Tuning BMW i8 není nic unikátního. Tenhle ovšem nabídne vyšší výkon

Tuning BMW i8 není nic unikátního. Tenhle ovšem nabídne vyšší výkon

Tuning BMW i8 už dnes není nic moc speciálního. Postupem času se objevilo hned několik společností, které nabízí různé úpravy tohoto mnichovského hybridu. Ta nejnovější je ale přece jen v něčem speciální. Poprvé totiž auto dostalo opravdu vyšší výkon motoru (pokud nepočítáme přestavbu, v rámci které byl z auta demontován celý hybridní systém). 

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Nizozemská společnost BR-Performance se pochlubila upravenou i8 s posíleným motorem. Tuning se netýká elektrické části, nýbrž té spalovací a popravdě řečeno nejde o žádný radikální nárůst. Zatímco v sériovém provedení nabídne tříválcový motor o objemu 1,5 l výkon 170 kW (231 k), po zásahu lidí od BR-Performance má o 13 koní navíc. Vzrostl také vrchol točivého momentu. 

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Celkově tohle upravené BMW i8 nabídne 276 kW (375 koní) a velmi zajímavý točivý moment 667 Nm. Jak je vidět z přiložených fotek, došlo také na úpravu aerodynamiky a obrovská kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků