Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Hyundai Tucson Fuel Cell vytvořil nový rychlostní rekord, který má hodnotu 152,2 km/h. První sériově vyráběné vozidlo s vodíkovým pohonem dosáhlo této rychlosti v testovací jízdě v Soggy Dry Lake Bed v kalifornské poušti. V Kalifornii je od června 2014 v provozu již stovka vozů Hyundai Tucson (ix35) Fuell Cell.

Pro vozidlo s palivovými články nebyl problém zdolat nerovný terén dna vyschlého jezera díky patřičné světlé výšce a off-roadového nastavení.

Tucson Fuel Cell má deklarovaný dojezd 265 mil (425 km) a samotné tankování nezabere déle než několik minut. Síť čerpacích stanic se jak v Evropě, tak v USA postupně rozšiřuje. Právě Kalifornie má v rámci USA nejhustší síť čerpacích stanic. Jen v příštím roce jich má v tomto státě přibýt dalších padesát.     

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků