Pobobně hloupě žvatlá ten vemen Stropnický. Místo dostavby obchvatu a NĚCO udělat pro plynulost dopravy v centru, povolí nesmyslný zůžení a zpomalení, aby to co nejvíc nešlo, a na obchvat jsou slabí a neduživí, tak dělají jako že se jich to netýká !!!!
Automat dělá ostudu všem normálním cyklistům. Upřímně se za tyto nikým nevolené exoty stydím. Ale pro novinářskou žumpu je to bohužel snadné sousto a proto se objevují a objevovat budou v novinách.
Cyklisto, doby kdy se za jiný názor zavíralo a jinak perzekuovalo, jsou pryč. Tak proč si nezaložíš Antiauto-mat a nesoutěžíš na poli veřejného prostoru, co?
Jen čistě teoreticky - ty máš dojem, že do veřejných věcí mohou mluvit jen subjekty vybrané ve volbách a jiní ne?
Je to trochu manipulativní. Na Strakonické je mnoho let konstantní provoz nikoli proto, že by uvolnění Strakonické mohlo vést k růstu, ale proto, že Strakonická má již mnoho let vyčerpanou kapacitu (víc aut se tam nevejde). A to i přes otevření části R1, která by měla svést západo-východní a jiho-východní vozidla ze Strakonické a Jížní spojky a Smíchovské části Strakonické uvolnit Jižní spojku pro jiho-severní vozidla.
Respektive jak může být vyčerpaná kapacita strakonické, když tam dříve jezdilo o dvacet tisíc aut víc???
Bavíme se myslím o strakonické v úseku cca od lihovaru. Tam není vyčerpaná kapacita ani omylem, protože ta ulice je prakticky pořád volná.
Nevím, možná to tak někdy je. Znám tu ulici jenom v ranní špičce, po zbytek dne se tam nevyskytuji. Je také pravda, že to není jediný přivaděč na Hořejší nábřeží a ucpaný Jiráskův most.To, že se Strakonická ulice v úseku mezi R1 a Jižní spojkou po výstavbě R1 neuvolnila je fakt. Stejně jako to, že vystavení R1 a uvolnění Jižní spojky nijak nesnížilo počet vozidel na Strakonické mezi Lihovarem a Jiráskovo mostem.
Jak jako nesnížilo? Studie auto*mat jasně říká, že mezi lihovarem a jiráskovo mostem se počet vozidel snížil. Jestli R1 znamená Mrázovku, tak fakt nechápu, proč řešíš, že se počet aut v úseku mezi mrázovkou a jižní spojkou nesnížil, když to je úsek před mrázovkou. To jakože se otevřelo spojení přes tunely až k pyramidě mělo přinést snížení počtu aut jedoucích od barrandovského mostu jako takového? To je logika ve stylu automatu. a taky bych tě chtěl upozornit, jestli tam někde kolem bydlíš že až se humanizje magistrála, tak to teprve bude sranda. ale hlavní je mít v centru města pořádnou cyklostezku, že jo
R1 znamená pražský okruh, tedy úsek Strakonické mezi Jižní Spojkou a R1 je ten úsek, když vyjedete z Mrázovky směrem k Barrandovskému mostu, ale před Barrandovským mostem uhnete směrem na Strakonice, až do Zbraslavi, ke křížení s Pražským Okruhem.
Automati by měli už opravdu vyhynout. To, co tahle agresivní zájmová skupina předvádí za manipulace, je na zastřelení. A to říkám jako aktivní a nadšený cyklista...
Ámen. A*M žonglování s čísly vysvlečeno do naha.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.