Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Tucson Fuell Cell vytvořil rychlostní rekord

Hyundai Tucson Fuel Cell vytvořil nový rychlostní rekord, který má hodnotu 152,2 km/h. První sériově vyráběné vozidlo s vodíkovým pohonem dosáhlo této rychlosti v testovací jízdě v Soggy Dry Lake Bed v kalifornské poušti. V Kalifornii je od června 2014 v provozu již stovka vozů Hyundai Tucson (ix35) Fuell Cell.

Pro vozidlo s palivovými články nebyl problém zdolat nerovný terén dna vyschlého jezera díky patřičné světlé výšce a off-roadového nastavení.

Tucson Fuel Cell má deklarovaný dojezd 265 mil (425 km) a samotné tankování nezabere déle než několik minut. Síť čerpacích stanic se jak v Evropě, tak v USA postupně rozšiřuje. Právě Kalifornie má v rámci USA nejhustší síť čerpacích stanic. Jen v příštím roce jich má v tomto státě přibýt dalších padesát.     

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků