Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Hyundai Tucson Fuel Cell vytvořil nový rychlostní rekord, který má hodnotu 152,2 km/h. První sériově vyráběné vozidlo s vodíkovým pohonem dosáhlo této rychlosti v testovací jízdě v Soggy Dry Lake Bed v kalifornské poušti. V Kalifornii je od června 2014 v provozu již stovka vozů Hyundai Tucson (ix35) Fuell Cell.

Pro vozidlo s palivovými články nebyl problém zdolat nerovný terén dna vyschlého jezera díky patřičné světlé výšce a off-roadového nastavení.

Tucson Fuel Cell má deklarovaný dojezd 265 mil (425 km) a samotné tankování nezabere déle než několik minut. Síť čerpacích stanic se jak v Evropě, tak v USA postupně rozšiřuje. Právě Kalifornie má v rámci USA nejhustší síť čerpacích stanic. Jen v příštím roce jich má v tomto státě přibýt dalších padesát.     

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků