TUkas získal certifikát „Specialista oprav po nehodách“ pro značky Škoda a VW

TUkas Group získal jako jeden z prvních v ČR certifikát „Specialista po nehodách“ pro značky Škoda a VW. Kromě garance kvality provedených servisních služeb je důležitým benefitem pro zákazníka obdržení „Certifikátu po opravě“, který při dalším prodeji potvrzuje realizaci opravy po nehodě ve značkovém servisu s garantovaným certifikátem „Specialista po nehodách“.
TUkas získal certifikát „Specialista oprav po nehodách“ pro značky Škoda a VW

„Certifikace vychází z pravidla, kdy od okamžiku zakoupení vozidla až do jeho dalšího prodeje tvoří postupy a kvalita nabízených služeb základ, ze kterého si zákazník utváří názor na značku svého vozu,“ říká Ing. Michal Zaorálek, obchodní ředitel TUkas Group. „A to zejména v případě autonehody, která je vždy stresovou a nepříjemnou zkušeností,“ dodává Michal Zaorálek.

TUkas Group disponuje vlastní klempírnou a špičkově vybavenou lakovnou. Příprava a vlastní Certifikační proces pro značky Škoda a VW trval v autorizovaných servisech TUkas Group několik dní. Díky tomu, že kritéria TUkas Group plní průběžně, certifikační proces trval jeden den.

Certifikační proces obsahoval kompletní kontrolu materiálového vybavení klempírny a lakovny a pracovních postupů. Součástí byla kontrola dodržování podrobného manuálu, který detailně popisuje doporučený postup komunikace se zákazníkem, včetně informace o způsobu platby za opravu a jeho případné účasti na pokrytí nákladů na opravy.

Servis s certifikátem „Specialista oprav po nehodách“ je klíčovou osobou pro komunikaci mezi zákazníkem, pojišťovnou a servisem.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků