Sháníte 500 koní v rodinném balení? Tady je řešení

Máte rádi charakteristické, drsné chování a zvuk pětiválce v rychlých Audi? Abt posunul laťku dále.

Namontovat do hatchbacku nižší střední třídy přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 400 koní je v dnešní době počin, za který si Audi zaslouží zdvižený palec nahoru. Tradiční "tunerská" společnost a zároveň i závodní tým Abt Sportsline nyní nabízí balíček, který rychlé Audi ještě více nabudí.

Vedle relativně umírněnějšího kitu, který upraví výkon na 460 koňských sil, nyní Němci nabízejí tuning na hodnotu pěti set koní, tedy 368 kilowatt. Z původních 480 newtonmetrů je 570. To vše prý výhradně úpravou softwaru řídící jednotky, tedy takzvaným chip tuningem. Takto upravená RS 3 zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,7 místo 4,1 sekund a maximálně se rozjede na 300 km/h - o 20 více, než standardní verze.

Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

Zodpovědný přístup značí i vylepšení brzdové soustavy, které zahrnuje větší přední kotouče o průměru 380 milimetrů. Ty se vejdou pod devatenácti- či dvacetipalcové disky kol. Nové je i odpružení s tlumiči od věhlasné značky KW. O zvukový doprovod se postará výfuk přímo od Abt.

Jen decentně si Abt pohrál také s exteriérem. Žádné divoké spoilery a lá Rychle a zběsile se nekonají, a tak si auto zachovává tvář vcelku elegantního zabijáka. Nový je spodní díl předního nárazníku, začerněná maska chladiče, nižší boční prahy, výdechy na blatnících a zmíněná kola. Uvnitř vyniknou sedadla s karbonovými zády. Cena balíčku činí zhruba 430 tisíc korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků