Tryskový motor pro rekordní auto Bloodhound SSC se již testuje

O britském autě - jestli se tato věc dá autem vůbec nazvat - Bloodhound SSC se mluví už dlouho. Vývojáři dávají veřejnosti nahlédnout pod pokličku vývoje od začátku. Nyní dospěli k nejdůležitějšímu testu - nahodili tryskový motor.

Jedná se o agregát ze stíhačky EJ200 Eurofighter. Právě neuvěřitelný rachot, který jednotka produkuje, můžete vyslechnout na továrním videu. Ihned ze začátku autoři radí, abyste si ztlumili reproduktory. A ano, bude to opravdu lepší, obzvlášť, pokud používáte sluchátka...

To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

Motor nastartuje hlava projektu, Andy Green. Právě on bude také řídit při plánovaném rekordním pokusu. Ten dosavadní drží právě on. Chce tak překonat svůj rekord z roku 1997, který činil 763 mil za hodinu. Zkratka novinky SSC znamená Supersonic Car. Cílem není nic menšího než meta 1 000 mil za hodinu, tedy 1 609 km/h.

Podívejte se na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků