Tuning BMW i8 není nic unikátního. Tenhle ovšem nabídne vyšší výkon

Tuning BMW i8 není nic unikátního. Tenhle ovšem nabídne vyšší výkon

Tuning BMW i8 už dnes není nic moc speciálního. Postupem času se objevilo hned několik společností, které nabízí různé úpravy tohoto mnichovského hybridu. Ta nejnovější je ale přece jen v něčem speciální. Poprvé totiž auto dostalo opravdu vyšší výkon motoru (pokud nepočítáme přestavbu, v rámci které byl z auta demontován celý hybridní systém). 

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Nizozemská společnost BR-Performance se pochlubila upravenou i8 s posíleným motorem. Tuning se netýká elektrické části, nýbrž té spalovací a popravdě řečeno nejde o žádný radikální nárůst. Zatímco v sériovém provedení nabídne tříválcový motor o objemu 1,5 l výkon 170 kW (231 k), po zásahu lidí od BR-Performance má o 13 koní navíc. Vzrostl také vrchol točivého momentu. 

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Celkově tohle upravené BMW i8 nabídne 276 kW (375 koní) a velmi zajímavý točivý moment 667 Nm. Jak je vidět z přiložených fotek, došlo také na úpravu aerodynamiky a obrovská kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků