Tržby z prodeje dálničních známek se meziročně zvedly o 150 milionů

Tržby z prodeje dálničních známek se meziročně zvedly o 150 milionů

Zájem o české dálniční známky roste. Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) eviduje meziroční nárůst tržeb téměř o 150 milionů korun. Veškeré příjmy by měly směřovat na výstavbu, modernizaci, opravu a údržbu dálnic a silnic.

Schváleno! Za dálnice se bude od roku 2016 platit i v Německu

Schváleno! Za dálnice se bude od roku 2016 platit i v Německu

Nárůst tržeb se týká období od loňského listopadu do letošního března. Ve srovnání se stejným obdobím v letech 2013/2014 se prodalo přesně o 130 693 kuponů více, což znamená navíc příjmy vyšší o 149,2 milionu korun.

Konec rychlostních silnic. Dálnice postavené škrtnutím pera jsou zde!

Konec rychlostních silnic. Dálnice postavené škrtnutím pera jsou zde!

Největší nárůst se týká desetidenních známek, kterých se od listopadu do března prodalo o 8,1 % více, než tomu bylo za stejný časový úsek o rok dříve. V případě ročních kuponů se bavíme o nárůstu na úrovni 5,1 %. Cena známek zůstává stejná. Za roční kupón zaplatíme 1500 Kč, měsíční stojí 440 korun a desetidenní 310 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků