Tuning: kýč, nebo frajeřina? (diskuse)

111 komentářů

Pavlína
5. ledna • 13:50

Ahoj, sama v jednom takovém jezdím. Zdědila jsem ho po příteli. Je to sice fajn, každej se ohlídne, ale...ty peníze co v tom jsou...až hrůza...je to nepraktický, pořád sledovat jenom díry a o policajtech ani nemluvím..Vydělávám snad jen na pokuty Tuning se mi moc líbí,ale jak kterej.. Jak už tady někdo řekl, že někteří dokážou z těch aut udělat totální katastrofu jiní to mají dost dobrý.Nejvíc mě pobaví, když ti kluci jezdí rádio na plno, houby jim to hraje, začnou gumovat na křižovatce s polepenou a brutálně osvětlenou károu, pak vylezou s cigárem v hubě ještě osolí víc to svoje super rádio abibas 4 pruhy nahodí ramena tak to je parádičkajá vím jsem holka a vidím to tak trošku z jiné stránky takže výsledek: nškdy tuning je kýč, ale většinou frajeřina

Pavlína
5. ledna • 13:50

Ahoj, sama v jednom takovém jezdím. Zdědila jsem ho po příteli. Je to sice fajn, každej se ohlídne, ale...ty peníze co v tom jsou...až hrůza...je to nepraktický, pořád sledovat jenom díry a o policajtech ani nemluvím..Vydělávám snad jen na pokuty Tuning se mi moc líbí,ale jak kterej.. Jak už tady někdo řekl, že někteří dokážou z těch aut udělat totální katastrofu jiní to mají dost dobrý.Nejvíc mě pobaví, když ti kluci jezdí rádio na plno, houby jim to hraje, začnou gumovat na křižovatce s polepenou a brutálně osvětlenou károu, pak vylezou s cigárem v hubě ještě osolí víc to svoje super rádio abibas 4 pruhy nahodí ramena tak to je parádičkajá vím jsem holka a vidím to tak trošku z jiné stránky takže výsledek: nškdy tuning je kýč, ale většinou frajeřina

Honza Šelepa
4. února • 16:25

S tuningem naprosto souhlasim a cim brutalnejsi tim lip. nechapu jak se to nemuze nikomu nelibit vzdyt je to prece nadhera. nekdo na to nema tak rika ze to je strasne nevkusny. muj nazor: lepsi vytunena Felina nez seriova Octava.

Marek K:
1. října • 20:37

Někdo dělá tuning pro zábavu,někdo z frajeřiny.Já osobně mám lehce vytuněný auto na srazy jezdim,nemám rád ty zazoblý frajery co si to nechaj dělat u drahejch firem.Nejlepší když si to dělá každej doma v garáži,ale musí si nechat záležet,ne jak ty frajeři co si daj na fábii pastelový barvy mračítka a chromový kliky a milion nálepek.Samozřejmě že spojlery a litáky si nevyrobim,ale zavařit kufr atd.snad umí každej,kterej je k tomu vybaven-bez céočka se žádnej tuner neobejde.Závěrem jenom že to nahoře je Passat to by poznal i slepej.

stevosk
2. července • 16:39

Flipper-Tom
18. července • 16:28

že by ferrari califonia spider ?:))

stevosk
2. července • 16:18

img src=D:\Dokumenty\Obrázky

kutil Zbyňa
25. června • 22:46

Proti gustu.....,ale nesmí se to přehánět. Mám ve své Š 120 sakramenntsky vytůněný motor samozřejmě vlastnoručně točí 7500 otáček,ale pokud chcete,aby vám ten motor vydržel tak opatrně jen občas a s kvalitním olejem ,zahřátým motorem to můžete provádět.

No kdo chce tůnit tak to něco stojí ,ale je to super .

PS:vzhledový tuning mě nebaví na jízdních vlastnostech to není poznat...většinou na peněžence!!!

Flipper-Tom
28. května • 14:35

tak tohle musíte vidět !!! :)


klidas
26. května • 19:56

Ahoj chlapi. To mate blbi, ze tomu tak rozumite. Ja ctu vase clanky a bavim se. Ja autum nerozumim a tak se mi zda i moje FABKA dobra. Je fakt, ze bych jim chtel rozumet jako vy, ale pak bych mozna nebyl s tou FABKOU tak spokojeny. Je to mozna i tim, ze nelezu do drazsich aut. A kdyz uz, tak si reknu, ze na to proste nemam. Tuning se mi libi. Znam dva maniky, kteri to fakt delaj superove, tak to asi zkusim. Ale samolepku, bych vazne vynechal za kazdou cenu. Tak sorac, ze jsem vam sem vlezl. Uz mizim.

iuzt jkok
26. května • 19:42

ahoj

Flipper Tom
23. května • 17:17

Protože se sám chci pustit ("sám chci pustit" míněno "chci nechat udělat od někoho kdo to umí") do mírných úprav svého auta, zabrousil jsem tedy na stránky tuning a autotuning abych se po podrobném probrouzdání dozvěděl jak spočítat průměr kola a že cpát na auto nějaký obludný kola autu neodpovídající je kravina (taky jsem se tam dozvěděl že huf prodává fábku:)... no aspoň něco.

Takže jsem pokračoval a a našel jsem pár stránek , které (ač se s nimi úplně neztotožňuju) doporučuju přečíst a prohlídnout každýmu komu jen bleskne hlavou myšlenka na tuning svýho auta :)

http://www.dfens9.wz.cz/tuning.html

http://www.anti-rice.com/

Honza
8. července • 13:14

Podle toho co tu čtu seš ukecanej kokot - to je všechno

PS: for ALL: tuňte dál a pořádně chlapi - g3

Na autě nejde všechno udělat doma v garáži, potřebuješ častokrát pomoct, se stříkáním, přípravou, atd. Nebo prostě nemáš to co potřebuješ, a už zase musíš za kamarádem, aby ti píchnul. Takže tyhle tvoje chytrý kecy sou jenom kecy.

Flipper-Tom
8. července • 17:40

Velmi podnětný příspěvek, honzíku, ale mohl bys být prosím poněkud konkrétnější ?

vadí ti snad že si chci dát poladit auto ? nebo že se ztotožňuju s názorem že obří kola jsou při chabým výkonu dost k ničemu? nebo že souhlasím s d-fensem že polepit auťák plastovejma hovadinama z hypru je kravina a né tuning ?

těším se na inteligentní odpověď :)

 

Don Adrian
29. dubna • 16:58

Proč si tuning nepořídit, vždyť to nejni vůbec špatná věc. Na co mít auto kerá vypadá jako všchny auta kolem, přece každy člověk je individualita a chce se odlišovat od svého okolí ve všem co má. A to platí i pro auta. Vždť dobře udělaná kárka je fakt super a málo komu se povede ji akorat tak podelat, ale záleží na vkusu jedince a jeho okolí, oklolí mu do toho nemá co kecat.

Madjohan
13. dubna • 15:15

No par aut jsem jiz mel. Posledni 2 jsem decentne tunil. Pro mne je tuning o motoru, podvozku,kolech a trochu i interieru.

Zacal jsem asi jako kazdy. Koupil jsem poradne loukote a kvalitni cerne valce. Pote nasledovala uprava podvozku - tlumice, pruziny, vzpery a rozpery. Pak jsem koupil filtr sani a jine sani. Na zadek jsem dal decentni kridlo. Pripravoval jsem se na vyfuk, kdyz jsem si vsiml, ze pod tema 17" vypadaji ty brzdy nejak divne. Koupil jsem jine kotouce, brzdice a "polozavodni" desticky. Pote jsem se jiz naplno pustil do uprav motoru a vyfuku. Probehla vymena kliky,ojnic,pistu, vacek, uprava hlavy a vstrikovani (pocitace) + jak jinak vyfuku. Puvodne jsem chtel tez zvolit pouze vymenu zadniho dilu, ale jiste grafy mne presvedcily, ze splodiny musi pekne rychle ven. Tudiz jsem udelal cely vyfuk (svody, rychly kat, posledni dil). Pote decentni - spise na efekt interier. Anatomy + volant ( to je super vec - poradne sedacky a volant ) vrtane pedaly (pouze pro okrasu) a radicku (pro lepsi pocit pri razeni) ... to bylo vse. To je asi tak nejak dle meho tuning v kostco ktery se mi libi. No u nynejsiho auta planuji navic jeste ochranny ram, ale snizi se tim dost uzitecnost vozu. No a kdyz uz tam bude ram, tak s uzitnostni dohaje a narvu tam i NOS. ....... no a pak si asi rovnou koupim nekde nejaky pozemek na hrbitove )) ....... Proste jsem chtel jenom rict, ze nefandim tiningu o hromade plastu a maxi kridel, ci nejakych neonu na podvozku a uplne nejvic nesnasim mracitka na svetlech!

Zdar a zdravim vsechny fandy tuningu.

Madjohan

Flipper Tom
29. dubna • 17:29

No a prozraď ještě co je to za fáro a nejlíp sem linkni nějaký foto ?:)

Vosa
31. března • 6:56

Jestli chcete opravdu specifický pohled na tuning, čtěte Vosu na jazyku - nejbrutálnější český weblog. http://www.vosanajazyku.com/index.php?p=9&more=19

martaseq
28. března • 14:01

tuning je vyjadrenim osobnosti majitele autiiicka podle toho to vypada. negdo narve na autii milion plastovych zkraslovadel a mohutny kridlo a mysli si jakej neni tuner. Ale to nejdulezitejsi se kona pod kapotou lestene a spasovane kanalky, vetsi turbo, mezichladic vzduchu, 6ti pistkove trmeny, kratky tvrdy pruziny, jiny tlumice.

tohle fsechno muze z vaseho milackea udelat krasafce za kterym se fsichni otoci, nebo priseru kterou fsichni odvhnou. a interier je sam o sobe mala uchylka, protoze nigdo nemuze byt spokojeny s tim co tam daly ve fabrice (vetsinou je to pekne odflakly designove i zpracovanim).

fkusnymu tuningu zdar

howk

Flipper Tom
25. března • 13:30



(je to samozřejmě jen "virtualdesign" ale, jak se vám líbí ?, k tomuhle bych se rád propracoval i v reálu:)

arwel
29. září • 22:16

JE Skvela. Nejakou takovouhle predstavu mam taky na svoji krasnou 2108 (bila) Pokud to ale nebude na skodu......

Huf
22. května • 22:21

Super kára! Co to je? Lotus Esprit V8?

Ale vážně, oficiálně Tě zvu na tuningový sraz 30.5. (viz web), kde můžeš ukázat své ruské žihadlo v reálu. Tvých i mých keců přes net už bylo dost a na další (na rozdíl od Tebe) nemám náladu. Pokecáme naživo. Jistě nám to půjde.

 

Flipper-Tom
22. května • 23:33

Tendle "esprit" (tedy moje současná samařice) bude v brzké době přestavěna do podoby offroada zatímco na silnici bude z ruska dovezena nová (98 KW od omegy ) která ti v pohodě nakope prdel dle libosti :)ale vážně:) nedělám to rozhodně kůli tobě, jen mám rád dobrý auta a to fabiie teda rozhodně není, a tak se neboj, jestli rekonstrukce baráku nesežere všechny prachy tak nějakou opravdu mou pohodově "laděnou" ladu určitě na nějakým srazu potkáš :)

Víš todle není tuningová kára vyladěná na max při sprintu nebo na okruhu ale todle je nejuniverzálňejsí auto na světě ... v sobotu vezla 2 kola (horský) ve čtvrtek jsem s ní odvez 400kilo suti z baráku, v sobotu jsem s ní porážel stejně kubatůrovaný škodofky na sprintu (s hondou 1,4 jsem byl zhruba na stejno) a v neděli jsem s ní nasral ortodoxní 4x4 offroudisty :)

obávám se že tohle tvoje fábka asi nezvládne :) ale jestli myslíš že jo tak přijeď na "tři hrby" a můžeš ukázat svý žihadlo v reálu :)

Huf
22. května • 23:54

Nic proti takovému pohledu na věc. To, že máš tolik požadavků od jednoho auta, respektuju. Na druhé straně musíš uznat platnost univerzálního pravidla multifunkčnosti, že čím více daná věc splňuje funkcí, tím méně kvalitně tak činí. Tím chci říct, že já svým nic nevozím, do terénu nevjíždím, poněvadž to nepotřebuji a o to lépe se s takovým autem vypořádám s asfaltovým povrchem. Nesnažím se ho tím jakkoliv glorifikovat, neboť glorifikovat cokoliv pod 330d je nesmysl, ale jen se snažím Ti ukázat, že Tebou popisované výhody prostě neuživím a naopak by mně jen otravovaly.

Osobně nemám tendence závodit se žigulíky nebo podobnými totalitními výdobytky. Navíc ani nevím, co je to "tři hrby" a kde jsou. Věz ale, že na Brněnském okruhu je můj vůz jako doma. Neveřil jsem, kolik ta "plečka na 17" "  nechala za sebou silnějších aut.

P.S.: Nějak mi to auto nejede. 0-100 km/h za 9,2s mi připadá jako věčnost. Hned, jak se vrátím z venku, něco s tím udělám. To je mimochodem ten důvod, proč než vypadnu, chci toto auto prodat. Jinak je ve stavu, o kterém se většině lidí jen zdá.

Jestli se nemýlím, jsi z Kroměříže. Do Napajedel to máš kousek. Stav se. Uvidíš srandovní věci

Flipper-Tom
23. května • 0:47

užmjsemse tě ptal kdy že jsi to v brně na okruhu vítězil, cožs neodpověděl, ale to je celkem jedno.

9,2 podle telefonu nebo už máš nějakou sofistikovanější metodu :)

co se srandovních věcí týká, mě stačí tě potkat na netu :)

z kroměříže (ani okolí) určitě nejsem :) (jeden cvok tam v okrese snad stačí:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Huf
23. května • 8:39

Tohle asi fakt nevyřeším. Chtěl jsem Ti pomoct, být na Tebe hodný, ale nemá to smysl. Jsi zaujátý. Snad Se Ti časem uleví.

Flipper Tom
25. března • 9:42

http://forums.audiworld.com/a4/msgs/1567770.phtml






Hey guys, please help with my mods gone wrong...
User account number (aid):
53045
Posted by Powrd1.8T on 2003-03-19 16:27:03

Cau lidi, mam 1.8T r.v. 98. Uz delsi dobu jsem v nem mel k04 (lepsi turbo) a chip, ale porad jsem chtel vetsi vykon. Bylo mi doporucejo slicovat a vylestit sani a vyfuk. Zjistili jsme, ze se to obvykle dela nejakym abrazivem, jako je treba drsny pisek. Tak jsem se sesel se svym kamosem co tuni rejzi(Hondy) a rozhodli jsme se, ze se o to pokusime sami. Obstarali jsme si pytel pisku, co se pouziva pri opiskovavani, pridelali ho k sani a nastartovali auto. Museli jsme drzet seslapnuty plyn aby to fungovalo. Kamos chtel nechat motor nasat pisek do saciho potrubi a tim ho vylestit a pak pisek vyfouknout vyfukem a tim vylestit i vyfukove. Ja se obaval, ze by to mohlo zpusobit problemy, ale on se domnival, ze to bude v pohode pokud turbo nevytvori velky pretlak a pokud se pisek nedostane primo do turba. Po nastartovani auta jsme motor nechali nasavat pisek a vysali jsme asi pulku 25lb (1lb asi 0,5kg)pytle. Pak se rozsvitila varovna kontrolka motoru a motor zacal vynechavat a vydaval podivne zvuky. Vypli jsme motor, vsecko jsme zapojili zpatky a odstranili pytel s piskem. Pokusili jsme se znovu nastartovat, ale slo to hodne ztezka. Kdyz se nam konecne podarilo nastartovat, tak auto ani nedrzelo volnobeh a porad vydavalo podivne zvuky. Jeli jsme se projet a po chvilce se z auta zacalo ozyvat skrabani a klepani. Pomoc! Muze mi nekdo rict co delat? Muj kamos pracuje jen na Hondach, takze o Audi toho moc nevi.

(děkuji IMPACTOVI za překlad pro nás líné :)

Flipper Tom
14. března • 17:26

všemi milovaný, krásný a inteligentní pišta hunágl (huf_tuner) ... mimochodem už jsem ho tu dlouho neviděl a jeho rozveselující příspěvky tu docela chybí :)
prodává (třeba už prodal) svůj supersport fabia tdi za  239 000 Kč + 14 x 14 500 Kč

tak máte li zájem o nejnadupanější tunned káru tak mu emajlujte na rozsypalek@zl.inext.cz

Pfaf
17. března • 14:11

Tu rozsypanou plečku s do***venym motorem by si rozumnej člověk nekoupil (tedy ten, co ví, co s ním ten student dělá za psý kusi .

mex
17. března • 18:17

Ted prej shani nejakou corku motoru 1,9 PDI 150 PS, potrebuje to tam dat misto toho vylagrovanyho chudaka.

Flipper Tom
24. března • 18:29





Autor: Miro  Datum: 1. 3. 8:36
 Titulek: životnost motoru
Odebírat reakce:     
Odpovědět 





zvýšení max. otáček a zároveň toč. momentu se nemůže neprojevit na životnosti motoru, zvláště dieselu, navíc pro ježdění na krátké vzdálenosti

(z rok staré diskuse o hufově nové fábce:)

Huf
22. května • 22:11

Flipper, mex, Pfaf> Kluci kluci... Že Vás to pořád baví...

Přijeďte místo těch levných anonymních keců raději 30.5. k nám na sraz. Bude sranda, pokecáme o Vaší omezenosti a zasmějeme se tuningu žigulů, jako již tolikrát .

Rád Vás uvidím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Flipper-Tom
22. května • 22:46

Místo levnejch anonymních keců jsi mohl přijet v sobotu  na Mimoň , vole. A mohli jsme se zasmát tvý vyrachtaný omezený hrobce na sedumnáctkých, ty kecko:)

sorry, ale já jsem zas z hufíka vysmátej :)

Huf
22. května • 23:02

Myslím, že bys měl přijet. Konverzace na internetu nám stále nějak vázne.

Fakt by mě zajímalo, proč z Tebe tak čiší ta zášť a mindrák. Kdybys byl OK, neblbneš jako třeba teď.

Neměj strach.

BTW, pokud máš cokoliv proti mému vozu, tak si napřed zkus o něm něco zjistit. Šlapeš v hovínku.

Flipper-Tom
22. května • 23:54

Ve svým hovínku si šlapeš akorát ty sám :) 

Nevím kde bereš ten názor o zášti a mindrácích.. já mám auto který mi po všech stránkách vyhovuje zatímco ty tady exhibuuješ se svým sociál wagnem za třičtvrtě mega , což pro mě, razícího zásadu "za rozumnou cenu rozumnou kvalitu"  je trochu out of topic :)

Huf
23. května • 0:34

Nemá to smysl... Snad jindy a jinde.

Čau.

Flipper Tom
5. března • 13:42

V otázce tuningu by mě docela zajímalo co a jak se musí schvalovat do provozu ??

co když chci místo 13" kol z techničáku dát 15" ? co když chci vyměnit péra a posadit to o 5 čísel níž ? co když chci z motoru místo 57 KW dostat 90 kW ? co když chci dát dopředu jiný lucerny ? co čtyřbodový pásy ? co jiná palubka ?

jak to je, kdo to víte ? :)

uryvek z jiné netové diskuze o tuningu:

####:"vyhodil jsem tlumič vejfuku a nechal tam jen trubku, ten zvuk je boží!"
##:"co na to policajti?"
####:"kdyžtak řeknu že mi prasknul vejfuk a že zrovna jedu do servisu "

(to podle mě nejsou tuneři, to jsou dementi)

Ondřej
17. března • 11:16

Nedavno jsem si koupil Escorta 1,6 RS Turbo. V zakladu ma tohle auto 132koni a 14" kola o sirce 185. Puvodni majitel na tom mel cerny zadni lampy, ze nebylo temer videt zda sviti nebo ne. Ale to ze ma deravou podlahu a vozi v zadu tri deti ho netrapilo.

Ty debili co timto zpusobem ohrozuji nejen sebe, ale i druhe bych nejradsi nakopal do pr.... a krome odebraneho technicaku, bych jim taky vzal i ridicak.

Vratil jsem tam svetla puvodni, podlahu jsem zavaril, vyfuk bude diky pozadavkum motoru s vetsim prumerem (aby se mi nedusilo turbo). Rad bych jemne roztahl blatniky a podlozil kola (max 20mm) a dal do predu naraznik z Escorta XR3i. Pokud mi to finance dovoli, pridal bych kridlo z Coswotha a tim koncim. Mozna jeste zavarim kliky dveri a dam tam odskoky.

LK
5. března • 17:09

Ten hluk mne osobne silene vadi. Kdyz chce nekdo poslouchat silenej rev, at si da motor na zadni sedacky. Hluku si uzije bajecne a ostatni nebude tolik otravovat.
Ti dementi se rvoucimi auty (at je ten rev od "ladeneho" vyfuku nebo techo z naprosto predimenzovane audiosoustavy) si tim akorat leci komplexy, kdyz takto potrebuji upoutavat pozornost. Co se da delat, blbci byli, jsou a budou

Daryl
7. března • 16:02

ad "ladeny" vyfuk. To je na povazenou. Vyfuk s trochu hlubsim, nevtiravym zvukem je zajimavy. Extremni "RYKOT" kde nastartovani pred barakem shazuje maminam v kuchyni sklenice z policek je opravdu uchylka.

ad audio. Neni to o komplexech. Vysoce vykonna sestava ma mnohem cisci zvuk a prokreslenejsi zejmena pri malych hlasitostech. A urcite si kazdy rad sem tam "ohuli" radio pri oblibenem songu. No a pak jsou tu srazy. Tam jde taky o predvedeni toho NEJ. Vetsine tuneru nejde o ohromeni lidi na ulici. Berou to spise jako "vedlejsi" efekt. :o))

Flipper Tom
7. března • 16:37

co se týká toho soudnu... na kole (biciklu) mám namontovaný audio 2x1W sin a nezapomenu na výraz trotla "tuc tuc tuc" (v autě) vedle nějž jsem zastavil na světlech a von čuměl na svý rádio půl minuty a nechápal co mu to tam ruší :))

Flipper Tom
3. března • 15:58

Lukáš Rotrekl
17. března • 12:31

Lada 2110 coupe, tim typem si nejsu jistej, ale lada to urcite je. Ale nei to tunerskaprace ale prototyp, ktere mel jit nekdy loni do vyroby, ale nedoslo na to.Ale muzu se plest.

Flipper Tom
17. března • 15:08

Je to původně v garáži spáchaná "Тонировка" (konkrétně tahle zelenofialová)maloseriový lady 2110-6 (2l / 20V) která se časem stala také malosériovkou ... (cena v přepočtu vycházi od 330000 korun )

p0etrik
3. března • 17:05

To je LADA, ne?

Honza
1. března • 20:19

Myslim si že je to věc individuality...Pokud to neni přehnaný nebo pokud se to k autu wůbec nehodí, nevipadá to pěkně... Spousta lidí by chtěla mít "svoje" auto, ne jako ma každej, odlišený, od ostatních, někomu se libí, gdyž se za nim řidiči wotáčej... Neni to stereotyp..Neco, co "vyčnívá"...

Miro
1. března • 20:12

http://www.ekusoft.sk/acko/P1010002.jpg" width="640" height="480">

 

Miro
1. března • 20:11

este raz


Miro
1. března • 20:09

Po tuningu má auto vyzerať nielen športovo ale aj elegantne čo určite nevyzerá ak má ponalepované všetky možné plasty neviem kde. Nemecký tuning je naj!  A este lepší ak je aj na nemeckom aute. Troška znížiť, širšie elektróny, výfuk, prečipovať a ide sa, aj z diesel dodávky je pekná kára a obieha všetky prečipované polepené Felície.


Peter L
3. března • 11:55

nazdar novomešťan, to je tvoja kára?

Miro
6. března • 21:58

to je moja, aj ty si odtialto z NM ?

Peter L
7. března • 7:36

pôvodne áno, teraz už v BA. Kde to je fotené, na Zelenej vode?

tomas-x
1. března • 18:25

Taky se mi libí tuning, ale jak už tu psal někdo tak tuning přiměřený. Mám P206 a kromě jiných nárazníků, jemného snížení a druhý koncový tlumič výfuku jsem s ním spokojen. Nemám rád když někdo na jednom autě kombinuje značky, světla z něčeho jiného, nárazníky zase z jiného auta atd....

Jinak tunerům 3x ZDAR

Master_MMS
28. února • 20:31

a nebo snad nekdo radeji jeste vetsi klasiku?:)

serie bez sebemensi upravy...

Master_MMS
28. února • 20:28

Ja osobne nepatrim ani mezi rezolutni zastance ci odpozce tuningu. Velmi mi vadi pokud vidim, tedy prive slysim, rev nejake 120, Favorita, Golfa I,II... Skla jsou upne cerna, po domacku delana a pocelem aute jsou mozne i nemozne spoilery, samolepky... Byl bych pro to, aby se "tuningove dily" prisneji homologovali. To by urcite prispelo k vetsi bezpecnosti na nasich silnicich. A to je preci to nejdulezitejsi! Malokoho ale necha klidnym pokud kolem nej projede nejaky AMG, Brabus, ABT, Sx, Mx.... Nemapadne presto velmi sportovni a elegantni zaroven, nezasvencum vadi pokud jejich vuz neni na silnici "videt," stejne ale neni nad to kdyz mate auto, ktere ma 400 koni a nikdo by to nej nerekl:)

klasika ne?:)

Mozek
22. září • 12:27

no ona homologace je dost prisna, ale vetsina z toho co jsi popisoval homoloovana prave neni - jsou to ruzne veci z trznic a takovych tech amaterskych trhu .. mely by za to byt spis vetsi pokuty a vetsi kontroly na silnici zda to ci ono je homologovane

Flipper Tom
2. března • 14:59

viz Remarque a jeho "tři kamarádi" , no jak už jsem psal výše, dáli pánbu tak bych na jaře zkusil "update" mýho "žigula" a rád bych se dostal na 120 kobyl při 950kg...no nepředbíhejme ... jestli to dopadne tak dám vědět :)

Flipper Tom
28. února • 15:49

co todle eRko ? :)

Komba
28. února • 17:57

jak se do prizpevku vlkadaji fotky? diky:) mam par zajimavejch

Flipper Tom
28. února • 18:08

standart html .... img src=adresa

giussepee
28. února • 16:00

Kapota  není špatná ,ale ty kolečka vždyť  je to jak TŘÍKOLKA   Jsou ty světla zasunovací?

Flipper Tom
28. února • 16:25

nemám tuchy, objevil jsem to na nějakejch maďarskejch stránkách, každopádně ten kokpit je těžce ujetej :)


wesli
26. března • 20:16

Tajto auto nemohl postavit normalni clovek to musi bejt naka ZASEKOVA SMAZSHKA

Flitch
28. února • 17:28

Ten interier je fakt brutalni!!!! Ta obrazovka s tou klavesnici to je asi video hra  nebo kalkulacka na vypocet spotreby????

X12345678
28. února • 21:58

Ta obrazovka je nefungující TV Šilelis a klávesnice je expočítač Didaktik Gama alias Sinclair na socialistický způsob.

Flipper Tom
28. února • 14:50

copak je asi todle ??!:)

kkk
4. července • 0:36

VOLHA vole

p0etrik
3. března • 17:02

VOLHA

p0etrik
3. března • 17:02

VOLHA

Petr
3. března • 9:58

Volga Coupé, s motorem z BMW 850 (tuším). Prý slaví velké úspěchy u skutečně bohatých.

a
28. února • 15:18

hezke... to se hned pozna nemecky vuz... ;)

 

nekecam...

 

Kelvin
28. února • 15:15

Volha s motorem a interierem z BMW. Je to od nejakyho multimilionare z Moskvy, neniliz pravda? 

Flipper Tom
28. února • 15:40

nevím od koho to je motor je jak říkáš ale každopádně tomu říkám "z gruntu tunning" :)

Petr
3. března • 10:02

To není tuning. To je z gruntu nové auto.

Master_MMS
28. února • 17:46

jo pri stavbe tyhle super Volhy pouzili de 850i

LK
28. února • 14:54

Čajka Coupe?

Flipper Tom
28. února • 11:16

Jestli mě něco opravdu dokáže rozesmát tak taková "tůningovaná" stodváca s falešnejma sacíma hrdlama na přední haupně, samolepkou "E", podložkama pod plechovjma 13" diskama, dírou v tlumiči vejfuku, koncovkou vejfuku z trubky od kamen a plechovým zadním spoilerem :))) tady kousek v jedný vesnici maj patrně hnízdo.. obvykle tam na benzínce pár týpků potkávám ... seděj na benzínce, pijou nějaký "red bambuly" a povídaj si jak jim to jezdí 200 :)

naopak za vkusně provedenou škodovku považuju například kamarádův rapid http://mujweb.cz/www/rapidrs/

člověk se občas nestačí divit co někteří lidé jsou schopni beztrestně se svými auty udělat a to nejen se stodvácama (nedávno jsem potkal černáho jaguára polepenýho žluto-fialovo-červenejma "rychlejma pruhama" a to jsem teda fakt těžko rozdejchával ) :/

osobně jsem příznivcem decentního tuningu, kdy zběžnému pozorovateli ani nepříjde že to auto je o 10cm nižší a o 10širší (a výkon je o 20% vyšší) :)...tuning by podle mě měl začínat v motorovém prostoru a né olepováním auta plastovejma nesmyslama

u svý lady jsem se zatím spokojil s výměnou disků, výměnou karburátoru, výměnou tlumiče vejfuku, přidáním otáčkoměru a decentního zadního spojleru...no jestli pánbu a finančák dá, tak bych jí rád na jaře vyměnil a začal znova a pořádně :)

mYchal
28. února • 12:46

Podival jsem se na tu stranku s Rapidem - vypada na fotce pekne, v popisu me pobavily "samonabijeci" pasy - zeby je ten tuner zkrizil se strelnou zbrani?

Ale k veci: stejne jako se tu nekdo rozciloval nad tunenim starych neudrzovanych S 105/120 a rozsirenych fabii a oktavek, stejne tak me dokaze vyvest z miry "stodolovy tuning" nekterych majitelu starsich golfu (naposled jsem videl "koncovku" vyfuku - navarenou okapovou rouru) Auta jsou to dovezena zpoza hranice, stara nezridka az 20 let, technicky stav tomu odpovida, nicmene se dokazou ritit rychle a do sirokeho okoli o sobe davaji vedet dunicimi technosbijeckami z repraku. Pred takovyma se klidim.

Jo, a taky mi vadi "mracitkari" - neuvedomuji si, ze snizuji ucinnost svetlometu i o 30 %. Ja tedy preferuju, kdyz je svitici auto na silnic videt z co nejvetsi vzdalenosti. A do stejneho pytle s mracitkarema hazim krvave rude, modre i jinak zbarvene svetlomety, ktere se snazi vypadat jako xenony. Tomu teda nerikam tuning. Za to bych sebral technicak, taky za chybejici nebo "ukrytou" znacku. Ale nasi panove od policie radsi buzerujou majitele starsich skodovek a zigulu za ukapavajici olej...

Ukazkovy pripad mracitkare, technare a cervenych svetlometu mame kus od Usti, jmenuje se Sretr, rika si Johanik a ma trojkovyho golfa, tusim v tmavomodre nebo cerne barve, nastesti to enni vyse uvedena rozpadavajici se piksla. Ten jezdi po Usti hotovej Carmaggedon. Divim se, ze mu jeste nesebrali papiry.

Daryl
3. března • 13:13

mYchale, to si snad delas srandu !!
ad1) golfu, trojkovejch a tunenejch jezdi po Usti a vubec v CR MRAKY !
Pokud jsi naahodou slysel, ze nakej Johanik ma vytunenyho golfa a pak jsi zahlid nejakou polepenou raketu ...
Johanik: svetle modrej golf, navenek opravdu nenapadnej (zadny mracitka a podobne). O muzice uvnitr radeji pomlcim (obdivem :o)).

Ad tuning vseobecne:
Z vyrobni linky sjizdeji auta, ktere maji rezervy ve vsem na obe strany. Je to samej kompromis, aby vyhovovaly proste co nejvetsimu okruhu zakazniku. Ten chce pohodlny, ten chce levny, jinej chce hezky ... Podle vseobecne studie STOCK vs TUNING bylo prokazano, ze tuningova auta jsou mnohem bezpecnejsi. At uz si vezmete kola, nebo sportovni sedacky ci tvrdsi podvozek. Co uberete na pohodli (a verte, ze nektera auta jsou FAT tvrda) to vam 5tinasobne pribyde na bezpecnosti. Mracitka, zabarveni svetel a podobne veci jsou otazkou diskuse. Pokud si dam do cirych svetlometu zarovky OSRAM s 3-5nasobnou svitivosti (ne xenony), tak naopak mi budou protijedouci ridici za mracitka vdecni a mne se nijak v noci viditelnost nesnizi. Samozrejme se mluvi o autech, se kteryma se jezdi v beznem provozu. Na nekterych fotkach jsou videt ty brutalni zamracene kary, ktere vsak vyjedou z garaze 5x do roka a to jen na nejakej sraz. Male zkrasleni neni na skodu ba naopak. A to jak jezdi ridic neovlyvni tuning. Casto jsou videt kreteni v ziguliku jak to brousi do zatacky pres rucku ... a nemaj tam "zadnej" tuning.

Alien
6. března • 13:59

 

Mimochodem na auto muzes montovat pouze zarovky schvalene pro dany typ vozu a to ony OSRAMy nejsou...Taky treba mracitka s nemeckym Atestem nejsou platne u nas...

Vyklad zakona se lisi clovek od cloveka....

Jinak se mi tunene auta moc libi, ale jen tehdy pokud jezdi jak lidi ne jak hovada...hlavne ve mestech.

Daryl
7. března • 15:50

Prosim hlavne nedavejte do jednoho pytle tunery a piraty silnic. To jsou dve absolutne odlisne skupiny. Jedna ma svoje auto rada, pecuje o nej a podle toho se k nemu chova (a jezdi v nem). Ta druha si nedela hlavu s odrenym blatnikem ( na ty plechovce rezavy to stejne neni videt), nebo rozbitym svetlem ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BAgřík
13. května • 13:11

Mám pocit že tuning (pořádný) způsobí umírnění řidiče. Z vlastní zkušenosti vím že po pořádným hardpodvozku a obutím za bezmála 20t  a hlínama taky tak si prostě člověk nedovolí jet rychle. No a potom je přece super jet pohodovou jízdu  a všem toho mazla ukázat.. :o)  

Ondra
26. července • 11:33

No, to záleží zase na jedinci. Někdo tuní, tj. lepší brzdy, vyšší výkon motor, kola, podvozek apod. a už ví, že staví pořádnou rakev, ve který bude jezdit a bude si její možnosti užívat. Někdo si udělá posranej showcar, kterej je dva centimetry nad zemí a buď má motor na nic anebo ho prostě majitel šetří.

X12345678
6. března • 17:08

Dovolil bych si to trochu poupravit.


  1. Žárovky s 3-5 násobnou svítivostí neexistují. Jsou dva druhy žárovek s vyšší svítivosti. První a ty jsou zcela legální, jsou ty, které jejich výrobci označují obvykle "+30%" nebo "+50%" a jde o žárovky s obvyklým příkonem, t.j. 55/60W u H4 12V, 55W u H1, H3, H7. Jejich domnělá vyšší svítivost není dána ničím jiným než velmi přesným umístěním vlákna což zvyšuje podíl směrovaného světelného toku vůči rozptýlenému a tedy ztrátovému. U některých pak jsou ještě použita další vylepšení, která velmi mísrně zvyšují světlený výkon, jde o vyšší tlak uvnitř banky, úpravy vlákna atd, což umožní zvýšení teploty vlákna bez příliš velkého dopadu na jeho životnost. Druhým typem jsou soutěžní žárovky se skutečně vyšším příkonem (obvykle 80-90/100W u H4 a 100W u ostatních ale jsou ke koupi i ještě vyšší příkony), jejich světelný výkon je o cca 50-60% vyšší než o ůobyčejných". Použití této žárovky v normálním provozu je nesmysl. Jednak je určena pro jen určité typy světlometů, především pro velkoprůměrové přídavné, kde nevadí nepřesné umístění vlákna a za druhé je životnost těchto žárovek pouze zlomkem obvyklé u klasických žárovek a za třetí vyšší tepelné záření takové žárovky zcela jistě poškodí plastové zrcadlo světlometu (roztavených zrcadel od 100W žárovek jsem už viděl docela dost). Dalším důvodem je to že nejsou pro silniční provoz schválené. Netroufal bych si tvrdit že použití takových žárovek je ohrožením ostatních uživatelů silnice, to je nesmysl, správně seřízený světlomet neoslňuje a nesprávně seřízený oslní i s obyčejnou žárovkou. Rizika spojená s použitím žárovek s vyšším příkonem jsou především problémem pro jejich uživatele.

  2. Mračítka a veškeré další doplňky se automaticky považují za schválené, pokud jsou vybaveny mezinárodní schvalovací značkou, známé E s číslem státu kde byla testována, např. ČR má značku E8. Další schvalovací proces v tuzemsku pak musí absolvovat jen hromadně dovážené příslušenství a MD pak přidělí ještě tuzemskou schvalovací značku SD8 s číslem schvalovacího protokolu. Je to sice nesmysl postavený na hlavu ale je to tak. Pravděpodobně přežije jen do našeho vstupu do EU, kdy už ani hromadní dovozci nebudou muset již schválené příslušenství nechat za nemalé peníze schvalovat znovu. Každopádně uživateli stačí příslušenství které má mezinárodní značku E+číslo k tomu aby jej na vozidle legálně používal. Samozřejmě pokud jsou splněny případné další zákonné podmínky.

 


Johanik
3. března • 10:38

Předem děkuji, že sem tady tak pěkně pomlouvanej. Trošku to uvedu na pravou míru. Trojkovýho Golfa mám, ale neni ani tmavomodry, ani cerny, ale je svetlemodry. To teda za prvy. Jinak na uate mam na svetlech mracitka, ktera maji v Nemecku TUV, takze nijak neutlumuji svetelny ucinek. A taky nevim co mas proti cervenejm svetlometum, nevim, jak to zrovna myslis, ale to, ze mam lehce nastriknuty zadni lampy a ze se svetelnej ucinek nijak nezmenil a sviti to stejne, teda krome spatecky, tak to pak nevim, v cem je problem. A ze bych jezdil Carmaggedon po Usti ??? Nejezdim predepsanych 50 km/h v obci, to je fakt, ale jezdim bezpecne a docela v pohode, takze nevim proc by mi meli sebrat papiry ??? Vim o jinych lidech, kteri jezdi stokrat hur, ale to je kazdyho vec.  A ted taky k muzice. V aute mam docela slusnou muziku, jak do kvality, tak do hlasitosti a ze si ji ve meste pustim, tak v tom nevidim problem. NEvim co je komu do toho. Tak a doufam, ze uz nebudou zadny pomluvy, tohle mne fakticky dokaze nasrat, takze pokud nekdo chce pomlouvat, at mi trebas napise mail, ale takhle verejne pomlouvat za to, co neni, to mne fakt dost sere .

Iaa
1. března • 23:42

tak,tak

Bambus
28. února • 11:05

K te posledni fotce: podle me je to faceliftovany Pasat....

Koffr
6. března • 20:37

Je to Passat před a Omega po crashtestu

Shrek
28. února • 18:22

B5tkový (>9/2000) Passat

tOmas
4. března • 18:43

je to na sto procent pasat videl jsem ho v praze na autoshow pred rokem a ted na tuning party v hradci, vsiml jsem si ze majitel predelal zadni cast auta, ted to ma dva vejfuky, a v praze mel jenom jeden..mam to i nafocene z hradce, koukne na prikad sem : http://tomas.webpark.cz/pages/Picture%20052.htm

Tomáš Votruba
28. února • 11:13

Samá voda

Yaroukh
28. února • 19:45

je to Passat

Flipper Tom
28. února • 11:18

omega ?

Tomáš Votruba
28. února • 11:21

Bingo

Bambus
28. února • 21:26

Je to Passat videl sem ho uz jinde a jindy!!!

Master_MMS
28. února • 21:04

nic proti ale to neni Omega... Je to  Passat pred faceliftem... Klidne se vsadim:)

pepan
28. února • 13:34

Fakticky je to omega? Já bych řek že je to passat ,ty auta jsem  viděl v roce 2001 na autoshow  Holešovicích stáli vzada mezi ostatníma tuningama ve stejné pozici i ty fotky tam takle měli . Pokud jsi pamatuju měli modrej interiér- no můžu se i mýlit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Votruba
28. února • 19:23

Věřit mi nemusíte, mlžím

Tomáš Němec
31. března • 22:45

Máš pravdu, mlžíš - je to Passat, sice docela ošklivej, ale Passat... Btw pokud někomu nelíbí "stromečkový" úpravy - navěsit na auto vše co se dá koupit a technika ať skomírá - tak mrkněte na http://Tuning.cz. U nás má místo jen pořádný tuning, žádné akce kanagom

Flipper Tom
2. dubna • 10:47

no na tuning.cz jsem nic objevnýho neobjevil ? jako třeba praktické i teoretické rady pro začínající tunery ?:)

Yaroukh
2. března • 20:39

"ach tak - jiste"

LK
28. února • 10:52

Nektere tuningy vypadaji fakt dobre, ale naprosto me dostavaji manici, co si koupi Fabii/Octavii (tu koktavku nejlepe v zelene metalize) a pak na ni nasadi mracitka (ti akcnejsi jeste chromove kliky dveri, popr. masku chladice) a pripadaji si nesmirne originalni.
Vubec jim nedochazi, ze skodovek je u nas polovina ze vsech aut (v segmentu nizsi-nizsi stredni) a i tech "tuningovych" jsou tady stovky, mozna tisice. Ale kdyz se to nekomu libi a/nebo mu to staci k pocitu "ja jsem frajer", proc ne. Jsou to jejich auta, tak at si s nimi delaji, co chteji. Mne to akorat prijde hrozne komicke.

petosh
3. března • 16:58

Treba to delaji proste proto, ze se jim to auto potom vic libi...

Radek
6. března • 21:44

Ahoj, ja nemam proti nejakym mracitkum a spojlerum nic zvlastniho na srdci. Jak bylo receno, kdyz se jim to libi OK. Co se mi nelibi je na prednich maskach Octavii nalepeny "vysostny" znak Octavie RS. Sam jsem si pred mesicem poridil Octavii RS a vsadim se, ze ten znak vepredu mi do mesice zmizi. Potom samozrejme budu muset jedno studene sobotni rano hledat na autoburze svuj znak...

Petr
28. února • 7:55

Osobně se mi tuning líbí. Ale dle mého názoru to musí mít jednu zásadu. Tunit takovým způsobem a materiálem, který doporučuje výrobce. Určitě by mi nevadil tuning např. u Opelu, který má svého dvorního úpravce Irmmschera. Ti spolupracují už při vývoji a to je zcela jistě profi tuning. Ale už bych si nebyl jistý třeba MS Deisgnem, který se cpe do všeho no a o tzv. garážovém tuningu - to snad musí být noční můra každého rozumného člověka. Ale dodržoval bych jednu zásadu - nepřehánět!!!

atnarfus
28. února • 6:38

není tuning jako tuning, např proti produktům AMG není co řici, ale vzít škodu 1xx a olepit ji 50kg plastů, při použití původního vyčochtaného motoru...

Jihocech
28. února • 7:48

Souhlasím s Vámi, taky se někdy divím, proč  někteří lidi investují tolik úsilí a peněz, aby z nenápadného sráče uděli sráč nápadný.............

Miki
12. února • 15:32

chápu tvoje názory v něčem pravdu máš, v něčem ale ne!Neházej všechny do jednoho pytle neboť by to vypadalo,a to je pravda že se ti líbí ale ty na to nemáš.Cenu jsem měl prostřední
Píši o tom z důvodů,že když jsem si auto sháněl v bazarech a potom jsem auto Octavia od jednoho automechanika viděl,/a právě tuning/ nám oběma z manželkou se nám okamžitě líbil.Jenomže během jednoho roku jsme byli 22x stavěni policií a nic nenašli.To mě opravdu už leze na nervy.Na dopraváku nic nezjistili i když jsem jim vysvětlil že já dodržuji v obci 50 a klidně mě před tím než zastaví toho zmetka nechají projet který mě klidně předjede asi 80.Tak co potom_? kdo je blbej nebo žárlivej nebo vysazenej?My rozhodně ne.Prosím nenapadej nás.Nebo jsi u dopravky?Pokud chceš vidět mojí Octávku až bude někde projíždět,bude ti jistě bušit srdíčko že ji nemáš.I děti malinké když to vidély,tak tím malým prstíčkem ukázali jak se jim to líbí. čau.

richard
5. června • 17:32

Ahoj můžeš poslat foto víš chci začít trochu tunit a nevím kde zacít dík richard

Ivan
28. února • 13:05

Znám taky jednoho co denně na 110 lepí laminát a není sto pochopit že ze ze Škodovky Porsche neudělá. Za to takovej bavor celej do bíla spojlery, mračítka a výfuk je prostě bombastickej.

matuS
28. února • 3:07

mne sa opticky tuning paci, ale nie prehnany. musi to byt pekne decentne. ako napr toto http://www.gerek.sk/steve/

co sa tyka tuningu motora, tam uz clovek musi byt fanda (a bohac). ak ma clovek dost penazi, daju sa robit zazraky. lacne zmeny su o nicom (ziaden extra vykon, a ked tak potom zivotnost=0)

Doporučujeme

Články odjinud