Tržby z prodeje dálničních známek se meziročně zvedly o 150 milionů

Tržby z prodeje dálničních známek se meziročně zvedly o 150 milionů

Zájem o české dálniční známky roste. Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) eviduje meziroční nárůst tržeb téměř o 150 milionů korun. Veškeré příjmy by měly směřovat na výstavbu, modernizaci, opravu a údržbu dálnic a silnic.

Nárůst tržeb se týká období od loňského listopadu do letošního března. Ve srovnání se stejným obdobím v letech 2013/2014 se prodalo přesně o 130 693 kuponů více, což znamená navíc příjmy vyšší o 149,2 milionu korun.

Největší nárůst se týká desetidenních známek, kterých se od listopadu do března prodalo o 8,1 % více, než tomu bylo za stejný časový úsek o rok dříve. V případě ročních kuponů se bavíme o nárůstu na úrovni 5,1 %. Cena známek zůstává stejná. Za roční kupón zaplatíme 1500 Kč, měsíční stojí 440 korun a desetidenní 310 Kč.

Doporučujeme

Články odjinud