu se povede ji akorat tak podelat, ale záleží na vkusu jedince a jeho okolí, oklolí mu do toho nemá co kecat.
No par aut jsem jiz mel. Posledni 2 jsem decentne tunil. Pro mne je tuning o motoru, podvozku,kolech a trochu i interieru.
Zacal jsem asi jako kazdy. Koupil jsem poradne loukote a kvalitni cerne valce. Pote nasledovala uprava podvozku - tlumice, pruziny, vzpery a rozpery. Pak jsem koupil filtr sani a jine sani. Na zadek jsem dal decentni kridlo. Pripravoval jsem se na vyfuk, kdyz jsem si vsiml, ze pod tema 17" vypadaji ty brzdy nejak divne. Koupil jsem jine kotouce, brzdice a "polozavodni" desticky. Pote jsem se jiz naplno pustil do uprav motoru a vyfuku. Probehla vymena kliky,ojnic,pistu, vacek, uprava hlavy a vstrikovani (pocitace) + jak jinak vyfuku. Puvodne jsem chtel tez zvolit pouze vymenu zadniho dilu, ale jiste grafy mne presvedcily, ze splodiny musi pekne rychle ven. Tudiz jsem udelal cely vyfuk (svody, rychly kat, posledni dil). Pote decentni - spise na efekt interier. Anatomy + volant ( to je super vec - poradne sedacky a volant ) vrtane pedaly (pouze pro okrasu) a radicku (pro lepsi pocit pri razeni) ... to bylo vse. To je asi tak nejak dle meho tuning v kostco ktery se mi libi. No u nynejsiho auta planuji navic jeste ochranny ram, ale snizi se tim dost uzitecnost vozu. No a kdyz uz tam bude ram, tak s uzitnostni dohaje a narvu tam i NOS. ....... no a pak si asi rovnou koupim nekde nejaky pozemek na hrbitove )) ....... Proste jsem chtel jenom rict, ze nefandim tiningu o hromade plastu a maxi kridel, ci nejakych neonu na podvozku a uplne nejvic nesnasim mracitka na svetlech!
Zdar a zdravim vsechny fandy tuningu.
Madjohan
No a prozraď ještě co je to za fáro a nejlíp sem linkni nějaký foto ?:)
Jestli chcete opravdu specifický pohled na tuning, čtěte Vosu na jazyku - nejbrutálnější český weblog. http://www.vosanajazyku.com/index.php?p=9&more=19
tuning je vyjadrenim osobnosti majitele autiiicka podle toho to vypada. negdo narve na autii milion plastovych zkraslovadel a mohutny kridlo a mysli si jakej neni tuner. Ale to nejdulezitejsi se kona pod kapotou lestene a spasovane kanalky, vetsi turbo, mezichladic vzduchu, 6ti pistkove trmeny, kratky tvrdy pruziny, jiny tlumice.
tohle fsechno muze z vaseho milackea udelat krasafce za kterym se fsichni otoci, nebo priseru kterou fsichni odvhnou. a interier je sam o sobe mala uchylka, protoze nigdo nemuze byt spokojeny s tim co tam daly ve fabrice (vetsinou je to pekne odflakly designove i zpracovanim).
fkusnymu tuningu zdar
howk
(je to samozřejmě jen "virtualdesign" ale, jak se vám líbí ?, k tomuhle bych se rád propracoval i v reálu:)
JE Skvela. Nejakou takovouhle predstavu mam taky na svoji krasnou 2108 (bila) Pokud to ale nebude na skodu......
Super kára! Co to je? Lotus Esprit V8?
Ale vážně, oficiálně Tě zvu na tuningový sraz 30.5. (viz web), kde můžeš ukázat své ruské žihadlo v reálu. Tvých i mých keců přes net už bylo dost a na další (na rozdíl od Tebe) nemám náladu. Pokecáme naživo. Jistě nám to půjde.
Tendle "esprit" (tedy moje současná samařice) bude v brzké době přestavěna do podoby offroada zatímco na silnici bude z ruska dovezena nová (98 KW od omegy ) která ti v pohodě nakope prdel dle libosti :)ale vážně:) nedělám to rozhodně kůli tobě, jen mám rád dobrý auta a to fabiie teda rozhodně není, a tak se neboj, jestli rekonstrukce baráku nesežere všechny prachy tak nějakou opravdu mou pohodově "laděnou" ladu určitě na nějakým srazu potkáš :)
Víš todle není tuningová kára vyladěná na max při sprintu nebo na okruhu ale todle je nejuniverzálňejsí auto na světě ... v sobotu vezla 2 kola (horský) ve čtvrtek jsem s ní odvez 400kilo suti z baráku, v sobotu jsem s ní porážel stejně kubatůrovaný škodofky na sprintu (s hondou 1,4 jsem byl zhruba na stejno) a v neděli jsem s ní nasral ortodoxní 4x4 offroudisty :)
obávám se že tohle tvoje fábka asi nezvládne :) ale jestli myslíš že jo tak přijeď na "tři hrby" a můžeš ukázat svý žihadlo v reálu :)
Nic proti takovému pohledu na věc. To, že máš tolik požadavků od jednoho auta, respektuju. Na druhé straně musíš uznat platnost univerzálního pravidla multifunkčnosti, že čím více daná věc splňuje funkcí, tím méně kvalitně tak činí. Tím chci říct, že já svým nic nevozím, do terénu nevjíždím, poněvadž to nepotřebuji a o to lépe se s takovým autem vypořádám s asfaltovým povrchem. Nesnažím se ho tím jakkoliv glorifikovat, neboť glorifikovat cokoliv pod 330d je nesmysl, ale jen se snažím Ti ukázat, že Tebou popisované výhody prostě neuživím a naopak by mně jen otravovaly.
Osobně nemám tendence závodit se žigulíky nebo podobnými totalitními výdobytky. Navíc ani nevím, co je to "tři hrby" a kde jsou. Věz ale, že na Brněnském okruhu je můj vůz jako doma. Neveřil jsem, kolik ta "plečka na 17" " nechala za sebou silnějších aut.
P.S.: Nějak mi to auto nejede. 0-100 km/h za 9,2s mi připadá jako věčnost. Hned, jak se vrátím z venku, něco s tím udělám. To je mimochodem ten důvod, proč než vypadnu, chci toto auto prodat. Jinak je ve stavu, o kterém se většině lidí jen zdá.
Jestli se nemýlím, jsi z Kroměříže. Do Napajedel to máš kousek. Stav se. Uvidíš srandovní věci
užmjsemse tě ptal kdy že jsi to v brně na okruhu vítězil, cožs neodpověděl, ale to je celkem jedno.
9,2 podle telefonu nebo už máš nějakou sofistikovanější metodu :)
co se srandovních věcí týká, mě stačí tě potkat na netu :)
z kroměříže (ani okolí) určitě nejsem :) (jeden cvok tam v okrese snad stačí:)
Tohle asi fakt nevyřeším. Chtěl jsem Ti pomoct, být na Tebe hodný, ale nemá to smysl. Jsi zaujátý. Snad Se Ti časem uleví.
http://forums.audiworld.com/a4/msgs/1567770.phtml
Hey guys, please help with my mods gone wrong...User account number (aid): 53045 Posted by Powrd1.8T on 2003-03-19 16:27:03Cau lidi, mam 1.8T r.v. 98. Uz delsi dobu jsem v nem mel k04 (lepsi turbo) a chip, ale porad jsem chtel vetsi vykon. Bylo mi doporucejo slicovat a vylestit sani a vyfuk. Zjistili jsme, ze se to obvykle dela nejakym abrazivem, jako je treba drsny pisek. Tak jsem se sesel se svym kamosem co tuni rejzi(Hondy) a rozhodli jsme se, ze se o to pokusime sami. Obstarali jsme si pytel pisku, co se pouziva pri opiskovavani, pridelali ho k sani a nastartovali auto. Museli jsme drzet seslapnuty plyn aby to fungovalo. Kamos chtel nechat motor nasat pisek do saciho potrubi a tim ho vylestit a pak pisek vyfouknout vyfukem a tim vylestit i vyfukove. Ja se obaval, ze by to mohlo zpusobit problemy, ale on se domnival, ze to bude v pohode pokud turbo nevytvori velky pretlak a pokud se pisek nedostane primo do turba. Po nastartovani auta jsme motor nechali nasavat pisek a vysali jsme asi pulku 25lb (1lb asi 0,5kg)pytle. Pak se rozsvitila varovna kontrolka motoru a motor zacal vynechavat a vydaval podivne zvuky. Vypli jsme motor, vsecko jsme zapojili zpatky a odstranili pytel s piskem. Pokusili jsme se znovu nastartovat, ale slo to hodne ztezka. Kdyz se nam konecne podarilo nastartovat, tak auto ani nedrzelo volnobeh a porad vydavalo podivne zvuky. Jeli jsme se projet a po chvilce se z auta zacalo ozyvat skrabani a klepani. Pomoc! Muze mi nekdo rict co delat? Muj kamos pracuje jen na Hondach, takze o Audi toho moc nevi.(děkuji IMPACTOVI za překlad pro nás líné :)
Cau lidi, mam 1.8T r.v. 98. Uz delsi dobu jsem v nem mel k04 (lepsi turbo) a chip, ale porad jsem chtel vetsi vykon. Bylo mi doporucejo slicovat a vylestit sani a vyfuk. Zjistili jsme, ze se to obvykle dela nejakym abrazivem, jako je treba drsny pisek. Tak jsem se sesel se svym kamosem co tuni rejzi(Hondy) a rozhodli jsme se, ze se o to pokusime sami. Obstarali jsme si pytel pisku, co se pouziva pri opiskovavani, pridelali ho k sani a nastartovali auto. Museli jsme drzet seslapnuty plyn aby to fungovalo. Kamos chtel nechat motor nasat pisek do saciho potrubi a tim ho vylestit a pak pisek vyfouknout vyfukem a tim vylestit i vyfukove. Ja se obaval, ze by to mohlo zpusobit problemy, ale on se domnival, ze to bude v pohode pokud turbo nevytvori velky pretlak a pokud se pisek nedostane primo do turba. Po nastartovani auta jsme motor nechali nasavat pisek a vysali jsme asi pulku 25lb (1lb asi 0,5kg)pytle. Pak se rozsvitila varovna kontrolka motoru a motor zacal vynechavat a vydaval podivne zvuky. Vypli jsme motor, vsecko jsme zapojili zpatky a odstranili pytel s piskem. Pokusili jsme se znovu nastartovat, ale slo to hodne ztezka. Kdyz se nam konecne podarilo nastartovat, tak auto ani nedrzelo volnobeh a porad vydavalo podivne zvuky. Jeli jsme se projet a po chvilce se z auta zacalo ozyvat skrabani a klepani. Pomoc! Muze mi nekdo rict co delat? Muj kamos pracuje jen na Hondach, takze o Audi toho moc nevi.
(děkuji IMPACTOVI za překlad pro nás líné :)
všemi milovaný, krásný a inteligentní pišta hunágl (huf_tuner) ... mimochodem už jsem ho tu dlouho neviděl a jeho rozveselující příspěvky tu docela chybí :) prodává (třeba už prodal) svůj supersport fabia tdi za 239 000 Kč + 14 x 14 500 Kč
tak máte li zájem o nejnadupanější tunned káru tak mu emajlujte na rozsypalek@zl.inext.cz
Tu rozsypanou plečku s do***venym motorem by si rozumnej člověk nekoupil (tedy ten, co ví, co s ním ten student dělá za psý kusi .
Ted prej shani nejakou corku motoru 1,9 PDI 150 PS, potrebuje to tam dat misto toho vylagrovanyho chudaka.
Flipper, mex, Pfaf> Kluci kluci... Že Vás to pořád baví...
Přijeďte místo těch levných anonymních keců raději 30.5. k nám na sraz. Bude sranda, pokecáme o Vaší omezenosti a zasmějeme se tuningu žigulů, jako již tolikrát .
Rád Vás uvidím.
Místo levnejch anonymních keců jsi mohl přijet v sobotu na Mimoň , vole. A mohli jsme se zasmát tvý vyrachtaný omezený hrobce na sedumnáctkých, ty kecko:)
sorry, ale já jsem zas z hufíka vysmátej :)
Myslím, že bys měl přijet. Konverzace na internetu nám stále nějak vázne.
Fakt by mě zajímalo, proč z Tebe tak čiší ta zášť a mindrák. Kdybys byl OK, neblbneš jako třeba teď.
Neměj strach.
BTW, pokud máš cokoliv proti mému vozu, tak si napřed zkus o něm něco zjistit. Šlapeš v hovínku.
Ve svým hovínku si šlapeš akorát ty sám :)
Nevím kde bereš ten názor o zášti a mindrácích.. já mám auto který mi po všech stránkách vyhovuje zatímco ty tady exhibuuješ se svým sociál wagnem za třičtvrtě mega , což pro mě, razícího zásadu "za rozumnou cenu rozumnou kvalitu" je trochu out of topic :)
Nemá to smysl... Snad jindy a jinde.
Čau.
V otázce tuningu by mě docela zajímalo co a jak se musí schvalovat do provozu ??
co když chci místo 13" kol z techničáku dát 15" ? co když chci vyměnit péra a posadit to o 5 čísel níž ? co když chci z motoru místo 57 KW dostat 90 kW ? co když chci dát dopředu jiný lucerny ? co čtyřbodový pásy ? co jiná palubka ?
jak to je, kdo to víte ? :)
uryvek z jiné netové diskuze o tuningu:
####:"vyhodil jsem tlumič vejfuku a nechal tam jen trubku, ten zvuk je boží!"##:"co na to policajti?"####:"kdyžtak řeknu že mi prasknul vejfuk a že zrovna jedu do servisu "
(to podle mě nejsou tuneři, to jsou dementi)
Nedavno jsem si koupil Escorta 1,6 RS Turbo. V zakladu ma tohle auto 132koni a 14" kola o sirce 185. Puvodni majitel na tom mel cerny zadni lampy, ze nebylo temer videt zda sviti nebo ne. Ale to ze ma deravou podlahu a vozi v zadu tri deti ho netrapilo.
Ty debili co timto zpusobem ohrozuji nejen sebe, ale i druhe bych nejradsi nakopal do pr.... a krome odebraneho technicaku, bych jim taky vzal i ridicak.
Vratil jsem tam svetla puvodni, podlahu jsem zavaril, vyfuk bude diky pozadavkum motoru s vetsim prumerem (aby se mi nedusilo turbo). Rad bych jemne roztahl blatniky a podlozil kola (max 20mm) a dal do predu naraznik z Escorta XR3i. Pokud mi to finance dovoli, pridal bych kridlo z Coswotha a tim koncim. Mozna jeste zavarim kliky dveri a dam tam odskoky.
Ten hluk mne osobne silene vadi. Kdyz chce nekdo poslouchat silenej rev, at si da motor na zadni sedacky. Hluku si uzije bajecne a ostatni nebude tolik otravovat.Ti dementi se rvoucimi auty (at je ten rev od "ladeneho" vyfuku nebo techo z naprosto predimenzovane audiosoustavy) si tim akorat leci komplexy, kdyz takto potrebuji upoutavat pozornost. Co se da delat, blbci byli, jsou a budou
ad "ladeny" vyfuk. To je na povazenou. Vyfuk s trochu hlubsim, nevtiravym zvukem je zajimavy. Extremni "RYKOT" kde nastartovani pred barakem shazuje maminam v kuchyni sklenice z policek je opravdu uchylka.ad audio. Neni to o komplexech. Vysoce vykonna sestava ma mnohem cisci zvuk a prokreslenejsi zejmena pri malych hlasitostech. A urcite si kazdy rad sem tam "ohuli" radio pri oblibenem songu. No a pak jsou tu srazy. Tam jde taky o predvedeni toho NEJ. Vetsine tuneru nejde o ohromeni lidi na ulici. Berou to spise jako "vedlejsi" efekt. :o))
co se týká toho soudnu... na kole (biciklu) mám namontovaný audio 2x1W sin a nezapomenu na výraz trotla "tuc tuc tuc" (v autě) vedle nějž jsem zastavil na světlech a von čuměl na svý rádio půl minuty a nechápal co mu to tam ruší :))
Lada 2110 coupe, tim typem si nejsu jistej, ale lada to urcite je. Ale nei to tunerskaprace ale prototyp, ktere mel jit nekdy loni do vyroby, ale nedoslo na to.Ale muzu se plest.
Je to původně v garáži spáchaná "Тонировка" (konkrétně tahle zelenofialová)maloseriový lady 2110-6 (2l / 20V) která se časem stala také malosériovkou ... (cena v přepočtu vycházi od 330000 korun )
To je LADA, ne?
Myslim si že je to věc individuality...Pokud to neni přehnaný nebo pokud se to k autu wůbec nehodí, nevipadá to pěkně... Spousta lidí by chtěla mít "svoje" auto, ne jako ma každej, odlišený, od ostatních, někomu se libí, gdyž se za nim řidiči wotáčej... Neni to stereotyp..Neco, co "vyčnívá"...
http://www.ekusoft.sk/acko/P1010002.jpg" width="640" height="480">
este raz
Po tuningu má auto vyzerať nielen športovo ale aj elegantne čo určite nevyzerá ak má ponalepované všetky možné plasty neviem kde. Nemecký tuning je naj! A este lepší ak je aj na nemeckom aute. Troška znížiť, širšie elektróny, výfuk, prečipovať a ide sa, aj z diesel dodávky je pekná kára a obieha všetky prečipované polepené Felície.
nazdar novomešťan, to je tvoja kára?
to je moja, aj ty si odtialto z NM ?
pôvodne áno, teraz už v BA. Kde to je fotené, na Zelenej vode?
Taky se mi libí tuning, ale jak už tu psal někdo tak tuning přiměřený. Mám P206 a kromě jiných nárazníků, jemného snížení a druhý koncový tlumič výfuku jsem s ním spokojen. Nemám rád když někdo na jednom autě kombinuje značky, světla z něčeho jiného, nárazníky zase z jiného auta atd....
Jinak tunerům 3x ZDAR
a nebo snad nekdo radeji jeste vetsi klasiku?:)
serie bez sebemensi upravy...
Ja osobne nepatrim ani mezi rezolutni zastance ci odpozce tuningu. Velmi mi vadi pokud vidim, tedy prive slysim, rev nejake 120, Favorita, Golfa I,II... Skla jsou upne cerna, po domacku delana a pocelem aute jsou mozne i nemozne spoilery, samolepky... Byl bych pro to, aby se "tuningove dily" prisneji homologovali. To by urcite prispelo k vetsi bezpecnosti na nasich silnicich. A to je preci to nejdulezitejsi! Malokoho ale necha klidnym pokud kolem nej projede nejaky AMG, Brabus, ABT, Sx, Mx.... Nemapadne presto velmi sportovni a elegantni zaroven, nezasvencum vadi pokud jejich vuz neni na silnici "videt," stejne ale neni nad to kdyz mate auto, ktere ma 400 koni a nikdo by to nej nerekl:)
klasika ne?:)
no ona homologace je dost prisna, ale vetsina z toho co jsi popisoval homoloovana prave neni - jsou to ruzne veci z trznic a takovych tech amaterskych trhu .. mely by za to byt spis vetsi pokuty a vetsi kontroly na silnici zda to ci ono je homologovane
viz Remarque a jeho "tři kamarádi" , no jak už jsem psal výše, dáli pánbu tak bych na jaře zkusil "update" mýho "žigula" a rád bych se dostal na 120 kobyl při 950kg...no nepředbíhejme ... jestli to dopadne tak dám vědět :)
co todle eRko ? :)
jak se do prizpevku vlkadaji fotky? diky:) mam par zajimavejch
standart html .... img src=adresa
Kapota není špatná ,ale ty kolečka vždyť je to jak TŘÍKOLKA Jsou ty světla zasunovací?
nemám tuchy, objevil jsem to na nějakejch maďarskejch stránkách, každopádně ten kokpit je těžce ujetej :)
Tajto auto nemohl postavit normalni clovek to musi bejt naka ZASEKOVA SMAZSHKA
Ten interier je fakt brutalni!!!! Ta obrazovka s tou klavesnici to je asi video hra nebo kalkulacka na vypocet spotreby????
Ta obrazovka je nefungující TV Šilelis a klávesnice je expočítač Didaktik Gama alias Sinclair na socialistický způsob.
copak je asi todle ??!:)
VOLHA vole
VOLHA
Volga Coupé, s motorem z BMW 850 (tuším). Prý slaví velké úspěchy u skutečně bohatých.
hezke... to se hned pozna nemecky vuz... ;)
nekecam...
Volha s motorem a interierem z BMW. Je to od nejakyho multimilionare z Moskvy, neniliz pravda?
nevím od koho to je motor je jak říkáš ale každopádně tomu říkám "z gruntu tunning" :)
To není tuning. To je z gruntu nové auto.
jo pri stavbe tyhle super Volhy pouzili de 850i
Čajka Coupe?
Jestli mě něco opravdu dokáže rozesmát tak taková "tůningovaná" stodváca s falešnejma sacíma hrdlama na přední haupně, samolepkou "E", podložkama pod plechovjma 13" diskama, dírou v tlumiči vejfuku, koncovkou vejfuku z trubky od kamen a plechovým zadním spoilerem :))) tady kousek v jedný vesnici maj patrně hnízdo.. obvykle tam na benzínce pár týpků potkávám ... seděj na benzínce, pijou nějaký "red bambuly" a povídaj si jak jim to jezdí 200 :)
naopak za vkusně provedenou škodovku považuju například kamarádův rapid http://mujweb.cz/www/rapidrs/
člověk se občas nestačí divit co někteří lidé jsou schopni beztrestně se svými auty udělat a to nejen se stodvácama (nedávno jsem potkal černáho jaguára polepenýho žluto-fialovo-červenejma "rychlejma pruhama" a to jsem teda fakt těžko rozdejchával ) :/
osobně jsem příznivcem decentního tuningu, kdy zběžnému pozorovateli ani nepříjde že to auto je o 10cm nižší a o 10širší (a výkon je o 20% vyšší) :)...tuning by podle mě měl začínat v motorovém prostoru a né olepováním auta plastovejma nesmyslama
u svý lady jsem se zatím spokojil s výměnou disků, výměnou karburátoru, výměnou tlumiče vejfuku, přidáním otáčkoměru a decentního zadního spojleru...no jestli pánbu a finančák dá, tak bych jí rád na jaře vyměnil a začal znova a pořádně :)
Podival jsem se na tu stranku s Rapidem - vypada na fotce pekne, v popisu me pobavily "samonabijeci" pasy - zeby je ten tuner zkrizil se strelnou zbrani?
Ale k veci: stejne jako se tu nekdo rozciloval nad tunenim starych neudrzovanych S 105/120 a rozsirenych fabii a oktavek, stejne tak me dokaze vyvest z miry "stodolovy tuning" nekterych majitelu starsich golfu (naposled jsem videl "koncovku" vyfuku - navarenou okapovou rouru) Auta jsou to dovezena zpoza hranice, stara nezridka az 20 let, technicky stav tomu odpovida, nicmene se dokazou ritit rychle a do sirokeho okoli o sobe davaji vedet dunicimi technosbijeckami z repraku. Pred takovyma se klidim.
Jo, a taky mi vadi "mracitkari" - neuvedomuji si, ze snizuji ucinnost svetlometu i o 30 %. Ja tedy preferuju, kdyz je svitici auto na silnic videt z co nejvetsi vzdalenosti. A do stejneho pytle s mracitkarema hazim krvave rude, modre i jinak zbarvene svetlomety, ktere se snazi vypadat jako xenony. Tomu teda nerikam tuning. Za to bych sebral technicak, taky za chybejici nebo "ukrytou" znacku. Ale nasi panove od policie radsi buzerujou majitele starsich skodovek a zigulu za ukapavajici olej...
Ukazkovy pripad mracitkare, technare a cervenych svetlometu mame kus od Usti, jmenuje se Sretr, rika si Johanik a ma trojkovyho golfa, tusim v tmavomodre nebo cerne barve, nastesti to enni vyse uvedena rozpadavajici se piksla. Ten jezdi po Usti hotovej Carmaggedon. Divim se, ze mu jeste nesebrali papiry.
mYchale, to si snad delas srandu !!ad1) golfu, trojkovejch a tunenejch jezdi po Usti a vubec v CR MRAKY !Pokud jsi naahodou slysel, ze nakej Johanik ma vytunenyho golfa a pak jsi zahlid nejakou polepenou raketu ...Johanik: svetle modrej golf, navenek opravdu nenapadnej (zadny mracitka a podobne). O muzice uvnitr radeji pomlcim (obdivem :o)).Ad tuning vseobecne:Z vyrobni linky sjizdeji auta, ktere maji rezervy ve vsem na obe strany. Je to samej kompromis, aby vyhovovaly proste co nejvetsimu okruhu zakazniku. Ten chce pohodlny, ten chce levny, jinej chce hezky ... Podle vseobecne studie STOCK vs TUNING bylo prokazano, ze tuningova auta jsou mnohem bezpecnejsi. At uz si vezmete kola, nebo sportovni sedacky ci tvrdsi podvozek. Co uberete na pohodli (a verte, ze nektera auta jsou FAT tvrda) to vam 5tinasobne pribyde na bezpecnosti. Mracitka, zabarveni svetel a podobne veci jsou otazkou diskuse. Pokud si dam do cirych svetlometu zarovky OSRAM s 3-5nasobnou svitivosti (ne xenony), tak naopak mi budou protijedouci ridici za mracitka vdecni a mne se nijak v noci viditelnost nesnizi. Samozrejme se mluvi o autech, se kteryma se jezdi v beznem provozu. Na nekterych fotkach jsou videt ty brutalni zamracene kary, ktere vsak vyjedou z garaze 5x do roka a to jen na nejakej sraz. Male zkrasleni neni na skodu ba naopak. A to jak jezdi ridic neovlyvni tuning. Casto jsou videt kreteni v ziguliku jak to brousi do zatacky pres rucku ... a nemaj tam "zadnej" tuning.
Mimochodem na auto muzes montovat pouze zarovky schvalene pro dany typ vozu a to ony OSRAMy nejsou...Taky treba mracitka s nemeckym Atestem nejsou platne u nas...
Vyklad zakona se lisi clovek od cloveka....
Jinak se mi tunene auta moc libi, ale jen tehdy pokud jezdi jak lidi ne jak hovada...hlavne ve mestech.
Prosim hlavne nedavejte do jednoho pytle tunery a piraty silnic. To jsou dve absolutne odlisne skupiny. Jedna ma svoje auto rada, pecuje o nej a podle toho se k nemu chova (a jezdi v nem). Ta druha si nedela hlavu s odrenym blatnikem ( na ty plechovce rezavy to stejne neni videt), nebo rozbitym svetlem ...
Mám pocit že tuning (pořádný) způsobí umírnění řidiče. Z vlastní zkušenosti vím že po pořádným hardpodvozku a obutím za bezmála 20t a hlínama taky tak si prostě člověk nedovolí jet rychle. No a potom je přece super jet pohodovou jízdu a všem toho mazla ukázat.. :o)
No, to záleží zase na jedinci. Někdo tuní, tj. lepší brzdy, vyšší výkon motor, kola, podvozek apod. a už ví, že staví pořádnou rakev, ve který bude jezdit a bude si její možnosti užívat. Někdo si udělá posranej showcar, kterej je dva centimetry nad zemí a buď má motor na nic anebo ho prostě majitel šetří.
Dovolil bych si to trochu poupravit.
Předem děkuji, že sem tady tak pěkně pomlouvanej. Trošku to uvedu na pravou míru. Trojkovýho Golfa mám, ale neni ani tmavomodry, ani cerny, ale je svetlemodry. To teda za prvy. Jinak na uate mam na svetlech mracitka, ktera maji v Nemecku TUV, takze nijak neutlumuji svetelny ucinek. A taky nevim co mas proti cervenejm svetlometum, nevim, jak to zrovna myslis, ale to, ze mam lehce nastriknuty zadni lampy a ze se svetelnej ucinek nijak nezmenil a sviti to stejne, teda krome spatecky, tak to pak nevim, v cem je problem. A ze bych jezdil Carmaggedon po Usti ??? Nejezdim predepsanych 50 km/h v obci, to je fakt, ale jezdim bezpecne a docela v pohode, takze nevim proc by mi meli sebrat papiry ??? Vim o jinych lidech, kteri jezdi stokrat hur, ale to je kazdyho vec. A ted taky k muzice. V aute mam docela slusnou muziku, jak do kvality, tak do hlasitosti a ze si ji ve meste pustim, tak v tom nevidim problem. NEvim co je komu do toho. Tak a doufam, ze uz nebudou zadny pomluvy, tohle mne fakticky dokaze nasrat, takze pokud nekdo chce pomlouvat, at mi trebas napise mail, ale takhle verejne pomlouvat za to, co neni, to mne fakt dost sere .
tak,tak
K te posledni fotce: podle me je to faceliftovany Pasat....
Je to Passat před a Omega po crashtestu
B5tkový (>9/2000) Passat
je to na sto procent pasat videl jsem ho v praze na autoshow pred rokem a ted na tuning party v hradci, vsiml jsem si ze majitel predelal zadni cast auta, ted to ma dva vejfuky, a v praze mel jenom jeden..mam to i nafocene z hradce, koukne na prikad sem : http://tomas.webpark.cz/pages/Picture%20052.htm
Samá voda
je to Passat
omega ?
Bingo
Je to Passat videl sem ho uz jinde a jindy!!!
nic proti ale to neni Omega... Je to Passat pred faceliftem... Klidne se vsadim:)
Fakticky je to omega? Já bych řek že je to passat ,ty auta jsem viděl v roce 2001 na autoshow Holešovicích stáli vzada mezi ostatníma tuningama ve stejné pozici i ty fotky tam takle měli . Pokud jsi pamatuju měli modrej interiér- no můžu se i mýlit.
Věřit mi nemusíte, mlžím
Máš pravdu, mlžíš - je to Passat, sice docela ošklivej, ale Passat... Btw pokud někomu nelíbí "stromečkový" úpravy - navěsit na auto vše co se dá koupit a technika ať skomírá - tak mrkněte na http://Tuning.cz. U nás má místo jen pořádný tuning, žádné akce kanagom
no na tuning.cz jsem nic objevnýho neobjevil ? jako třeba praktické i teoretické rady pro začínající tunery ?:)
"ach tak - jiste"
Nektere tuningy vypadaji fakt dobre, ale naprosto me dostavaji manici, co si koupi Fabii/Octavii (tu koktavku nejlepe v zelene metalize) a pak na ni nasadi mracitka (ti akcnejsi jeste chromove kliky dveri, popr. masku chladice) a pripadaji si nesmirne originalni.Vubec jim nedochazi, ze skodovek je u nas polovina ze vsech aut (v segmentu nizsi-nizsi stredni) a i tech "tuningovych" jsou tady stovky, mozna tisice. Ale kdyz se to nekomu libi a/nebo mu to staci k pocitu "ja jsem frajer", proc ne. Jsou to jejich auta, tak at si s nimi delaji, co chteji. Mne to akorat prijde hrozne komicke.
Treba to delaji proste proto, ze se jim to auto potom vic libi...
Ahoj, ja nemam proti nejakym mracitkum a spojlerum nic zvlastniho na srdci. Jak bylo receno, kdyz se jim to libi OK. Co se mi nelibi je na prednich maskach Octavii nalepeny "vysostny" znak Octavie RS. Sam jsem si pred mesicem poridil Octavii RS a vsadim se, ze ten znak vepredu mi do mesice zmizi. Potom samozrejme budu muset jedno studene sobotni rano hledat na autoburze svuj znak...
Osobně se mi tuning líbí. Ale dle mého názoru to musí mít jednu zásadu. Tunit takovým způsobem a materiálem, který doporučuje výrobce. Určitě by mi nevadil tuning např. u Opelu, který má svého dvorního úpravce Irmmschera. Ti spolupracují už při vývoji a to je zcela jistě profi tuning. Ale už bych si nebyl jistý třeba MS Deisgnem, který se cpe do všeho no a o tzv. garážovém tuningu - to snad musí být noční můra každého rozumného člověka. Ale dodržoval bych jednu zásadu - nepřehánět!!!
není tuning jako tuning, např proti produktům AMG není co řici, ale vzít škodu 1xx a olepit ji 50kg plastů, při použití původního vyčochtaného motoru...
Souhlasím s Vámi, taky se někdy divím, proč někteří lidi investují tolik úsilí a peněz, aby z nenápadného sráče uděli sráč nápadný.............
chápu tvoje názory v něčem pravdu máš, v něčem ale ne!Neházej všechny do jednoho pytle neboť by to vypadalo,a to je pravda že se ti líbí ale ty na to nemáš.Cenu jsem měl prostředníPíši o tom z důvodů,že když jsem si auto sháněl v bazarech a potom jsem auto Octavia od jednoho automechanika viděl,/a právě tuning/ nám oběma z manželkou se nám okamžitě líbil.Jenomže během jednoho roku jsme byli 22x stavěni policií a nic nenašli.To mě opravdu už leze na nervy.Na dopraváku nic nezjistili i když jsem jim vysvětlil že já dodržuji v obci 50 a klidně mě před tím než zastaví toho zmetka nechají projet který mě klidně předjede asi 80.Tak co potom_? kdo je blbej nebo žárlivej nebo vysazenej?My rozhodně ne.Prosím nenapadej nás.Nebo jsi u dopravky?Pokud chceš vidět mojí Octávku až bude někde projíždět,bude ti jistě bušit srdíčko že ji nemáš.I děti malinké když to vidély,tak tím malým prstíčkem ukázali jak se jim to líbí. čau.
Ahoj můžeš poslat foto víš chci začít trochu tunit a nevím kde zacít dík richard
Znám taky jednoho co denně na 110 lepí laminát a není sto pochopit že ze ze Škodovky Porsche neudělá. Za to takovej bavor celej do bíla spojlery, mračítka a výfuk je prostě bombastickej.
mne sa opticky tuning paci, ale nie prehnany. musi to byt pekne decentne. ako napr toto http://www.gerek.sk/steve/
co sa tyka tuningu motora, tam uz clovek musi byt fanda (a bohac). ak ma clovek dost penazi, daju sa robit zazraky. lacne zmeny su o nicom (ziaden extra vykon, a ked tak potom zivotnost=0)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.