Vyšší výkon, lepší zvuk a k tomu spousta karbonu: K dispozici bude limitovaný počet úprav.
Němečtí Novitec před nějakou dobou postavili Ferrari 812 Superfast s názvem N-Largo – z jeho standardních 588 kW a 718 Nm vykouzlili 618 kW a 751 Nm, použili hromadu karbonu, nový výfuk, snížený podvozek… A nabídli vůz pouhým třem klientům.
V případě Ferrari 296 N-Largo budou štědřejší, dostane se na patnáct vyvolených. Ti dostanou auto s pestrou paletou karbonových dílů, včetně spoilerů, křídla, difuzoru, kapoty… Dokonce i krytů zrcátek a parkovací kamery. Komponenty navrhnul designér Vittorio Strosek, který již přes 40 let mění zejména Porsche k nepoznání.
Auto dále získá nový výfukový systém i s katalyzátory a aktivními klapkami, společně s úpravou elektroniky výkon přeplňovaného hybridního třílitrového šestiválce poskočí ze standardních 610 kW na 638 kW – tedy 867 k. Budoucí majitelé si budou moci vybrat o 35 mm nížší odpružení KW V5 buď s hydraulickým zvedacím systémem pro přejezd nerovností nebo bez. Dále jsou součástí kitu N-Largo lehké kované disky NF11 o průměru 21 palců vpředu a 22 palců vzadu, na přání lakovaná.
Na přání je pak možné přečalounit interiér dle přání zákazníků. Cena úpravy není známá, ale vzhledem k jejímu rozsahu a použitým dílům i materiálům jistě nepůjde o levnou záležitost.