TTP Porsche GT2: ocelová pěst

Firma TTP, specializovaný tuner automobilů Porsche, přepracoval verzi GT2, nejsilnější sériovou 911 v historii. V typickém místě, tedy za zadní nápravou, hřmí šestiválcový boxer s objemem 3.6 l. Po výměně obou turbodmychadel s přidáním mezichladiče vzduchu dostal motor nové hlavy válců, ojnice a prošel řadou dalších úprav. Celkový výkon tak vzrostl na 515 kW (700 k) a maximální kroutící moment je 900 Nm. Díky kratším převodům se ještě umocnil zátah a akcelerace, nejvyšší rychlost ale i tak překročí hranici 300 km/h.

Změny karosérie jsou vidět u přední masky a nárazníku, větší karbonové blatníky nabízejí prostor pro širší přední nápravu a kola. Úprava GT2 od firmy TTP prošla přísnými regulemi TÜV.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků