Trojkové kupé od BMW poprvé s turbodieselem! Naftová revoluce?

6 komentářů

L159
3. ledna • 14:40

Já pánům od BMW moc nevěřím. Měl jsem dvě 320 a 520. Oba vozy byly poruchové, provozně zbytečně drahé a jízdní vlastnosti jsem hodnotil jako žádná sláva. Pětka je těžá a trojka poskakuje na cestě jako kačena.

Abych byl konkrétní u trojky mi ve 30 tis vyměnili ložiska na předních kolech, v 60 tis převodovku  (automat) a pak už jsem to dal do bazaru. U pětky mi v 90 tis odešla převodovka (automat) a ve 110 řídící jednotka. Pak šla do bazaru a to byl poslení BMW omyl, kterého jsem se dopustil. Teď jezdím Masserati a není lepší vůz.

Roman
3. ledna • 19:24

Toto je subjektivní hodnocení. Myslím si, že BMW s 2 litrovým motorem je dost základ, zvláště v 5 řadě !!! Porovnávat Maserati  (mimo jiné  píše se s jedním S) s BMW, které s 2 litrovým motorem má řádově 150 koní je blbost...  A Maserati  není zrovna zázrak co se týče kvality. 

Osobně si myslím, že BMW v kupé s dieselovým motorem(zvláště od BMW) není vůbec špatná volba.... 

L159
6. ledna • 7:29

Souhlasím, udělal jsem chybu v názvu vozu, za což se omlouvám (mám s psaním na PC trochu problém). Skutečně jezdím v Maserati Coupé Cambiocorsa. Není to rodinný vůz a asi porovnávám nesrovnatelné (BMW sedan a Maserati Coupé). Ale já jsem chtěl opravdu jen vyjádřit svůj názor a zkušenosti. Také souhlasím s tím, že je to pohled subjektivní, velmi subjektivní, jelikož nejsem žádný automobilový odborník, mám auta prostě rád a to je vše. To, že jsem udělal se dvěma vozy BMW nedobrou zkušenost je fakt. A každý na mém místě, by se stavěl k této značnce asi stejně. Jestli jde o základ nebo ne, to by nemělo na kvalitě vozu nic měnit. A už vůbec by to nemělo mít vliv na ložiska v kolech nebo kvalitu převodovky. O kvalitě Maserati nemám zatím vůbec žádné pochybnosti. Pokud však máte nějakou konkrétní zkušenost s tímto vozem, případně doporučení, rád si je přečetu. Děkuji za diskusi.

Roman
8. ledna • 19:53

Bohužel zatím nemám zkušenosti s Maserati, používám jinou, na naších cestách rovněž málo rozšířenou švédskou značku ,  článkem co jsem napsal jsem pouze chtěl  chránit čest vozů BMW, které osobně považuju za úplnou špičku. Kvalitu vozů nelze objektivně posoudit..  Z vozů BMW co jsem měl možnost vyzkoušet jsem byl nadšen. Perfektní motor , skvělá převodovka, fantastickej podvozek a uchvacující zadní náhon... Motor 3.0 D jsem měl tu čest testovat asi před dvouma měsícama v 5 řadě již tehdy vyčipovanou od BMW na 204 koní.  Přesto že 5 řada už není nejmladší(začátek produkce 1996), tak si myslím, že je to velice vyzrálé auto. 

Po vašich zkušenost, ale chápu vaš postoj k bavorákům...

Maserati vystřídalo během své historie celou řadu majitelů, ale  až nyní se dostalo pod křídla koncernu, který  Neptunovému trojzubci umožní  takový rozvoj jaký si zaslouží. Bezpochyby jsou to velice zajimavá auta, kterých si osobně vážím.  Budu jen rád, když jich na našich silnicích bude víc. Chtěl jsem pouze poukazat na absurdnost posouzení, které jste použil.   

S pozdravem Roman

krTEKK
3. ledna • 18:46

a jakym Maserati jezdite ?

Shrek
2. ledna • 20:48

No tak to nevím s tou změnou objemu. 3.0 d (M57D30) se dělá třílitrový snad pořád, ne? Pouze zřejmě dostane nové vstřikování (stejné jako u 730d).

Mimochodem, s tou změnou objemu - právě tomu se BMW snaží vyhnout - motory už nějakou dobu jako stavebnice - používají stejné pístové skupiny, ojnice. Objemy jsou vytvářeny počtem válců. Vyjímku tvoří jen 2.5 d, což je starší M51D25S s novou hlavou...

Doporučujeme

Články odjinud