TTP Porsche GT2: ocelová pěst

Firma TTP, specializovaný tuner automobilů Porsche, přepracoval verzi GT2, nejsilnější sériovou 911 v historii. V typickém místě, tedy za zadní nápravou, hřmí šestiválcový boxer s objemem 3.6 l. Po výměně obou turbodmychadel s přidáním mezichladiče vzduchu dostal motor nové hlavy válců, ojnice a prošel řadou dalších úprav. Celkový výkon tak vzrostl na 515 kW (700 k) a maximální kroutící moment je 900 Nm. Díky kratším převodům se ještě umocnil zátah a akcelerace, nejvyšší rychlost ale i tak překročí hranici 300 km/h.

Změny karosérie jsou vidět u přední masky a nárazníku, větší karbonové blatníky nabízejí prostor pro širší přední nápravu a kola. Úprava GT2 od firmy TTP prošla přísnými regulemi TÜV.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků